Κεφάλαιο 6: Φιλια και δάκρυα

194 39 56
                                    






          Ξυπνησα σήμερα γεμάτος από χαρά και ενθουσιασμό που θα τα ζητήσω από την Jieun. Την αγαπάω πολύ. Στον δρόμο για το σχολείο θα της το πετάξω ή στον διάδρομο που θα μιλάμε. Ντυθηκα ετοιμάστηκα και φυγαμε με την Jieun για το σχολείο. Όμως στο δρόμο μιλούσε μόνη της και δεν με άφησε να της το πω. Τώρα μου μένει ο διάδρομος...








Eva's POV~~






          Περπατούσαμε με τα κορίτσια στον διάδρομο του σχολείου μέχρι που είδαμε τον Jungkook και την Jieun να πηγαίνουν στην άκρη του διαδρόμου. Κρυφτήκαμε κάπου στην άκρη για να μην μας βλέπουν και στήσαμε αυτί.






Jungkook:" Θέλω να σου πω κάτι. "






Jieun:" Τι έγινε ρε Jungkook;"







Jungkook:Να ήθελα να στο πω εδώ και καιρό..εχω αρχίσει να σε βλεπω σαν κάτι παραπάνω από φίλη και έλεγα μήπως θέλεις να τα φτιαξουμε ;"





(Συγγνώμη αν είναι κριντζ 😂)






Jieun:" Νόμιζα ότι δεν θα τι έλεγες ποτέ. "είπε χαμογελαστη και φιληθηκαν.







Εν το μεταξύ στην γωνία που κρυβόμασταν...






Μαρία:" Ευα είσαι καλά ;"με ρωτησε ανήσυχη.





Νίκη :" Χλωμιασες... "μου είπε και με σκουντηξε λίγο.







            Άρχισα να ζαλίζομαι και να νιώθω αδυναμη. Σιγά σιγά αρχισα να χάνω την επικοινωνία μου με το περιβάλλον. Τα παντα άρχισαν να γίνονται σιγά σιγά μαυρα και τότε..λιποθύμησα.





...






           Ξυπνησα στην νοσοκόμα. Μου έκανε διάφορες ερωτήσεις. Δεν απαντησα σε καμία από αυτές γιατί δεν είχα όρεξη για τίποτα πλεον. Όλη την ημέρα κυκλοφορούσα σαν το φάντασμα και περίμενα την ώρα και την στιγμή που θα πήγαινα σπίτι για να κλάψω. Υποτίθεται ότι τα είχαμε ακόμα...δεν το πιστεύω ότι πήγε και φίλησε αυτήν ενώ τα είχαμε ακόμα. Νιώθω τόσο άχρηστη που δεν μπόρεσα να του σταθω τότε..





          Όταν επιτέλους τελείωσε η μέρα πήγα στο σπίτι τρέχοντας, κλείστηκα στο δωμάτιο μου και αρχισα να κλαίω σαν να μην υπάρχει αυριο. Μετά όμως κατάλαβα ότι έκανε την επιλογή του και ότι πρεπει να την σεβαστώ. Πρέπει να προχωρίσω παρακάτω. Αποφάσισα να παω για ψώνια, για να ξεχάσω σήμερα τα σημερινά γεγονότα και να περάσω καλά. Αλλά δυστυχώς γύρισα σπίτι με άδεια χέρια.






           Ξαπλωσα στο κρεβάτι μου ξαναέβαλα τα κλάματα γιατί ούτε να τον ξεπεράσω δεν μπορώ. Τα δάκρυα μου πλέον είχαν στερέψει. Λίγη ώρα αργότερα έπεσα για υπνο με την σκεψη της μιζερης ζωής μου. Μισώ τα πάντα. Το βράδυ είδα την σκηνή με τον Jungkook και την Jieun να φιλιούνται. Πρώτη φορά δεν βλέπω τι συνηθισμένο όνειρο.







         Το πρωί σηκώθηκα από το κρεβάτι μου γεμάτη νεύρα. Δηλαδή ούτε στον υπνο μου δεν μπορώ να ηρεμήσω πια! Από τα νεύρα μου αρχισα να κλαίω και να ρίχνω τα πραγματα από το γραφείο μου.








Δεν με νοιάζει τίποτα πια...










Γειαα




Καινουριο κεφάλαιο!
(Επιτέλους 😂😂)





Τελικά η Jieun είπε ναι στην πρόταση του Jungkook και η Ευα δεν το έχει πάρει τόσο καλά...




Τι λέτε να γίνει στο επόμενο κεφάλαιο ;






      Θα ήθελα να ζητήσω συγγνώμη που τα κεφάλαια είναι τοσο στενάχωρα αλλά τι να κάνουμε τώρα...









Αυτά ήθελα να πω




Τα λέμε στο επόμενο 😃


Μπαιι 💜








The Dream 3: Wings > j.jk (✖)Where stories live. Discover now