2003

6.8K 41 1
                                    

JANUARI:

Sejak tahun lepas ibu menjadi ratu satin hidup aku. Selepas dia tahu aku suka melihat tubuh gempalnya berpakaian satin, selain dari permintaan aku yang selalu ingin dia berpakaian satin, serta galakan yang aku berikan dengan membelikannya baju-baju kurung satin, sehingga ke hari ni ibu akan berkain satin jika hanya aku dan dia berdua di rumah. Jika ayah ada, seperti biasa ibu berkain batik seperti selalu.

Minggu lepas, masih aku ingat ibu mengatakan dia rasa semakin bahagia dengan aku. Dia rasakan terlalu rindu kepada aku jika aku tiada kerana bekerja. Setiap hari dia tidak sabar menunggu aku balik kerja. Malah pernah ibu berkata, kenapalah aku ini anaknya. Jika aku ini anak orang lain dia sanggup kawin dengan aku.

Aku cuma melayan kata-kata ibu dengan senyuman. Kerana aku tahu akal bodohnya masih kuat mengatakan hubungan anak angkat adalah sama mahram dengan anak kandung. Tidak kira anak susuan atau tidak.

Hari ini, hari cuti umum tahun baru 2003 dan aku tidak dapat berbuat apa-apa di rumah sebab ayah ada. Aku rasa ayah tidak cukup duit untuk keluar dating dengan skandalnya kerana masih belum gaji. Jadi dia lebih banyak melepak di rumah menonton tv dan tidur.

Ibu tanya juga kepada ku, adakah ayah tidak melepak main dam bersama kawan-kawan di bawah blok. Aku yang tiada idea hanya mengatakan tidak tahu mengapa. Tetapi balasan ibu kepada jawapan aku agak mengejutkan. Ibu mengatakan mungkin ayah sudah buang tebiat. Lagi cepat mampus lagi bagus, biar ibu dapat hidup bahagia dengan anaknya yang penyayang. Terkejut aku dengar ibu cakap macam tu.

Lalu aku berkata, hidup bersama pun tapi tak boleh kawin apa gunanya. Jawab ibu, tidak mengapa, asalkan penuh kasih sayang dan asalkan tak berbuat perkara-perkara yang sumbang mahram.

Memang hebat sungguh kebodohan ibu. Baginya selama ini kami tidak melakukan maksiat yang menjurus kepada sumbang mahram. Memang benar hakikat sebenarnya kami bukanlah sumbang mahram. Hanya akal bodoh ibu aku itu saja yang berkata demikian. Tetapi bagaimana pula dengan perbuatan aku jilat lubang bontotnya, hisap teteknya, melancap di depannya, pancut di muka dan tubuhnya, pancut di pakaiannya. Mungkin bagi ibu, selagi batang aku tidak masuk ke dalam tubuhnya, maka kami belum dikira melakukan maksiat.

Kadang kala aku ketawa sendiri memikirkan kebodohan ibu. Tetapi walau sebodoh-bodoh dia pun, aku tetap tidak dapat bersetubuh dengannya. Hanya dapat menjadikannya ratu lancap aku. Ianya membuatkan aku sedar aku masih lagi seorang anak yang baik kerana tidak merogolnya kerana rasa hormat aku masih wujud kepadanya. Bayangkan bagaimana jika tuhan mentakdirkan aku ini adalah anak yang lahir dari lubang ibu aku sendiri dan ibu pula kekal dengan bodohnya yang jitu sebegitu. Jika baik, maka baiklah jadinya. Jika jahat, pasti ibu akan menjadi mangsa rogol anak kandung sendiri kerana kebodohan ibu.

Oleh sebab aku anak yang baiklah aku tak setubuhi ibu sewaktu beromen dengan ibu di sofa ruang tamu. Lebih kurang jam 2 petang ketika itu. Ayah yang kekenyangan selepas makan tengahari tidur di dalam bilik.

Kesejukan hujan di luar buat aku stim kepada ibu. Muka dia yang macam ikan patin tu seksi betul di mata aku. Mencanak batang aku terpacak tengok ibu. Body berisi dia yang berbontot tebal tu selambak melebar depan aku, sendat macam sarung nangka yang licin. Dengan tetek besar ibu yang nampak sanpai ke belahannya dan putingnya yang besar tu terjojol dan berkilat dalam kemban licinnya.

Ibu tersenyum-senyum usap peha aku. Memang nampak sangat ibu stim masa tu. Lama kelamaan usapan dia sampai ke batang aku dan terus genggam dengan geram.

Kami berpelukan dan berkucupan. Ibu lancapkan aku dan aku pula gosok cipap ibu. Dari berpakaian akhirnya kami sama-sama telanjang berdua di ruang tamu tanpa seurat benang. Ibu terlalu ghairah dengan kata-kata ku yang bernafsu memuja tubuh gemuknya yang bertetek besar dan berbontot tonggek itu.

Diari BodohWhere stories live. Discover now