JANUARI:
Tahun ni aku pertama kali belikan ibu baju raya. Aku beli kat pasar malam je. Aku belikan ibu baju kebaya ketat yang pendek dan jarang dengan skirt ketat. Melayang jugalah RM50 aku.
Ayah pergi sembahyang raya. Tapi aku tak pergi. Sebab aku dah pancut air mani dalam seluar sebab stim tengok bontot ibu masa dia tengah menonggeng susun balang berisi kuih raya kat meja ruang tamu.
Aku stim sangat tengok ibu menonggeng masa tu. Membulat bontot besar dia dalam skirt ketat tu. Aku baru gesel sikit batang aku kat bontot ibu terus terpancut kat bontot dia.
Ibu yang sedar aku kat belakang dia terus tegak berdiri dan pusingkan tubuhnya untuk bersalam dengan aku. Kelam kabut aku sembunyikan batang aku yang tengah berdenyut memancut tu dalam baju melayu. Aku genggam erat tangan ibu masa salam tangannya. Aku bernafas kuat masa cium tangan ibu sebab memang aku tengah terpancut masa tu. Tuhan je yang tahu camne rasanya cover line kekejangan nafsu sambil salam ibu.
Bila dah puas aku pun keluar. Masa aku pakai selipar tu, ibu tengok je baju melayu aku yang memang jelas membonjol dan basah dengan air mani aku. Dengan air mani aku yang pekat jatuh ke lutut seluar aku. Aku buat-buat pergi masjid. Tapi aku melencong ke kedai Ah Leong beli air kotak dan lepak sana tengok Ah Leong main dam cina dengan bini dia.
Sepanjang raya pertama tu aku memang tak senang duduk kat rumah. Sebab ibu seksi sangat. Lurah tetek dia nampak jelas depan mata aku. Dengan baju kebaya dia yang jarang sampai nampak coli tu. Ibu dah macam bogel depan aku.
Bontot dia yang besar tu memang sepanjang masa menonggek depan mata. Dengan bekas air mani aku yang bertompok kat bontot ibu. Ibu memang seksi. Tapi yang untung ayahlah sebab dia pun geram tengok ibu macam tu. Sempat dia buat projek dengan ibu dalam bilik. Aku tak dapat nak mengintai. Cuma dapat dengar dari pintu bilik suara ibu mengerang. Bila ayah dah puas, dia pun keluar beraya rumah kawan-kawan dia. Ibu pulak terlelap kat dalam bilik.
Aku masuk bilik ibu, nampak ibu masih berbaju kebaya dan skirt ketat tu. Rambut dah serabai. Aku rasa mesti ayah main tak buka pakaian ibu. Main selak-selak je.
Walau pun ibu tak berapa cantik, tapi dalam keadaan ibu yang seksi macam tu aku jadi stim sangat. Ibu dah macam pelacur kampung berkebaya yang tertidur sebab penat baru lepas layan pelanggan.
Oleh sebab ibu tidur terlentang, aku nak jadikan tetek besar dia target air mani aku. Tapi kuat sangat aku pancut dan aku habiskan air mani aku kat muka ibu. Muka kolot ibu tu buat aku stim sebab nampak bodoh macam hamba nafsu. Bila dah bertakung air mani aku kat muka dia, aku semakin rasa cintakan dia dan rasa macam nak kawin dengan dia.
...........................
MEI:Cuti hari pekerja hari Isnin. Jadi oleh sebab sambung cuti dari Sabtu sampai Isnin, kami sekeluarga pergi bercuti ke Cameron Highland. Keluarga kawan ayah ikut sekali. Cuma bila dah kat sana ibu tak sihat pulak. Ibu demam lepas mandi air terjun. Mungkin ibu tak tahan sejuk agaknya. Masa ibu mandi tu ramai lelaki stim tengok body berisi ibu yang melekat baju t-shirt dia dan seluar aerobik dia yang basah tu kat body dia.
Walau pun body ibu yang berisi tu nampak macam badak bila berendam dalam air, dan muka dia yang tak berapa lawa tu macam tapir baru keluar hutan. Tapi tetek besar dia buat ramai lelaki melancap sebab melayut tak bercoli sampai jelas tersembul puting tetek ibu. Bontot besar ibu pulak menonggek semacam dah macam itik serati.
Stim kat ibu punya pasal, aku tak ikut ayah dan family kawan dia jalan-jalan. Aku korbankan percutian aku dengan duduk kat hotel temankan ibu sebab gilakan ibu. Jadi dapatlah aku tengok ibu puas-puas.
YOU ARE READING
Diari Bodoh
RomanceDiari catatan seorang remaja yang dibela keluarga angkat sejak kecil. Hidup membesar dalam suasana kebodohan ibu angkatnya yang mengancam keterunaan remaja itu.