2023

7.2K 60 6
                                    

Catatan terakhir ini bukanlah dari diari merah. Diari merah aku berakhir 20 tahun lalu. Berakhir selepas dengan rasminya ibu jadi milik aku yang mutlak, tanpa perlu rahsia lagi dari bapak aku. Di usia ku 21 tahun aku telah menjadi suami kepada ibu yang ketika itu berusia 37 tahun.

Seperti yang dijanjikan, bapak ceraikan ibu. Pada hari dia balik melihat ibu hampir telanjang di ruang tamu, kejadian yang aku setubuhi ibu sewaktu dia sedang makan pada hari raya kedua itu.

Ibu celik mata terpinga-pinga lihat bapak dan aku duduk di sofa memandangnya. Bapak tanya, siapa yang buat dia macam tu. Ibu diam. Tapi aku yang jawab aku yang buat dia macam tu. Malah aku mengaku yang aku pancut dalam cipap ibu. Bapak tanya ibu adakah benar apa yang aku kata. Ibu cuma tunduk malu.

Bapak beritahu ibu, bahawa aku ini adalah anak angkat. Tiada pertalian darah. Bukan anak susuan. Jadi kenapa masih fikir sumbang mahram. Tiada istilah muhrim dalam hidup aku dengan ibu walau pun dia dah bela aku sejak kecil. Jadi bapak nasihatkan ibu supaya kawin dengan aku. Bapak cakap cuma aku saja yang pandai nak layan bodohnya ibu tu macam mana. Ibu cuma diam saja. Selepas itu, bapak ceraikan ibu dengan talak 1 disaksikan oleh aku.

Jadi pada hari itu, bapak aku tidur dalam bilik aku dan tinggal di rumah tu sampai hari Sabtu. Hari Ahad bapak dah kawin dengan nurse janda tu dan terus tinggal bersama isteri barunya.

Aku pula yang dah dapat ibu tidur dengan ibu walau aku tahu bapak boleh dengar kami beromen dalam bilik. Ibu gembira betul malam tu. Dia kata tak sangka dapat kawin dengan anak sendiri. Aku cuma ketawa dalam hati. Walaupun dah kena sekolahkan bapak aku, masih ada istilah tu dalam kepala dia yang bengap tu.

Ibu berkemban kain sarung satinnya untuk aku. Bercelapaklah aku kat cipap ibu yang lecak tu. Terkangkanglah peha lebar ibu yang berlemak tu menadah.

Masa tengah main tu aku cakap body gempal ibu sedap dan aku nak body dia tu tadah air mani aku selama-lamanya. Masa nak pancut air mani, aku bisik kat ibu sudi tak dia jadi perempuan bodoh yang selekeh hidup demi nafsu seks semata, ibu kata dia sanggup. Meledak air mani aku dalam cipap dia.

Kami nikah lepas ibu tamat edah. Masa tu ibu mengandung 3 bulan anak dari benih aku. Selepas setahun ibu mengandung lagi dan juga pada tahun seterusnya. Jadi aku dah buktikan yang ibu sebenarnya masih boleh mengandung, keguguran pertamanya dulu bukanlah menjadi punca dia tak boleh mengandung. Punca dia tak boleh mengandung adalah sebab dia sepenuhnya main pancut dalam bontot. Tapi oleh sebab dia bodoh, apa yang aku boleh harapkan dari penceritaan dia tentang sejarahnya dulu. Sememangnya fakta-fakta ibu tak berasas sebab dia bodoh.

Hari ini, hari raya pertama tahun 2023, meraikan ulang tahun 20 tahun ibu menjadi milik aku yang mutlak. Kami dah tak tinggal lagi di rumah flat yang kami sewa dulu. Sudah berbelas tahun kami berpindah ke rumah yang lebih selesa kerana jumlah ahli keluarga yang bertambah.

Ibu masih seperti dulu. Masih seksi di rumah bagaikan perempuan tak bermaruah. Mujur anak hasil persetubuhan kami yang 3 orang itu semuanya perempuan. Mereka pun dah lali dengan perangai ibu mereka.

Aku masih memanggil ibu dengan gelaran ibu dan ibu masih memanggil ku dengan gelaran abang. Seakan tiada beza hidup kami. Cuma bezanya adalah, kami suka main dalam bilik air. Ibu yang bodoh tu memang aku layan dia dengan penuh kebodohan. Aku suka kencing dalam cipap dan bontot dia sewaktu kami main. Malah selalu juga aku kencing dalam mulutnya. Pernah aku memandu di lebuhraya yang jem teruk dan terasa nak kencing. Memandangkan hanya kami berdua dalam kereta pada masa itu, jadi aku minta ibu hisap batang aku dan aku kencing dalam mulutnya. Ibu telan semua.

Ibu pernah tanya kenapa aku suka kencingkan dia. Jawapan aku mudah saja. Sebab dia bodoh. Ibu mula-mula nak merajuk juga, tapi bila aku bukakan mata dia betapa bahagianya hidup dia dengan aku walaupun dia bodoh, dia dapat terima hakikat yang dirinya bodoh.

Sekarang ni usia aku sudah 41 tahun dan ibu 57 tahun. Walau pun dia dah tua, ibu kekal menjadi perempuan bodoh yang aku cintakan. Hari raya pertama ni kami isi masa kami yang berdua di rumah dengan perlakuan seks luar tabie. Anak-anak kami tiada di rumah. Semua keluar beraya dengan kawan-kawan. Ibu pula di rumah berbaju kurung satin yang sendat dan hancing dengan air kencing dan air mani aku yang dia ciritkan dari lubang bontotnya. Masih aku ingat pagi tadi telah aku liwat bontot ibu sewaktu dia sedang makan ketupat di meja makan. Teringat pula kejadian 20 tahun lalu. Aku isi lubang bontotnya dengan air mani dan selepas itu, sewaktu ibu mencuci mengemas meja makan, telah aku kencing di dalam bontotnya. Satu ayat yang aku bisikkan kepadanya yang kedengaran agak bodoh dan hina namun penerimaan ibu menjadi isyarat cintanya kepada ku hanya mati menjadi pemisah.

"Sedap betul kencing dalam bontot tonggek si gemuk yang bodoh nak mampos ni..." kata ku.

"Kalau sedap... abang buatlah selalu" kata ibu sambil tersenyum dalam desahan kehangatan air kencing aku yang memenuhi bontotnya.

------ TAMAT ------

Diari BodohWhere stories live. Discover now