8

27 8 1
                                    

"Benim sürmemi istediğine emin misin?" diye sordu Ten, diğer eli kalçasında Taeyong'un arabasının anahtarlarını tutarak. Ten'in araba kullanması nadir bir olaydı, herhangi bir noktada araba satın alma zahmetine girmemişti, gitmesi gereken her yere treni tercih ediyordu ya da mümkünse araba sürmesini Taeyong'dan istiyordu. Taeyong araba sürmekten hoşlanıyordu ya da en azından her zaman bunu iddia ederdi. Taeyong'un Ten'den bu kadar tuhaf araba kullanmasını istemesinin nedeni buydu.

Taeyong yolcu tarafının kapısını açtı.

"Doğum günüm olduğu için kuralları ben koyuyorum. Sen sürüyorsun."

Olgun bir sonuç olarak anahtarı Ten'e uzattı ve arabaya bindi, piknik sepetlerini kucağına koydu ve Ten düzensiz davranışı sorgulama şansı bulamadan kapıyı kapattı.

Ten başını sallayarak sürücü koltuğuna oturdu ve kontağı açtı. "Sürüşümle dalga geçme." Elbette, Ten Kore'nin en iyi sürücüsü değildi, ama Ten, Taeyong'un sık sık abarttığı kadar kötü olmadığından emindi. Video oyunlarında olduğu kadar kolay değildi.

"Mario Kart'ı kazanmaya çalışıyormuş gibi araba kullanmadığın sürece." dedi Taeyong. Daha sonra, Ten apartmanlarının garajından bile çıkmadan önce radyo istasyonunu en az on beş kez değiştirmeye başladı.

İlk kavşağa vardıklarında Ten, "Bana nereye gittiğimizi söylemedin?" diye sordu. "Hangi yöne gidiyoruz?"

"Ten, bunu arabayı çalıştırmadan önce sorman gerekiyor." dedi Taeyong alaycı bir sesle.

Ten ona misilleme yapan bir bakış fırlattı. "Bana patronluk taslama."

"Aww, arabaya binmem için bana güvendin. Bu çok tatlı."

"Araban bir fırlatma koltuğu düğmesi ile birlikte mi geliyor? Çünkü bu noktada kendimi fırlatmaya can atıyorum."

Taeyong cevap verme şansı bulamadan trafik ışığı yeşile döndü. "Yandı! Sola git."

Ten homurdandı, direksiyonu çevirdi ve göstergelerini kullanmadığı için doğru gitmiş olmak adına kısa bir dua etti. "Peki sonra nereye?"

"Neşe Park'ın nerede olduğunu biliyor musun? Oraya git."

"Tamam." dedi Ten, artık tamamen yola odaklanmıştı. Taeyong'un istasyonlarını ısrarla değiştirmeye devam ettiği radyodan gelen tek ses ile sessizlik içinde gittiler.

Yolun ana şeridine ulaştıklarında, Ten nihayet gözlerini ön camdan ayırarak Taeyong'un yönüne hızlı bir bakış attı. Sessizdi, dudakları büzüldü ve sanki hayatın anlamını düşünüyormuş gibi pencereden dışarı bakıyordu. Gözlerinin altındaki koyu halkalar karardı, son zamanlarda çekip çıkardığı gecenin sonundaki gibiydi, bu ancak Ten onu üzerine uzanıp onu yere sabitlediğinde yatıştı. Ten endişeyle dudağını ısırdı. Bunun yerine uzanmak ve Taeyong'un elini tutmak için direksiyondan bir elini çekti, başparmağıyla avucunun üzerinde daireler çizdi. "Ne düşünüyorsun?"

Bu, Taeyong'u düşüncelerinden kaçırdı, Ten'in elini sıktı. "Pek bir şey yok. Senin gibi bir ruh eşine sahip olduğum için ne kadar şanslıyım."

Ten gözlerini devirdi. Yalan olduğundan neredeyse emindi, ama bugün üstüne gitmek istemedi. Taeyong'un doğum gününü kutlamaları gerekiyordu. Taeyong ona gerçekten aklındakileri söylemek isteseydi, yapardı.

"Sanırım sen de iyisin."

"Doğum günümde nasıl böyle bir şey söylersin?" Taeyong bir elini alnına doğru kaldırdı. "Böyle devam edebileceğimi sanmıyorum."

Ten, "Her gün bu kadar dramatik olmak yorucu olmalı." diye söylendi.

"Beni sevdiğim kadar sevmeyen bir ruh eşine sahip olmak daha da yorucu."

The Galaxy Is Endless •Taeten ✓Where stories live. Discover now