Κεφαλαιο 10: Μαχη

226 34 9
                                    




            Η μέρα πέρασε βασανιστικά ΠΟΛΥ βασανιστικά. Μετρούσα τα λεπτά ένα ένα μέχρι να χτυπήσει το τελευταίο κουδουνι. Με έτρωγε η περιέργεια να μάθω τι σκαρώνουν.




         Με το που σχολάσαμε παράτησα την Jieun και έτρεξα από πίσω τους. Δεν ήθελα να χάσω λεπτό. Τις ακολούθησα σε μια περίεργη γειτονιά που δεν ήξερα καν την ύπαρξή της προηγουμένως.





         Σταμάτησαν σε ένα μεγάλο οικόπεδο δίπλα από ένα πέτρινο παλιό σπίτι. Εκείνες στάθηκαν στην μέση του οικοπέδου και εγώ κρύφτηκα πίσω από έναν τοίχο. Πέντε λεπτά αργότερα ήρθαν και οι τρεις βλάκες.





Ευα:" Πού είναι ο αδερφός μου ;"



Καζ:" Ελα που δεν ξέρεις. "





Ευα:" Μην κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις. Δεν εννοούσα αυτό. Εννοουσα που τον κρατάτε. "






Νιλ:" Το είπατε και μόνες σας για να μάθετε πρέπει να νικήσετε. "




Νίκη :" Τότε να μην το καθυστερούμε κι άλλο. "




Μαρία :" Λοιπόν, πριν ξεκινήσουμε να ξεκαθαρίσουμε τι θέλουμε για αντάλλαγμα για την νίκη μας. Αμα νικήσουμε θα μας απαντήσετε σε πεντε ερωτήσεις που θα σας κάνουμε."





Μαξ:" Και που θα ξέρετε εσείς ότι εμείς λέμε αλήθεια ;"







Μαρία :" Αυτό είναι δικό μας θέμα. Τώρα παρτε θέσεις να τελειώνουμε με αυτή την ανοησία. "







            Συνεχίζω να μην καταλαβαινω τίποτα. Ίσως και να είμαι πιο μπερδεμένος από πρίν, δεν ξέρω. Αλλά αυτό που ξέρω σίγουρα είναι ότι κάποιες από τις ερωτήσεις μου θα απαντήσουν σε λίγα δευτερόλεπτα.





            Η κάθε "ομαδα " πήγε τουλάχιστον 30 μέτρα μακριά από την άλλη και άρχισαν να συνεδριάζουν. Δυστυχώς δεν μπόρεσα να ακουσω τίποτα λόγο το ότι ήταν πολύ μακριά από το σημειο που είχα κρυφτεί εγώ.





          Είχα στρέψει το βλέμμα μου πανω στα κορίτσια. Περίμενα να δω ποια θα είναι επόμενη τους κίνηση. Αμα ήξερα τι θα ακολουθούσε ίσως και να μην τις ακολουθουσα μέχρι εδώ εξαρχής.



            Έκλεισαν ταυτόχρονα τα μάτια τους και η εκείνη η μερια του οικοπέδου γέμισε με κόκκινο καπνό. Ο καπνός έφτανε μέχρι το σημείο που βρισκόμουν εγώ και εμπόδιζε την αναπνοή μου. Μα καλά από που ηρθε ολος αυτός ο καπνός ;




The Dream 3: Wings > j.jk (✖)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt