•
Cenaze sessizdi.
Orada bir sürü insan vardı; Ten'in bile bilmediği bir çoğunluk. Görünüşe göre Taeyong'un işten arkadaşlarıydı. Taeyong'u bir kez bile ziyaret etmedikleri için onlara kızmamaya çalıştı, bunun son şansları olacağını iyi bildiklerinde bile.
Aralarından birkaçı bugün taziyelerini sundu ve Ten sadece "Teşekkür ederim" diyebildi. Hatta biri ona törenin çiçek aranjmanlarının çok güzel olduğunu söylemişti ama Ten bunun aptalca bir yorum olduğunu düşünüyordu.
Zaten cenaze planlarının çoğunun hakkını alamazdı. Winwin, Ten kendisinden istenenleri tam olarak işlemek için uyuştuğunda cenaze salonundaki tüm düzenlemeleri onaylayan kişi olmuştu. Taeyong'un anısını onurlandırmak için basit, kapalı tabut hizmeti.
"Bugün övgüyü yapmanın doğru olacağına emin misin?" Winwin yanından sordu. Winwin'in bununla nasıl başa çıktığı konusunda endişelenmesi hiç de zekice değildi. Duygularının ve eylemlerinin ters olduğu gerçeğinden bıkarak, acısı bir parça azalıncaya kadar Yuta'nın yedek yatak odasında kalmaya zorladılar.
Çünkü sonuçta kim ruh eşinin cenazesinde ağlamazdı ki?
Çok az tanıdığı insanlar ona bakıyor, nasıl gözyaşı dökmediğini merak ediyorlardı.sert yüzlü CEO, ruh eşinin üzülmesi gerektiğini düşünüyor gibiydi. Zavallı Taeyong'un bu kadar genç ve sevilmeden ölmesi ne kadar korkunç.
Bilmedikleri şey, Ten'in çoktan kederli olduğuydu. Taeyong ona söylediğinden beri her gün kederliydi, dipsiz bir keder çukurunda boğuluyormuş gibi hissetmediği bir gün bile geçmemişti.
Önem vermediği insanların bulunduğu bir salonun önünde ağlaması gerekmiyordu. Anlamazlardı çünkü.
Keder tuhaf bir şeydi. Ten, filmlerde olduğu gibi hissettirmesini diledi. Sisteminin dışında her şeyi ağlayabilmeyi, uyuşana kadar çığlık atabilmeyi, kendini teselli etmek için belki bir fıçı dondurma yemeyi ve sonra ayağa kalkıp Taeyong'un anısını onurlandırmak ve hayatına devam etmek için motivasyona sahip olmayı diledi.
Keder, kurgunun ortaya çıkardığı kadar şiirsel değildi.
Ten için keder, kalbinin olması gerektiğinden emin olduğu bir boşlukta oturuyordu. Sanki içi boş, tamamen uyuşmuş gibiydi.
Winwin'e başını salladı, üzerine konuşmaya benzeyen bir şey yazmaya çalıştığı kağıdı elleriyle kavradı. Taeyong anısını yerine getirebilecek ya da olduğu kişiyi tanımlayabilecek hiçbir söz olmadığını anladı.
Winwin'in diğer tarafından "Tamam, biz senin için buradayız," diye ekledi Yuta. Üçü ön sırada oturmuştu, Yuta'nın kolu Winwin'in omzuna dolanmıştı, böylece Ten'in koluna uzanıp okşayabilecekti. Gözleri bir haftadır olduğu gibi kıpkırmızı kesilmişti.
Daha fazla uzatmadan tören başladı. Ten cenaze müdürünün sözlerini dinlemeye çalıştı ama sanki durağan gibiydi, işleyebileceği tutarlı kelimeler yoktu.
Ten'in tanımadığı Taeyong'un iş arkadaşının ve ayrıca konuşması o kadar duygusal ki dinleyicilerde kuru göz kalmamış olan Yuta'nın konuşmasında da aynı sorunu yaşıyordu Ten.
Ve sonra sıra Ten'deydi. Winwin ayağa kalkarken rahatlatıcı bir elini sırtına koydu ve birbiri ardına yürümeye başladı. Kürsüye ulaştığında derin bir nefes aldı ve kağıt parçasını okumak için düzleştirdi. Ama gözleri kelimeleri gözden kaçırırken, kendini tutamadı ama yeterince iyi olmadıklarını anladı. Lee Taeyong'un kim olduğu hakkında iyi bir açıklamanın yanına bile geçemezdi. Yani Ten bunları söylemeyecekti.
Bunun yerine kalbinden konuşmaya çalışacaktı. Buradaysa Taeyong'a. Ona söyleyecekti. Belki dinliyordu.
"Merhaba," diye Ten başladı. "Eğer tanışmadıysak, adım Ten. Ben Taeyong'un ruh eşiyim." Bu cümlenin geçmiş zamanda olması gerekmiyordu. O, her zaman gururla taşıdığı bir unvandır, Taeyong'un ruh eşi ve her zaman olacaktı.
"Hayatımızda Taeyong olduğu için ne kadar şanslı olduğumuzu hepimizin bildiğini düşünüyorum. Dışarıda onun gibi kimse yok. Biri bana insan gibi davranan bir melek olduğunu söyleseydi, muhtemelen onlara inanırdım. Her zaman diğer insanları kucaklar, onları destekler ve onları her şeyden severdi. Her zaman dünyayı onun gibi görmeyi diledim. Bana dünya hakkında çok şey öğretti. Sadece çok sevdiği salak bilimle ilgili şeyler değil, aynı zamanda bana başka şeyler de öğretti. Bir milyon hayat dersi, kibar olmanın anlamı, gerçekten güçlü olmanın ne anlama geldiği ve nasıl dirençli olunacağı. Bana sevmeyi öğretti. Bana sevilmenin nasıl bir his olduğunu öğretti. " Ten'in beyni otomatik pilota geçiyordu, daha önce hiç söylemediği kelimeler kalbini parçalamakla tehdit eden duygulardan tezahür ediyordu.
Ten oturduğu yerden Yuta'nın ağladığını duyabiliyordu, Ten onun da ağlaması gerekip gerekmediğini merak etti.
"Yedi yaşımdan beri, Lee Taeyong'un benim için en uygun kişi olduğunu her zaman biliyordum. Bu hayatta onun ruh eşi olma ayrıcalığına sahip olduğum için gerçekten şanslıydım, bunu bana söylemek için bir işarete ihtiyacım yoktu. Her zaman her şeyi birlikte yaşadık. Her deneyimi paylaştık. Bunun başka biri olmasının hiçbir yolu yoktu. Benim için her zaman Taeyong'du." Ten'in sözleri, Taeyong'un bir zamanlar 16 yaşına geldiğinde ona söylediklerinin bir yankısıydı, ancak Taeyong'un söylediği zamanki kadar ödüllendirici hissetmiyorlardı.
Ten'in söyleyebileceği daha çok şey vardı. Taeyong'un Ten'in hayallerini her zaman gerçekleştirdiği yolları, en değerli anılarından bazılarını, konuşmalarının içgörülerinden bazılarını anlatabilirdi, ama onu engelleyen bir şey vardı. O anlar kutsaldı, sadece onunla Taeyong arasında paylaşılıyordu. Şimdi
bunu değiştirmek ona yabancı gelmişti. Bunun yerine Ten alt dudağını ısırdı. "Onu seviyorum."
Ten'in tüm söylemesi gereken buydu.
YOU ARE READING
The Galaxy Is Endless •Taeten ✓
Fanfiction"Seni seviyorum." "Beni bırakma..." •Kitap Taeten'e uyarlanmıştır.