1996

10.3K 62 2
                                    

JANUARI:

Ibu menggeliat di sofa panjang. Baru terjaga dari tidurnya. Mungkin penat balik dari kenduri di rumah salah satu jiran rumah flat kami. Aku pula sambil tengok tv, sesekali menjeling tengok body berisi ibu yang seksi tu melentik duduk kat sofa. Aku tengok ibu menyentuh sesuatu pada peha kain sarungnya. Aku tahu dia melihat kesan air mani aku yang masih basah pada pakaiannya.

Ibu tak bercakap apa-apa. Dia bangun dan berjalan di sebelah aku menuju ke dapur. Bau air mani kuat sekali pada baju kurungnya.

Selepas maghrib ayah pulang dari kerja. Selepas isyak ayah keluar ke kedai kopi di bawah blok. Biasanya pukul 1 pagi baru dia ingat nak balik.

Aku pula berdua saja dengan ibu di rumah. Di ruang tamu ibu duduk di lantai melipat pakaian sambil menonton tv. Tubuh ibu yang berisi nampak seksi sekali berkemban kain batik lusuhnya. Aku geram tengok alur tetek besar ibu dan bontot lebar ibu yang membulat duduk berkemban kain batiknya. Aku geram tengok bahunya dan lehernya yang putih melepak.

Aku berdiri di belakang ibu dan melancap melihat tubuhnya. Aku tak tahan lagi melihat dirinya. Terus aku pancutkan air mani ku ke belakang tubuhnya. Bertalu-talu aku pancutkan ke rambut ibu yang ditocang di belakang kepalanya. Tubuh ibu bergerak sedikit dan aku tak tahu adakah itu tandanya dia merasakannya. Tapi mata ibu masih menonton tv dan tangannya masih melipat pakaian.

Aku kekejangan mengepam seluruh air mani ke ranbut ibu. Hingga habis semuanya aku keluarkan. Aku pun masuk ke bilik dan membuka buku. Kembali belajar demi peperiksaan PMR yang akan datang. Aku biarkan ibu di ruang tamu hidu bau air mani aku.

...............................

FEBUARI:

Hari raya pertama sejak pagi sampai ke petang ibu seperti bidadari air mani aku. Tubuh berisi ibu terserlah montoknya sebab sendat dengan baju kurung satinnya. Satu body dia licin berkilat. Tetek besarnya selambak licin bergoyangan dengan putingnya terjojol tidak bercoli.

Bontot besar ibu licin menonggek dalam balutan baju kurungnya. Berkilat membulat sampai aku terpancut air mani di dalam seluar. Tanpa aku pegang dan lancap batang ku. Aku rasa ibu perasan seluar aku basah semasa aku mencuci cawan dan pinggan sarapan ku di sinki. Tapi dia buat-buat tak tahu.

Selepas itu, telah aku pancutkan air mani sekali lagi semasa ibu sedang menonton sarkis di TV selepas aku balik dari sembahyang raya. Ayah sudah keluar beraya ke rumah kawan-kawan kedai kopinya.

Di belakang ibu aku berdiri melancap melihat tubuh montoknya yang sendat dengan baju kurungnya bagaikan sarung nangka. Baju kurung hitamnya yang bercorak bunga-bunga itu licin membalut tubuhnya yang berisi. Air mani yang aku pancutkan pada pagi itu mengenai bahu ibu. Ada juga beberapa das yang terlepas ke depan kena peha ibu. Tapi ibu buat selamba macam takde apa-apa berlaku. Bohonglah kalau ibu tak bau air mani aku kat bahu dia. Malah ada yang meleleh ke depan kena teteknya. Yang kat peha dia lagi.

Lepas makan tengahari aku buat hal sekali lagi. Ibu dah kenyang tidur dalam bilik dia. Aku memang stim betul tengok body berisi dia yang montok tu licin betul dalam balutan baju kurung licin dia. Tetek dia membulat dan perut ibu yang buncit sikit tu nampak licin je.

Masa dia ubah kedudukan baring mengiring ke arah aku yang di tepi katil, aku terliur tengok peha montok ibu nampak berkilat dalam kain sarung dia. Mencanak batang aku terpacak tengok lentik bontot ibu. Kat situ juga aku melancap sampai terpancut-pancut air mani aku kat lengan dan muka ibu. Memang bernafsu betul aku tengok ibu. Montok dan licin terhidang depan mata.

Diari BodohWhere stories live. Discover now