12

29 8 3
                                    

"Ah, sonunda tanıştık. Taeyong her geldiğinde en az beş kez senden bahsesiyordu." Ten'in önündeki adam elini uzattı ve Ten hafifçe el sıkıştı. "Ben doktor Jung Jaehyun."

"Ten Lee." Ten'in tonu kesildi. Bu adamla hiç tanışmamıştı çünkü Taeyong ya Ten'den dışarıda beklemesini istemişti ya da Ten fazla mesai yapan bir iş toplantısı düzenlediğinde gelirdi. Ten istediği gibi olsaydı, Dr. Jaehyun'a olabildiğince fazla bilgi için hemen sorardı.

Belki de Taeyong'un onları bu kadar uzun süre ayrı tutmaya çalışmasının nedeni buydu, Ten'e bir doktoru avlama şansı vermeden önce kendi kararlarına varması ve karar vermesi için bolca zaman vermişti. Akıllıca bir hareketti, ama bunu kabul etmezdi.

Taeyong yanından, "Ve ben de Taeyong'um." diye ekledi yararsız bir şekilde. Doktor güldü. Ten onun da aynısını yapıp yapmaması gerektiğini merak etti.

Bu hastanenin büyük bir hayranı değildi, el değmemiş beyaz zemine adımını atar atmaz ruh hâli anında hüzünleniyordu, akciğerlerine hastane dereceli antiseptik kokusu doluyordu. Taeyong arabada beklemek isteyip istemediğini sormuştu. Hemen reddetmişti.

"Pekâlâ, benimle biraz testler yapmak için gelir misin? Büyük bir şey değil, sadece kan." Doktorun kibar bir sesi vardı, ama Ten kendini yine de ondan hoşlanmaz buldu.

Taeyong, şu anda ikamet ettikleri özel toplantı odasındaki koltuğundan kendini dışarı iterek başını salladı. "Elbette doktor."

Ten, kalkıp onlarla gitmek için kalktı ama doktor araya girdi. "Burada bekleyebilirsin Ten, fazla uzun kalmayacağız. O zaman buradan planı tartışabiliriz."

En azından Ten'in ondan hoşlanmaması için bir nedeni vardı. Onu Taeyong'dan ayırmaya çalışan hiç kimseyi beğenmemişti.

Ten, kaşlarının kıvrımlarında açıkça yazılmış endişeyle Taeyong'a baktı. Taeyong'un tek başına testler yapmak isteyip istemediğini bilmiyordu, bu düşünce Ten'e son derece izole edici geliyordu. Ama Taeyong gülümsedi ve Ten'in omzuna nazikçe elini koydu. "Pekâlâ Ten, birazdan döneceğiz."

"O emin ellerde! Merak etmeyin, masamdaki bisküvilerle kendinize yardım edin." Ten bunun üzerine burnunu kıstı, midesi yemek yemeyi bile anlayamayacak çok ters dönüyordu.

Bunun üzerine Taeyong ve Dr. Jaehyun odadan ayrıldı ve Ten'i ofiste yalnız bıraktılar. O asla yalnızlıktan nefret eden biri olmadı, bunda çoğu zaman rahatlık. Ancak bir hastanede ruhu emiliyor gibi hissediyordu.

Taeyong herhangi bir randevuya yalnız gelmiş miydi? Elbette MSBY Black Jackals eğitim programına  göre, Yuta ona her birine eşlik edememişti. Bu da onun gibi bekleme odalarında ve ofislerde tamamen yardımsız oturduğu anlamına geliyordu. Bu düşünceyle Ten'in gözlerinin köşelerine gözyaşları damladı. Taeyong'u her zaman kendi iyiliği için çok cesur olmuştu.

Bu ofisten nasıl söyleyeceğini bildiğinden daha çok nefret ediyordu. Beyaz duvarlar ve zeminler odayı daha büyük gösteriyordu ya da belki Ten'i daha küçük hissettiriyordu. Dr. Jaehyun'un masasında hiçbir kişisel eşyası, fotoğrafı ya da ıvır zıvırı yoktu, sadece isim plaketi vardı. Sadece boş bir masa. Tamamen kişisel olmayan, hiç rahatlık duygusu yoktu. Bitişik pencerenin panjurları kapatılmış, odadaki ışık bunun yerine üstteki flüoresanlardan geliyor ve doğal olmayan beyaz bir ışık oluşturuyordu. Tıpkı basmakalıp bir hastaneye benziyordu.

Ten zaman geçirmek için telefonunu çıkardı ve daha önce görmezden geldiği birkaç iş e-postasını yanıtladı. Sonra, olabildiğince zamanın hızlı gitmesi için birkaç akılsız oyunda hızlıca kaydırdı.

On dakika yirmi, sonra otuz ve sonra kırk beşe döndü. Ten'in göğsünde her saniye artan tedirginlik büyüyordu. Şimdiye kadar geri dönmeleri gerekirdi. Bu ofisten çıkıp Taeyong'u  bulmanın cazibesi artıyordu, ancak bu kadar büyük bir hastanede bunun neredeyse imkânsız olacağını biliyordu.

The Galaxy Is Endless •Taeten ✓Where stories live. Discover now