bölümü medyadaki şarkıyla okursanız sevinirim <3
•
"Taeyong, uyanık mısın?"
Yanıt gelmedi, Ten sadece uyuduğunu varsayabilirdi. O kadar hareketsizdi, o kadar solgundu ki neredeyse bir heykel gibi görünüyordu. Heykellerin burnundan ve kollarından çıkan sayısız tüp olsaydı tam olurdu.
Ten koltuğu Taeyong'un baş ucuna biraz daha yaklaştırarak kollarını uzattı. Taeyong'un elini hafifçe tutmak için bir kolunu uzattı ve kendi elinde tuttu.
Ten'in hissettiğinden daha soğuktu.
"Um." Ten bir an için tereddüt etti, nereden başlayacağını bilmiyordu. "Biriyle konuşmak istediğim çok şey var ama kelimeler konusunda pek iyi değilim. Ama yine de beni her zaman anladın, bu yüzden seninle biraz konuşmamın sakıncası var mı?"
Hâlâ bir yanıt belirtisi yoktu. Ses yok, göz kapaklarında hafif titreme yok, hiçbir şey.
Ten'e hâlâ orada olduğunu hatırlatmak için kalp monitörünün zayıf bir bip sesi.
"Taeyong, gerçekten korkuyorum." diye başladı Ten. Bunu kabul etmek çok zordu, ama bir kez söylediğinde, kelimeler durdurulamaz bir akarsu gibi dilinden akmaya başladı.
"Senin için güçlü kalmaya çalışıyorum sanırım. Ama aynı zamanda ikimiz için de. Sensiz bir dünyanın nasıl göründüğünü hayal edemiyorum. Ve ben gerçekten istemiyorum."
"Sana tutunmaya ve savaşmaya devam etmeni söylerken çok bencil hissediyorum. Duymak istediğin bu mu bilmiyorum bile. Ama ben de gitmene izin vermek istemiyorum. Bu beni kötü biri yapar mı? Acı çekiyorsun ve acı çektiğini bilmekten nefret ediyorum ve sana yardım etmek için yapabileceğim hiçbir şey olmaması beni öldürüyor." Ten bu noktada gevezelik ediyordu ve bir kez olsun beyni yerine kalbinin konuşmasına izin veriyordu.
"Kaybolmuş hissediyorum. Winwin bana bundan sonra yas danışmanlığına gitmemi söylüyor ama bu çok aptalca geliyor. Burada acı çeken ben değilim. Senin gibi birini kaybetmenin nasıl bir şey olduğunu birine nasıl açıklamaya başlayabilirim ki?"
Ten yüzünden sıcak gözyaşlarının akmaya başladığının farkında değildi, ama onları tutmayacaktı. Her şeyi göğsünden çıkarmak istedi: bütün kartlarını masanın üstüne koy. Ne kadar acıttığı önemli değil; içinde tutmaktan daha kötü olamaz.
"Keşke hiç pişmanlığım olmadığını söyleyebilseydim. Çünkü bu sensin. Ve 18 yılımı seninle geçirmek zorunda kaldım. Ama Tanrım, keşke her saniyeni seninle geçirseydim. Keşke randevu gecesinden önce homurdanmasaydım ve keşke çok kucaklaştığımızda seni itmeseydim ve keşke her gün işe gitmeden önce seni öpüp koklasaydım ve keşke çalışmasaydım seni daha sık görebilmek için. Taeyong, 18 yıl yetmedi bana."
Ten'in göğsünden bir hıçkırık koptu, nefes almak o kadar zorlaştı ki.
"Gezegendeki en iyi ruh eşine sahibim, bunu biliyor muydun? Sen en iyi arkadaşsın, en iyi erkek arkadaşsın, en iyi ruh eşisin, herkesin isteyebileceği en iyi ailesin." diye kekeledi Ten, göğsü daha önce his hissetmediği şekilde ağrıyordu. Kendi duyguları bir gelgit dalgasıydı, boğuluyordu.
"Birlikte geçirdiğimiz zamanın bir saniyesini bile dünyaya değişmezdim."
"Ama seninle bir saniye için dünyalarımı verirdim."
Ten'in alt dudağı konuşurken titremeye devam etti. "Umarım seni ne kadar önemsediğimi biliyorsundur. Benim hiçbir zaman senin kadar iyi bir ruh eşi olduğumu düşünmüyorum, senin gibi büyük romantik hareketlerde asla iyi değilim. Benim için yaptıklarının yarısını bile sana geri verme şansım olmayacak olması beni öldürüyor. Senin gibi bir ruh eşine sahip olduğum için daha minnettar olamazdım."
Ten, devam etmeden önce birkaç dakika alt dudağını çiğnedi, eli boşta köprücük kemiğindeki ruh izine sürtündü. "Ben de seni sevdiğimi hiç söylemedim. Bunun her gün söylemesini hakettin, biliyor musun?"
Ten'in dudaklarında "seni seviyorum" sözleri bir kez daha söylenmemişti. O zamanlar bunun adil olduğunu düşündü. Taeyong bunu söyleyemezdi, Ten de söyleyemezdi.
Geriye dönüp bakınca inanılmaz derecede aptalcaydı. Bunu her gün söylemeliydi.
"Şimdi başlayabilir miyim?"
Ten kendini dengede tutmaya çalışırken derin bir nefes aldı.
"Seni seviyorum."
Bir.
"Seni seviyorum."
İki defa.
"Seni seviyorum."
Üç kere.
"Seni seviyorum."
"Yaklaşık bir milyon kat daha fazla. Gökyüzündeki her bir yıldız için bir tane."
Ten, Taeyong'un uyuduğuna yemin edebilirdi; Ten'in kalbinin ona döküldüğüne dair tek bir kelime bile duymadığını.
Ama Ten, Taeyong'un elini hafifçe sıktığını hissettiğinde, her parçasını duyduğunu biliyordu.
YOU ARE READING
The Galaxy Is Endless •Taeten ✓
Fiksi Penggemar"Seni seviyorum." "Beni bırakma..." •Kitap Taeten'e uyarlanmıştır.