1997

8K 54 2
                                    

JANUARI:

Aku masuk kelas terpandai sebab keputusan PMR aku baik. Aku dapat 7A dan 1B.

Aku kurang sikit stim kat ibu awal-awal naik sekolah ni sebab banyak kerja sekolah yang buat aku lupa kat ibu. Banyak mata pelajaran yang aku masih tak biasa macam kimia, fizik dan matematik tambahan. Tapi sesekali stim aku datang, memang aku cari peluang nak buat kerja nakal aku tu. Sebab aku dah macam ketagih sebenarnya.

Terutamanya kalau ibu nampak seksi sangat depan mata aku, walaupun ibu memang setiap hari berkain batik kat rumah. Jadi pada bulan Januari ni perhatian seks aku menurun sikit kepada ibu.

..................................

FEBUARI:

Tahun ni aku tak puasa penuh. Aku stim sangat kat ibu bulan puasa ni. Setan dah kena ikat, tapi aku pula yang jadi setan. Sebab ibu macam melampau sangat seksinya depan aku. Dah macam pelacur pula aku tengok.

Bulan puasa tahun ni memang agak panas. Ibu selalu tidur berkemban kat sofa panjang semasa dia tengok tv sampai terlelap. Aku pula yang stim sangat bukan setakat dapat melancap je, aku siap dapat londehkan sekali kain batik ibu. Selak atas nampak tetek, selak bawah nampak pepek. Memang puas aku pancut air mani aku kat tetek besar ibu tu. Selalu juga aku dapat peluang macam tu. Memang lepas tu aku biarkan dia dalam keadaan separuh telanjang kat sofa tu.

Cuma satu hari tu ibu tidur dalam bilik. Aku masuk bilik dia dan nampak ibu dah baring mengiring. Aku londehkan kemban batik dia dan melancap tengok body separuh bogel ibu.

Tiba-tiba aku dapat idea yang lebih jahat bila ibu ubah posisi tidur dia. Aku terus bogelkan ibu. Perlahan-lahan aku tarik kain batik dia yang dah tak ditindih badan dia selepas dia tukar kedudukan baring dia masa tidur. Sampai terlucut dan ibu akhirnya tidur telanjang tanpa seurat benang. Memang ambil masa yang lama juga aku bogelkan ibu sebab kena berhati-hati, takut dia terjaga. Tangan aku menggigil toksah cakaplah.

Aku stim betul tengok body berisi ibu yang montok tu. Tetek besar dia yang melayut dengan bontot besar dia yang menonggek macam tempayan tu buat aku tak tahan. Sampaikan tengok muka dia yang tak lawa sangat dan dah serabai rambutnya tu pun aku stim. Aku pun goncanglah batang aku guna kain batik dia yang aku dah lucutkan tu. Aku lancap sampai aku pancutkan air mani aku kat body ibu. Kena perut dia, kena tetek dia dan kena muka dia. Kain batik dia aku campak je ke atas katil.

Sejam lepas tu aku masuk balik bilik ibu. Dia masih telanjang. Air mani yang aku pancut tadi dah kering dan nampak mengelupas kat kulit dia.

Raya tahun ni ibu tak seksi macam tahun lepas. Sebab baju kurung ibu longgar dan tak licin berkilat. Tak macam tahun lepas yang sendat dan licin berkilat. Tapi aku tetap melancap sebab aku semakin cintakan dia. Walaupun ibu tak seksi raya tahun ni, muka dia yang kolot tu jadi tempat aku buang air mani masa dia terlelap kat sofa masa tengok tv.

....................................

JUN:

Cuti sekolah ayah bawa jalan-jalan ke Melaka. Tidur hotel murah-murah je. Tapi inilah jalan-jalan yang paling stim dalam hidup aku.

Sampai hotel dah petang. Jadi malamnya pergi pasar malam kat bandar Melaka. Ibu pakai tudung, baju t-shirt dan seluar aerobik hitam yang ketat. Aku macam biasa ikut belakang ibu. Memang puas aku tembab batang kat bontot ibu.

Diari BodohWhere stories live. Discover now