1999

6.4K 43 0
                                    

FEBUARI:

Aku kerja sementara kat kedai runcit bawah blok. Kedai mak Mah. Tolong parut kelapa, susun barang, angkat barang, sapu dan kemas kedai. Dapatlah gaji pertama 200 ringgit lepas sebulan kerja. Daripada aku hadap bontot dan tetek ibu kat rumah sejak aku tamat sekolah ni, lebih baik aku kerja kat kedai runcit mak Mah. Dapat juga duit.

Satu hari tu ibu datang beli barang-barang dapur sikit. Aku terus tak boleh buat kerja. Sebab geram tengok body ibu yang montok melentik dalam kain batik lusuhnya dan baju t-shirt ketat dia.

Aku masih ingat lagi itulah kain batik yang dia pakai masa hidangkan sarapan pagi sebelum aku pergi kerja. Sampai ke petang ibu masih tak tukar lagi. Nampak sangat mentang-mentang dia sorang-sorang kat rumah, sampai ke petang dia tak mandi.

Masa ibu tengah berdiri pilih bawang, aku kat belakang dia senyap-senyap cium bontot ibu. Ada bau air mani yang aku senyap-senyap pancut kat bontot ibu masa dia tengah buat air sarapan aku pada waktu pagi.

Masa ibu pilih bawang tu dia toleh ke belakang tengok aku. Cepat-cepat aku buat-buat susun garam kat dalam rak belakang dia. Ibu berbual sekejap dengan aku sambil dia pilih bawang tu.

Masa ibu cari barang kat bahagian lain, tangan aku bergerak buat kerja susun barang, tapi mata aku tak lepas tengok bontot ibu yang besar tu seksi sekali menonggek dalam kain batiknya. Aku tahu mesti ibu tak pakai seluar dalam. Baju dia yang sendat tu memang tak dapatlah nak tutup bontot besar ibu tu.

Pada masa tu aku terfikir yang ibu aku tu jenis tak kisah ke tayang bontot kat orang sekeliling. Terfikir juga kenapa tak pakai baju besar-besar sikit. Aku anggap je ibu tu orangnya seksi dan selesa pakai macam tu. Cuma masalahnya lelaki lain pun geram tengok ibu tapi dia buat selamba saja. Takkanlah ibu bodoh sangat tak fikir lelaki stim tengok dia. Tapi bila difikirkan dah berbelas tahun aku jadi anak angkat dia, memang ibu tu bodoh orangnya.

................................

JULAI:

Keputusan UPU dah keluar. Tapi aku tak nak masuk universiti. Jauh sangat yang aku dapat. Kat UTM Johor sana tu. Kawan-kawan ajak aku masuk kolej swasta yang bersepah kat sini, tapi aku fikirkan kemampuan keluarga aku juga. Lebih-lebih lagi aku sebenarnya tak nak berpisah dengan bidadari aku tu. Walau pun dia tak lawa mana tapi aku gilakan ibu sangat dan aku mengaku yang aku semakin cintakan ibu.

Akhirnya aku ambil sijil kemahiran saja. Ayah suka saja sebab tak perlu modal banyak. Kerajaan yang tanggung. Tak payah pergi jauh-jauh. Siap dapat elaun lagi. Naik bas pun dalam 15 minit dah sampai.

Ibu saja yang tak suka sebab dia kata sayang aku dapat pangkat 1 tapi tak nak masuk universiti. Keputusan SPM cemerlang tapi disia-siakan. Dia tak faham yang aku sebenarnya gilakan dia dan nak ibu sentiasa jadi simbol seks hidup aku. Sebab tu aku tak nak jauh dari dia.

Aku nak sentiasa nampak bontot besar ibu melenggok depan mata aku. Aku nak bontot ibu yang menonggek dalam kain batik tu melantun depan mata aku. Aku nak sentiasa nampak tetek besar ibu bergayut dalam bajunya depan aku. Aku nak selalu dengar suara ibu yang seksi. Aku nak selalu tengok muka bodoh ibu yang seksi tu. Aku juga nak dia selalu kena pancut air mani aku. Aku nak ibu terus kekal ke mana-mana dengan air mani aku pada tubuh dia. Aku cintakan ibu. Sumpah aku bercita-cita nak kawin dengan ibu.

..................................

SEPTEMBER:

Pagi sampai tengahari aku belajar, petang aku kerja kat kedai mak Mah. Setiap hari aku macam tu. Aku sangka aku boleh lupakan ibu, tapi sama je. Kat kedai nampak guni beras dan gula. Balik rumah nampak sarung nangka pula. Kadang-kadang nampak ibu berkemban, kadang-kadang separuh telanjang tak berbaju. Macam mana aku nak kawal nafsu kalau ibu seksi macam tu setiap hari.

Diari BodohWhere stories live. Discover now