OGOS:
Dah lama aku tak tulis diari merah ni. Sejak aku pancut dalam ibu masa dia tidur tak sedarkan diri masa demam.
Sebenarnya bukan pada hari itu je aku pancut dalam ibu. Esoknya pun sama. Aku sanggup tak sekolah semata-mata nak jaga ibu. Ayah pun tak kisah dan dia pergi kerja. Dia siap suruh aku tolong ingatkan ibu untuk makan ubat walau pun ibu tak nak. Aku pun tak tahu kenapa ibu beria-ia tak nak makan ubat. Seakan dia tahu ada yang tak kena sebaik dia sedar dari tidurnya. Nampak dari gayanya macam ibu tahu air mani aku penuh dalam cipapnya.
Selepas ayah sekolahkan ibu, ibu pun akur. Ayah pergi kerja, aku pula kerjakan ibu. Terkangkang ibu sampai terlondeh kain batiknya aku kerjakan. Bergegar perutnya masa aku henjut lubang cipapnya.
Ibu yang dah kena kesan ubat tu memang dah tak sedar apa dah. Menadah terkangkang sampai lunyai lubang cipap dia aku tujah.
Tak cukup lubang cipap, lubang bontot ibu pun aku kekah. Aku tiarapkan ibu dan aku jilat lubang bontotnya. Bontot dia yang besar tu memang menonggek masa aku letak bantal bawah perutnya.
Cukup senang aku masukkan batang dalam bontot ibu. Lebih kurang macam lubang cipap dia juga. Cuma rongga lubang bontot ibu tak seempuk lubang cipapnya. Tapi dia punya grip memang lain macam. Sedap tapi tak terlalu membelai macam lubang cipapnya yang empuk. Jadi memang lamalah aku liwat lubang bontot ibu sampai aku puas pancutkan air mani dalam bontot dia.
Cuma yang ajaibnya adalah, tak sampai sejam aku nak lagi. Ibu yang nyenyak tak sedar diri kesan ubat tu aku liwat lagi sampai puas.
Lepas tu aku masak bubur untuk ibu dan kejutkan dia untuk makan. Mungkin kesan ubat dah kurang, jadi ibu mudah je bangun dari tidurnya. Muka dia nampak berkerut. Macam orang kesakitan. Sambil duduk atas katil dengan kain kemban batiknya yang memang dah terburai tutup cipapnya, ibu yang tak berbaju tu gosok pinggangnya sampai tetek besarnya bergoyang depan aku. Dia kata bontot dia sakit. Aku kata mungkin kesan ubat dan suruh dia makan bubur.
Lepas dah makan bubur ibu kata dia tak nak makan ubat. Tapi aku kata ayah dah amanahkan aku bagi ibu makan ubat. Aku juga kata yang aku sayang dia nak dia cepat sihat. Jadi macam orang bodoh ibu pun ikutkan saja. Selepas tu ibu terlena tak sedarkan diri lagi dan aku kembali mencabulnya.
3 kali aku liwat ibu dan ketiga-tiganya aku pancut dalam bontot besarnya. Sekali pula aku main cipap dia dan pancut dalam cipapnya. Ianya adalah kenangan terindah dalam hidup aku. Sebab aku tahu, entah bila lagi aku dapat merasakan kembali kesedapan tu. Sampaikan aku pernah terfikir, ibu tak nak demam lagi ke? Jahat betul aku.
Cuma yang aku cuak adalah bila aku terdengar ibu bagi tahu bapak aku yang dia dah lama tak period dua bulan selepas tu. Aku dah terfikir ini mesti sebab air mani aku. Cuma aku pelik, sebelum ni ibu kata dia dah tak boleh beranak selepas keguguran dulu. Sebab tu aku yakin je pancut dalam cipap dia. Tapi nampaknya aku dah silap perhitungan sebab ibu dah bagi maklumat yang salah. Salah aku juga sebab percaya. Dah tahu ibu aku tu bodoh yang aku pergi percaya kenapa.
Bapak aku cakap lepas ni kalau demam cuba minta ubat lain. Ayah kata kesan ubat masa demam dulu buat hormon ibu berubah.
Ibu kata entah-entah dirinya mengandung. Ayah ketawa dan kata dah lama dia tak main pancut dalam cipap macam mana pula boleh mengandung. Ibu terdiam. Ayah bermati-matian kata hormon ibu dah lain. Ibu terpaksa akur dengan pendapat ayah, walau hakikatnya ibu buat langkahnya sendiri. Aku syak ibu beli ubat gugurkan kandungan. Pada masa yang sama dia selalu makan nenas muda.
Sudahnya sampai sekarang dia tak mengandung. Tapi fikiran aku kuat mengatakan yang ibu syak aku punya kerja tapi ibu tak luahkan. Sejak dari itulah aku dah mula fokus pada nafsu. Pertama sebab cuak takut kantoi. Kedua sebab tahun depannya, iaitu pada tahun ini aku akan ambil SPM. Sebab itulah aku dah lama tak tulis diari merah ni.
Diam tak diam, gaya penulisan aku pun dah berubah. Bila aku selak balik nota nafsu aku kepada ibu yang lalu, nampak ada sedikit kematangan pada ayat aku.
Sekarang ni semasa aku dalam bilik ni, ibu sebenarnya sedang terbongkang tidur dalam biliknya. Aku nak tulis balik diari merah ni pun sebab kejadian yang berlaku tadi jugalah. Ianya mengingatkan kembali aku kepada nota-nota nafsu yang lepas membuatkan aku tergerak nak buka diari merah ni dan menulis semula.
Puncanya sebab tadi aku dah buat perkara tak senonoh dekat ibu. Sekali lagi aku buat selepas sekian lama aku tak buat. Last aku buat yang sampai dia mengandung tu.
Cuma tadi entah kenapa ibu dengan selambanya sejak pagi berkemban kain sarung baju kurungnya yang licin. Puting teteknya jelas tersembul dan bontot besarnya yang lebar selambak macam tempayan tu licin menonggek depan mata aku. Memang mendidih batang aku tengok dia sepanjang hari ni. Sampai aku tak boleh hafal unsur kimia dalam Jadual Berkala. Seakan hilang terus ilmu aku bila tengok ibu seksi macam tu.
Lepas makan tengahari ibu tidur dalam biliknya. Aku tak tahu kenapa dia biar pintu biliknya terbuka luas. Sampaikan aku yang lalu depan biliknya boleh nampak kain kembannya yang licin tu terselak dedahkan cipap ibu yang tembam licin tak berbulu tu.
Aku pun masuk dan dengan berdebar-debar sebab dah lama tak buat kerja gila tu, aku melancap sambil tengok body ibu. Aku usap tetek dia. Tangan aku menggigil toksah cakaplah. Aku nampak puting tetek dia memang menonjol betul masa tu. Aku kuis dengan jari, memang betul-betul keras puting teteknya.
Zip kain kemban ibu aku buka sampai terdedah kedua teteknya. Memang betul kedua puting tetek ibu jelas betul terjojol panjangnya. Keras pula tu. Rasa macam nak hisap pula tapi takut dia tersedar. Akhirnya aku pun lancap sajalah sambil tengok body dia sampailah aku lepaskan kesemua air mani aku kat muka ibu.
Aku tak tahu apa jadi lepas ni. Tapi biasanya lagi sejam dia akan bangun dan dia akan terus berkemban macam tu sampai petang. Cukuplah sampai situ je rasanya. Aku tak boleh nak buat lebih-lebih. Sebab aku ada peperiksaan besar tahun ni. Juga sebab aku masih trauma pasal ibu yang aku hampir buntingkan tahun lepas. Tapi tadi ibu memang lain macamlah. Tak macam biasa. Aku pun tak tahu kenapa.
YOU ARE READING
Diari Bodoh
Storie d'amoreDiari catatan seorang remaja yang dibela keluarga angkat sejak kecil. Hidup membesar dalam suasana kebodohan ibu angkatnya yang mengancam keterunaan remaja itu.