MAC:
Aku semakin melampau mencintai ibu. Malah aku semakin bercita-cita ingin mengahwininya. Lebih-lebih lagi sebaik aku terbaca ruangan soal jawab agama di akhbar yang mana seorang wanita bertanyakan adakah boleh dia mengahwini bapa angkatnya yang telah menjaganya sejak kecil. Di depan kedai mak Mah aku khusyuk membaca akhbar itu hingga mak Mah menegur supaya aku membeli saja akhbar itu dan sambung baca di rumah.
Menurut wanita itu, dia tiada pertalian darah dengan ayah dan ibu angkatnya dan juga bukan anak susuan ibu angkatnya. Satu keadaan yang semakin memberikan aku senyuman dan aku terus membayar akhbar itu dan membacanya sewaktu berjalan menuju ke lif untuk naik ke rumah.
Situasi wanita itu sama dengan ku. Cuma yang membezakan kami hanya jantina. Aku juga merupakan anak angkat yang tiada pertalian darah dan juga bukan anak susuan ibu. Maka aku boleh mengahwininya walau pun beza usia kami 16 tahun.
Sebaik masuk ke rumah, aku dapatkan ibu yang sedang menggoreng pisang di dapur untuk minum petang. Aku peluk ibu yang seperti biasa tubuh berisinya bagaikan sarung nangka yang sendat dibaluti t-shirtnya yang sendat, malah setiap masa terselak bajunya mempamerkan bontot besarnya yang tonggek dan sendat dengan kain batik lusuhnya. Ku kucup tengkuknya yang berpeluh masam. Lalu ku katakan apakah wanita pemilik air mani ku itu lakukan walau pun aku sedia maklum bahawa dia sedang menggoreng pisang.
Ibu tersenyum mendengar aku menggelarkan dirinya pemilik air mani ku dan mengatakan tidak elok aku berkata begitu. Ibu memberitahu dia sedang membuat pisang goreng untuk kami minum petang bersama.
Keempukan bontot ibu yang melentik berkain batik itu membuatkan aku bernafsu. Aku tekan batang ku yang keras di dalam seluar ke bontot tonggek ibu yang besar itu. Aku lantas berlutut ke lantai dan membenamkan muka ku ke bontotnya. Bau hapak kain batiknya ku hidu sedalam-dalamnya. Dapat ku hidu bau lubang duburnya hingga nafsu ku semakin ghairah kepadanya.
Ibu menolak kepala ku sambil ketawa kecil mengatakan aku miang dan meminta ku mandi kerana baru pulang dari kerja. Aku pun menurut perintahnya. Sewaktu aku mandi, ayah pula pulang. Maka terbantut hasrat ku untuk bermanja-manja dengan ibu.
...................................
MAY:
Pada cuti hari pekerja aku bawa ibu menonton wayang. Dengan menaiki kereta terpakai yang telah ku beli, aku bawa ibu jalan-jalan. Ayah bekerja pada hari itu.
Pada hari itu, ibu telah memakai baju t-shirt lengan panjang yang sendat dan berskirt hitam. Semestinya ibu bertudung. Tubuhnya yang bagaikan sarung nangka itu sungguh mengghairahkan aku dan aku nak ceritakan bagaimana air mani aku telah beberapa kali menodai tubuh ibu pada hari itu.
Sebelum keluar rumah, aku geram melihat puting teteknya yang terjojol di dada bajunya. Aku tahu tetek besar ibu yang membulat dan sendat dalam balutan baju t-shirt merahnya itu semestinya tidak bercoli. Dengan bernafsu aku terbongkok-bongkok berdiri menghisap teteknya di ruang tamu sebelum kami keluar dari rumah. Sampai basah bajunya kerana aku menghisap tetek ibu dari luar bajunya. Ibu tersenyum membiarkan aku menghisap teteknya. Aku minta ibu lancapkan tetapi dia tidak mahu.
Sewaktu dalam perjalanan, melambung ku puji ibu mengatakan dia cantik dan seksi. Ibu cuma tersenyum mendengarkan. Sebaik tiba di parkir mall yang memiliki panggung wayang, belum sempat ibu nak keluar dari kereta, telah aku peluk tubuh montok ibu dan kami berkucupan dengan bernafsu sekali. Tubuh montoknya yang berlemak itu ku raba seluruhnya. Seakan dia gembira aku memujanya hingga sebegitu rupa.
Tanpa rasa malu, ibu bersahaja membiarkan pehanya yang dinodai air mani ku berjalan-jalan bersama-sama ku di shopping mall. Sewaktu kami beratur membeli tiket wayang, aku berdiri di belakang ibu menekan batang ku di atas punggungnya. Pinggulnya ku ramas geram. Pada ketika itu aku sentiasa membisikkan kata-kata betapa aku amat menyayangi dirinya. Tidak aku sangka, ibu menarik tangan ku yang meramas kedua pinggul empuknya ke depan agar dia berada dalam rangkulan ku. Aku masih ingat apa yang dia kata masa tu, dia kata dia bahagia sangat dengan aku berbanding dengan bapak aku. Dengan selambanya aku bisik kat ibu dan cakap yang aku sebenarnya lebih layak jadi suami dia berbanding bapak aku. Ibu tersenyum toleh kepada aku dan dia cium pipi aku.
YOU ARE READING
Diari Bodoh
RomanceDiari catatan seorang remaja yang dibela keluarga angkat sejak kecil. Hidup membesar dalam suasana kebodohan ibu angkatnya yang mengancam keterunaan remaja itu.