Eva's POV~~
Το πρωι ξυπνησα με αυτοπεποίθηση και ξεκίνησα για το σχολείο. Έβαλα μουσική και τα ακουστικά στο τέρμα, ενώ περπατούσα στον δρόμο χορευοντας. Εκεί που έκανα μια "σπεσιαλ φιγουρα" σκονταψα και έπεσα πανω σε κάποιον.
Εγώ:" Χίλια συγγνώμη! Δεν το ήθελα είμαι πολυ αδέξια! "είπα κάνοντας απανωτές υποκλήσεις, με αποτέλεσμα να μου πέσει το ακουστικό.
??? :" Χαχα όχι εντάξει δεν πειραζει. "μου είπε. Αλλά κάτσε κάπου την ξέρω αυτή την φωνή.
Εγώ:" Όπα κάτσε.."είπα βγάζοντας τα μαλλιά από την μουρη μου. "Jungkook;"
Jungkook:" Εσυ πρεπει να εισαι η Ευα. "μου είπε και χαμογέλασε.
Εγώ:" Ναι εγώ είμαι αυτή.. "είπα και χαμογελασα σαν χαζη. " Ξέρεις συγγνώμη για χτες που έφυγα έτσι... "είπα κατεβάζοντας το κεφάλι.
Jungkook:" Οχι δεν πειραζει αλήθεια."είπε και μου έπιασε τον ώμο. "Καταλαβαίνω πως πρεπει να ήμασταν πολύ κοντά εμείς οι δυο. "
Ίσως κάτι παραπάνω από πολυ κοντά..
Εγώ :" Ναι ναι. "του είπα και σήκωσα το κεφάλι μου.
Jungkook:" Συγγνώμη σκουντούφλα αλλά πρεπει να φυγω. "μου είπε και έκανε να φυγει.
Εγώ:" Πως με είπες ;"ειπα γυρνώντας έκπληκτη.
Jungkook:" Σκουντούφλα. Θα είναι το παρατσούκλι σου από εδώ και περα."μου είπε κλείνοντας μου το μάτι και εφυγε.
Εκείνη την στιγμή ένιωσα τόσο χαρουμενη που ερχόταν να πεταξω μπροστά από τόσο κόσμο, αλλά τελικά ορκίστηκα σε ένα ουρλιαχτό χαράς. Προχωρησα στο σχολειο χοροπηδωντας και μπήκα μέσα στην τάξη. Δυστυχώς για εμενα τα θρανία ήταν δίπλα. Ευτυχώς η Μαρία δέχτηκε να κάτσει μαζί μου.
Χαλαρωσα την καρέκλα μου παίρνοντας βαθιές ανάσες μέχρι να έρθει η δασκάλα. Μετά από αρκετή ώρα, μας έκανε την τιμή και ήρθε μαζί με ένα αγόρι και ένα κορίτσι. Το αγόρι ήταν ο Jungkook και το κορίτσι δεν το είχα ξαναδεί στην ζωή μου. Αλλά ένα πράγμα έχω να πω. Ήταν πανέμορφη.
Δασκάλα :" Καλημερα. Ε σημερα έχουμε μια καινουρια μαθήτρια και μια ανακοίνωση για τον συμμαθητή σας τον Jungkook. Αυτή είναι η Lee Jieun"είπε δείχνοντας την κοπέλα. "Όσο αφορά τον Jungkook..εχει αμνησία οπότε μην τον πιεζετε και πολύ έτσι ;Ωραία εμμ...Jieun, Jungkook καθηστε εκεί. " είπε και έδειξε το θρανίο που βρηακοταν μπροστά από τον Jimin.
VOUS LISEZ
The Dream 3: Wings > j.jk (✖)
FanfictionΜετά την εξαφάνιση του Yoongi όλα αλλάζουν. Ο Jungkook πρέπει να φυγει και αφήνει την Ευα πίσω μόνη της. Μπορεί ένα ατυχημα να είναι αρκετό για να χαλάσει η σχέση τους ; Πως θα αντιδράσουν όταν ένας μεγάλος πολεμος πλησιαζει ; Θα τα καταφερουν να επ...