"Ten." Winwin'in sesi Ten'in duyduğundan daha fazla duygu taşıyordu. "Ah Tanrım Ten, üzgünüm." Yuta ile onu üç saat önce onu hastane zemininde kıvrılmış hâlde bulduğundan, bu sözler acısını bir kez bile yatıştıramadığı için bunun farklı varyasyonlarını tekrarladı.
Şu anda hastanenin koridorunda sırtları duvara yaslanmış şekilde oturuyorlardı. Ten, sanki onu olanlardan onu koruyabilrcekmiş gibi, Yuta ve her iki tarafta biri olan Winwin arasında sıkışmıştı.
Solunda, Yuta dizlerinin üzerinde hıçkıra hıçkıra ağlıyordu, kolları rahat bir şekilde etrafına dolanmıştı. Ve sağında, Winwin, gözleri sanki çoktan ağlamış gibi kıpkırmızı kesilmiş, ikisini de rahatlatmaya çalışıyordu.
Üçü bundan sonra biraz daha sessizce oturdu, acıyı dindirmek için hiçbir söz söylemek mümkün değildi.
Ten'in kederi her azaldığında, Taeyong'u düşündü ve birden bir dalga onun üzerinden geçti, hıçkırıklarını eskisinden daha güçlü bir şekilde yeniledi. "Onu sevdim. Elveda demek istemedim." diye sızlandı yüzünü elleri arasına gömerek. Onun sözleri Yuta'nın öncekinden daha yüksek sesle ağlamasına neden oldu, Winwin yanında burnunu çekiyordu.
Hissettiği keder aşılmazdı, sırtını kırmadan bu yükü nasıl taşıyacağını bile bilmiyordu.
Düşünceleri, karmakarışık, tutarsız bir karmaşa içinde dönüyordu. Üzgün mü, kızgın mı, yoksa arasına hangi duygu girdiğinden emin değildi.
"Artık acı çekmiyor." diye fısıldadı Winwin, üçü için herhangi bir erteleme bulmaya çalışmak için zayıf bir girişimle.
Ten yine ağladı. "İlk başta acı çekmemeliydi."
Evren başka birini seçebilirdi, neden onun Taeyong'u olmak zorundaydı? Karanlığını yaymak için neden en büyük kalbi ve en parlak gülümsemesi olan kişiyi almak zorundaydılar?
Ten titreyerek ayağa kalkarken, yeni keşfedilen bir öfke onun boşluğunu doldurdu. Artık bu hastanede olmak istemiyordu, çok acı vericiydi; onu boğuyordu. Ona neler olduğunu çok fazla hatırlatıyordu, Taeyong'u bu korkunç yerin sınırları olmadan olduğu kişi olarak düşünmek istedi; Taeyong'un hatırlanmak isteyeceği Taeyong.
"Ten? Nereye gidiyorsun?" Winwin, Ten'in çirkin bir şey yapmak üzere olduğundan endişeleniyormuş gibi gözlerini kocaman açarak ona baktı.
Konuşmadan önce boğazını temizlemeye çalışarak burnunu çekti. "Buradan çıkmam gerek." sesi cılız ve rahatsızdı; son dört saat içinde yaptığı, zalimce, acımasız bir sonsuzluk gibi hissettiren tüm çığlık ve ağlamaların bir yan etkisiydi.
Winwin başını salladı ve vücudunu Ten'in az önce bulunduğu Yuta'ya bastırmak için kaydı. "Biz olmadan fazla gitme. Evrak işlerini halledeceğiz."
Ten'in, Winwin'in onun için gitmeye istekli olduğu uzunlukları takdir edecek zamanı yoktu. "Teşekkür ederim." dedi ona sırtını dönerek. Yürürken gözlerini sildi, sonra koştu ve sonunda hastanenin döner kapılarından Taeyong'u ondan uzaklaştıran yerden uzağa koştu.
Soğuk gece havası tükenmiş ciğerlerini yaktı ama bunun onu durdurmasına izin vermedi. Bacaklarını gidebilecekleri kadar hızla itti, rüzgar gözyaşlarını sildi. Bloğun aşağısındaki parka varana kadar durmadı.
Haftalar önce Taeyong'la yıldızları izlediği aynı yer.
Ortada durdu, nefesini tutmaya çalışırken elleri yanlarını kavradı.
Ten berrak gece gökyüzünü görmek için gözlerini kaldırdı, gökyüzündeki yumuşak elmaslar gibi ona bakan yüzlerce parıldayan yıldız; Ten'in her zaman Taeyong'un gözünde gördüklerinin aynısı.
Vücudu bir kez daha kaybının şokuyla boğulurken alt dudağı titredi ve çimenlerin üzerine çöktü, gözleri bir zamanlar birlikte izledikleri yıldızları bir kez bile terk etmedi; Taeyong'un ona sevmeyi öğrettiği yıldızlar.
Ten çimenlere uzanıp gözlerini ona soğuk bir rahatlık sunan yıldızlardan oluşan bir seyirci karşısında ağladı. Onlara çığlık atmak, Taeyong'u neden götürdüklerini sormak, onun yerine onu almaları için yalvarmak istedi.
Kısa bir umut Ten'in aklından geçti, belki, sadece belki, Taeyong şimdi gökyüzündeki yıldızlar arasındaydı.
YOU ARE READING
The Galaxy Is Endless •Taeten ✓
Fanfiction"Seni seviyorum." "Beni bırakma..." •Kitap Taeten'e uyarlanmıştır.