JUN:
Hari ni aku dapat sijil kemahiran. Dah selesai kerja praktikal. Memang aku tak dapat nak tulis buku nota merah ni dalam 6 bulan ni sebab hidup aku mula sibuk dengan kerja dan kawan-kawan tempat aku praktikal. Aku seakan dah lupa pasal buka nota merah ni.
Walau camne pun ibu tetap jadi pujaan seks aku. Dia tetap surirumah kolot yang sentiasa jadi objek seks aku. Ibu tetap hidup dengan kebodohannya yang sentiasa menaikkan nafsu aku. Cuma aku tak sekerap dulu buat maksiat kepada ibu walau setiap hari aku bernafsu menghadap kebodohannya yang berpakaian macam pelacur kampung yang tak laku sebab nampak selekeh dan kolot. Seksi tapi terlalu bodoh sampai tak tahu dia dah menggoda nafsu aku tanpa belas kasihan.
Hari ni masa pergi ambil sijil, ibu ikut sekali. Kami naik motor sebab ayah tak dapat nak ikut. Ayah pergi kerja naik kereta hari ni. Nak jumpa skandal dialah tu.
Walau pun ibu berbaju kurung yang longgar, tapi aku perasan ada mata-mata lelaki yang nakal tengok ibu. Ramai yang geram tengok peha montok ibu yang licin berkilat dalam kain sarungnya masa dia duduk sebelah aku. Walau pun baju kurung ibu labuh, tapi masa duduk dia dedahkan pehanya yang nampak montok dalam balutan kainnya yang licin tu. Sedangkan kalau tengok muka ibu, memang kampung habis walau baru 35 tahun usianya.
Pada masa tu aku terfikir, kalaulah lepas aku dah ada kerja nanti aku dapat bela ibu dan hias dia cantik-cantik, belikan dia make-up. Memang cukup sempurna ibu jadi modal lancap lelaki walau body dia gempal berisi.
Balik rumah, ibu selamba berkemban kain sarungnya yang licin tu. Dengan coli dan seluar dalam tak pakai. Ke hulu ke hilir dalam rumah macam tu. Tetek dia yang besar tu bergegar sampai nampak putingnya licin terjojol dalam kembannya. Bontotnya menonggek melentik sampaikan aku tak tahan aku cuba nak romen ibu kat dapur.
Aku yang dah berseluar pendek peluk ibu dari belakang dan tanya dia masak apa. Ibu jawab dia masak pengat pisang special untuk aku. Tubuh berisi ibu yang licin berkemban kain sarungnya yang berkilat tu buat aku stim. Keras je batang aku tekan bontot ibu.
Mungkin ibu malu bila dia rasa batang aku keras kat bontot dia. Dia pun tutup api, tutup periuk dan beralih ke tingkap dapur tengok keadaan kat bawah sana. Aku follow je ibu dengan batang aku yang dah jelas terpacak dalam seluar pendek aku.
Sambil tengok pemandangan kat luar, ibu tanya lepas ni aku nak buat apa. Nak cari kerja atau nak berehat dulu. Aku tahu ibu nak berbual. Aku pun rapat ke belakang tubuhnya cakap yang aku nak kerja. Aku nak sara hidup ibu. Ibu tersenyum je bila aku cakap macam tu. Dia kata, lepas ni bolehlah dia minta baju baru. Aku kata boleh sangat.
Aku tanya apa saiz pinggang ibu sebab nampak macam selesa je dia berkemban kain sarungnya. Ibu kata dia tak tahu. Tak hairanlah ibu tak tahu sebab dia bodoh. Aku tanya apa saiz coli dia, ibu kata 48G.
Ibu kata dia takde hadiah nak bagi sejak aku berjaya SPM sampailah dah dapat sijil. Aku pun cadangkan macam mana kalau ibu hadiahkan aku hisap tetek dia macam aku baby dulu. Ibu tersenyum. Dia kata kesian kat aku sebab kecik-kecik dulu hisap botol je. Dia sendiri mengaku yang aku tak hisap tetek dia dulu, tapi dah kenapa dia kata sumbang mahram. Bodohkan ibu aku tu.
Ibu pun pusing mengadap aku dan tarik kemban kain sarung dia yang licin tu ke bawah sampai kedua-dua tetek dia yang besar melayut tu membuai depan aku. Ibu nampak tak kisah sebab dia memang dah biasa tak berbaju depan aku.
Meneguk air liur aku tengok tetek ibu. Ibu kata dia segan masa tu tapi sebab hadiah untuk anak tersayang dia simpan rasa malu dia dan suruh aku hisap teteknya. Kelakar pula rasanya. Selama ni dia selamba tayang tetek kat aku tak segan ke? Walau kelakar dengan kelakuan ibu, tapi hakikatnya pada masa tu aku juga tergamam sebab tak sangka dia terima permintaan bodoh aku tu. Aku juga yakin ibu terima sebab dia juga bodoh.
YOU ARE READING
Diari Bodoh
RomanceDiari catatan seorang remaja yang dibela keluarga angkat sejak kecil. Hidup membesar dalam suasana kebodohan ibu angkatnya yang mengancam keterunaan remaja itu.