1

132 16 12
                                    

Ten lee ruh eşlerine inandığını düşünmüyordu.

Evrende kendisi için mükemmel olan tek bir kişiyi bulabileceği fikri çok mantıksız geliyordu; kişinin kendi kaderinin kararını vermesi gerekmiyor muydu? Oyunda onun beğenisine göre çok fazla değişken vardı. Ya ruh eşinden hoşlanmazsa? Ya ondan hoşlanmazlarsa? Bu düşünce üzerinde durmak istemedi. Hayatı boyunca, insanların bir ruh eşine sahip olmanın harikalarından bahsettiğini, hatta ebeveynleri arasında buna şahit olduklarını duymuştu, ama belki de onun için böyle bir peri masalı olmayacağı endişesini bastıramadı.

Ancak bu, Ten'in ruh eşleri izleri fikriyle ile ilgili tek sorunu değildi. Onlara olan gerçek vicdanı sadist doğalarında yatıyordu.

Ten ruh eşinin ona söyleyeceği son sözleri bilmek istemiyordu, beraberinde getireceği endişeyi kavramak istemiyordu.

Bunlar, banyo aynasında kendine bakıp izinin görünmesini beklerken kafasında bir döngüde oynayan düşüncelerdi. Tekrar telefonuna baktı, 23.58. İki dakika daha var. Taeyong'a sabah uyandığında onu göreceğini söylemiş olabilir, sanki çok önemli değilmiş gibi davranıyordu, ama bir göz kırpma bile yakalayamadı, zihni kelimelerin ne söyleyeceğine odaklandı.

Ten parmaklarıyla tuvalet masasına dokundu. Ruh eşi kaygısıyla başa çıkma üzerine daha fazla makale okumalıydı, böyle hisseden tek kişinin muhtemelen kendisinin olmayacağını biliyordu.

Ya da belki de Taeyong'un yatıya kalma teklifini kabul etmeliydi, böylelikle böyle bir zamanda en iyi arkadaşının varlığının tanıdık güvenliğine sahip olabilecekti.

Ama hayır - Ten bundan çok gurur duyuyordu. Taeyong'un işareti geçen yıl göründüğünde en ufak stresli görünmüyordu. Aslında, işaretine o kadar şaşırmıştı ki Ten hâlâ nerede olduğunu ya da ne dediğini bilmiyordu. Ten, geçen yıl 16. doğum gününden önceki gün en iyi arkadaşının sıradan sırıtışlarını ve rahat doğasını hâlâ hatırlayabiliyordu, bu konuyla ilgili tek yorumu 'ne olacak, olacak.'tı

Bu, Ten'in gece yarısına kadar geçen saniyelerin geçmesini izlerken kendi kendine mırıldanmamaya çalışıyordu. (Ve başarısız oluyordu.)

Derin bir nefes alarak aynada kendine baktı. "Ne olacak, olacak."

Buna inanmak istedi.

Sağ köprücük kemiğinde hafif bir soğukluk omurgasından aşağıya bir ürperti gönderiyordu. Anında aynaya bakmaya çalıştı ama el yazısını bırakın, kelimeleri bile ayırt edemeyecek kadar zayıftı. Ten, sanki derisinin altına kazınmış kelimeleri sökme işlemini hızlandırmak istercesine, ellerini köprücük kemiğinin üzerinden hafifçe fırçalayarak öfkelendi.

İşaretinin yerleştirilmesinden emin değildi. Çoğu gömleğin altından saklayabilse de, yine de yarı görünür olacaktır. Artık tek kurtarıcı lütfu, sözlerin basit olması, insanların ona asla sormayacağı bir şey olabilirdi; İnsanların soru sormasına neden olurlar. Bu tür bir ilgiyle uğraşmak istemiyordu.

Tüm bu düşünceler, kelimeler, derisinde okunabilir hâle gelir gelmez zihninden atıldı.

Köprücük kemiğine yazılmış, yalnızca öngörülebilir geleceğini karmaşıklaştırmaya yarayan iki basit kelimeydi.

The Galaxy Is Endless •Taeten ✓Where stories live. Discover now