22 -Final-

55 7 5
                                    

Bir yıl geçmişti.

Çok uzun, çok yorucu bir yıldı.

Ten anahtarlarını evinin kapısının yanındaki küçük masaya fırlattı, ceketini silkti ve yandaki kancaya asti. Bir Cuma gecesi geri dönmek hiç bu kadar önemsiz hissettirmemişti. Başının yan tarafındaki sarsıntıya bakılırsa, bir migren gelişi hissine kapıldı.

Şirket sahip olduğu günden sonra bu bir şey beklenmedik değildi. Bir şirketi yönetmek parkta yürümek değildi, iniş ve çıkışları olması kaçınılmazdı.

Bugün bir düşüş olmuştu. Resmi ortak olarak MSBY Jackals ile beş yıllık bir sözleşme imzalamayı planlamıştı, ancak sonlara doğru biraz telaşlanmıştı ve toplantıyı yeniden planlamak istedi. Ortaklığını bu şekilde resmileştirdiyse... her maça katılması bekleniyordu.

Ve bunu yapmaya hazır olmadığını düşündü. Mantiken, voleyboldan kaçınmanın bir anlamı olmadığını biliyordu, sonuçta Shouyou'ya hala sponsordu. Ama voleybola bu kadar bağlı olmakla ilgili bir şey kalbini ağrıttı.

Ten ilerleme kaydediyordu, bunu biliyordu. Dünyaya çıktı. Taeyong'un ondan istediği gibi, şirketini ileriye taşımak için yönetti. Ama göğsündeki boşluk doldurulmamıştı - Ten bunun olacağını hiç düşünmemişti. En azından tam olarak değil bu değildi.

Taeyong'u düşünmek hala canını yakıyordu. Taeyong'un eskiden o kadar sorunsuz bir şekilde oturduğu parmaklarının arasındaki boşluk hala soğuk ve kötü hissettiriyordu. Yıldızların ayı özlediği gibi onu sonsuza kadar özleyecekti. Bu konu zerinde durmamaya çalıştı.

Voleybol maçından sonra ve bunu hemen Taeyong ile ilişkilendiremeyeceğini bilmiyordu. Haftada beş set seyrederken, onu aklının arkasına itemezdi. Nazikçe dengelediği cephe, bu tür bir baskı altında kesinlikle çatlayacaktı.

O da yanılmak istemiyordu. Taeyong'u düşünmek de onu biraz rahatlattı. Uzun bir süre olmamıştı, bir süre Ten'in dünyası dönmeyi durdurmuş gibiydi, belki de hala öyleydi. Ancak zamanla Ten düşüncelerinde küçük teselli bulmayı başardı. Bazı eylemlerinde Taeyong'un onunla gurur duyacağını ya da ona söylediğinde yüzündeki gülümsemenin nasıl olacağını merak edeceğini düşünürdü. Bazen bir mağazada Taeyong'un seveceğini bildiği bir şey görürdü ve kalbine onu sevmek için burada olmadığına dair bir acı sızı verirken, Ten Taeyong'u ezberleyecek kadar iyi tanıdığı için mutluydu.

Ten bir tencereyi suyla doldurarak ocağı anlamsızca açtı. Erişte ya da onun gibi bir şey kaynatıyordu. Yemek yemek halinde bile değildi.

Cebindeki telefon vızıldadı. Kontrol etmek istemedi. Dürüst olmak gerekirse, diğer tarafta kimin olduğu umurunda değildi. Eğer konuşmak istediği tek kişi olmayacaksa (ve o değildi), o zaman neden kontrol etseydi ki? Yarın çalışma saatlerini bekleyebilirlerdi.

Ten'e iki seçenek vererek uğultu durmayacaktı. Makul bir yetişkin gibi kontrol etmek ya da duvara fırlatıp parçalanmasını ummak. İkinci seçeneği cazip olsa da, daha sonra onu rahatsız edebileceğini düşündü, bunun yerine normal bir insanın yapması gerektiği gibi kontrol etmeyi seçti.

Winwin: Taeil bana bugün olanları anlattı.

(19:33) Winwin: Bundan bize daha önce bahsetmeliydin, sana yardım etmek için buradayız Ten. (19:33) Winwin: Bu çok zorlayıcı geldi, üzgünüm. (19:34) Winwin: Lütfen bizimle konuş. Seni aramamı ister misin? (19:35)

Yuta: TEN !!!!! lütfen bugün kendini yeme! Tamam, seni tamamen anlıyoruz, ihtiyacın olan her zaman burdayız! (19:37)

Açıkça Yuta ve Winwin işbirliği içinde olduklarından (sanki sadece iki dakika arayla metinlerini sorgulamayacakmış gibi), Ten günün son enerji kırıntılarını Winwin'e yanıt vermek için harcamaya karar verdi.

The Galaxy Is Endless •Taeten ✓Where stories live. Discover now