Ανέβηκα πάνω στο δωμάτιο μου και έβγαλα εκείνα τα χαρτιά που είχα πέρυσι στην ντουλάπα. Ήταν χαρτια υιοθεσίας. Δηλαδή έτσι έγραφαν πανω. Αρχισα να πετάω τα χαρτιά από εδώ και από εκεί μέχρι που βρήκα ένα γράμμα στο πάτο του κουτιού. Ήταν για την θεία Soo την αδερφή του μπαμπά.
"Αγαπητή soo,
Χρειαζόμαστε βοήθεια και ξέρω ότι εσυ μπορεις να μας την προσφέρεις. Η Ευα εμφανίζει μικρά συμπτώματα και φοβόμαστε ότι έρχονται τα χειρότερα. Δεν μπορούμε να την κρατήσουμε εδώ. Μπορεί να μας εντοπίσουν εξαιτίας της ενέργειας που εκπέμπει και αυτό είναι πολυ επικίνδυνο.
Θέλω να την πάρεις μακριά από εδώ και να την αφήσεις έξω από την πορτα του ορφανοτροφείου όπου άφησες και τον yoongi. Το ξέρω ότι είναι απαράδεκτο αυτό που κανουμε αλλά δεν μπορουμε να κάνουμε αλλιώς. Σε παρακαλώ απάντησε μου όσο πιο άμεσα γίνεται.
Το ζεύγος Min "
Δεν το πιστεύω. Ήθελαν να με παρατήσουν ;Να με πετάξουν μακριά μόνο και μόνο επειδή εμφανιζα μαγικά συμπτώματα από μικρή ;Αμα ήξεραν ότι είχε και η Μια δυνάμεις θα ήθελαν να της κάνουν το ίδιο..
Τοσα χρονια φοβόντουσαν, φοβόντουσαν μην τους εντοπίσουν εξαιτίας μου. Το έβλεπα μέσα στα μάτια τους κάθε φορά που με κοιτούσαν ότι ανησυχουσαν για κάτι αλλά ποτε δεν έδινα σημασια. Τώρα ξέρω...
Τόσα χρόνια ζούσα μέσα σε ένα χαρουμενο ψέμα ειδικά φτιαγμένο για εμενα ώστε να μην καταλάβω τι παίζει πισω απο τις κάμερες..
Ουτε οι ίδιοι μου οι γονείς δεν με ήθελαν. Ή μάλλον με φοβόντουσαν. Ο άνθρωπος που αγαπώ πιο πολυ σε αυτόν τον κόσμο αυτή την στιγμή δεν με θυμάται καν και ο μονος άνθρωπος που θέλω να μιλήσω αυτή την στιγμή βρίσκεται στην κόλαση..μονο οι φίλοι μου μου εχουν απομείνει πια..
Το μόνο που ξέρω αυτή την στιγμή είναι ότι πρεπει να βρω τον Suga και μάλιστα γρήγορα...
Γεια σας παιδακια 😂
Ναι αξιωθηκα και ανέβασα κεφάλαιο 😂😂
Αλλά από ότι καταλάβατε είναι μικρό και λίγο ασήμαντο γιατί εσείς αλλα πραγματα θέλετε να μάθετε. 😂
Θα προσπαθήσω να ανεβάσω ξανά σήμερα ή αλλιώς μέσα στην εβδομάδα. 😊
Μέχρι τότε ,τα λέμε! 😘
YOU ARE READING
The Dream 3: Wings > j.jk (✖)
FanfictionΜετά την εξαφάνιση του Yoongi όλα αλλάζουν. Ο Jungkook πρέπει να φυγει και αφήνει την Ευα πίσω μόνη της. Μπορεί ένα ατυχημα να είναι αρκετό για να χαλάσει η σχέση τους ; Πως θα αντιδράσουν όταν ένας μεγάλος πολεμος πλησιαζει ; Θα τα καταφερουν να επ...