21

32 7 3
                                    

Ten ağırlığını bir ayağından diğerine kaydırdı. Bunu yapması gerektiğini biliyordu, sadece görevin ne kadar göz korkutucu olacağını tahmin etmemişti.

Taeyong gitmeden önce dairesine adım atmadı, Ten'in henüz yüzleşmeye hazır olmadığı sayısız anılarla dolu olduğunu biliyordu.

Ten anahtarını kilide bastırdı. Onlarla yüzleşmek zorunda kaldı. Sonunda, Taeyong'un bıraktığı tek şey onlardı.

Anahtarı çevirdi. Onlarla yüzleşmek istemedi. Çok acı verdiler, iki hafta kaçmak için yeterli zaman olmamıştı.

Kapıyı iterek açtı. Ya şimdi ya da asla.

Evine girmek korktuğundan daha sarsıcıydı. Taeyong'un onu daha önce milyonlarca kez yaptığı gibi kapıda karşılamasını bekledi. Yürürken, Taeyong'un mutfakta durup her zamanki gibi yemek pişirirken iğrenç bir şekilde şarkı söyleyip söylemediğini görmek için baktı. Hatta o gece Ten'e açıklayacağı araştırma kağıtlarıyla çevrili kanepede oturan Taeyong'u görmeyi bile bekliyordu, kimyanın katıksız neşesinden dolayı gözleri parlıyordu.

Ama elbette orada değildi.

Daire, Ten'in bilmesi gerektiği kadar karanlık ve boştu.

Ten titreyen bacaklarıyla başını elleri arasına alarak kanepeye oturdu. Ne yapacağını bilmiyordu, yaşam tüm evreninizin kaybını nasıl işleyeceğine dair bir el kitabı ile gelmemişti.

Elini tutarak Taeyong'un orada olmasını diledi. Ne söyleyeceğini o bilirdi.

Ten ayağa kalktı. Taeyong ile yaptığı son düzgün konuşmalardan biri, ona bir şey bıraktığını söylemişti. Belki de, belki de Taeyong'un ona yol gösterecek kadar onu tanıdığına inanıyordu.

Yatak odasına gitti, dolabını açtı ve bakışlarını Taeyong'un işaret ettiği rafa kaldırdı. Ten'e her zaman ulaşamadığı için alay etmişti ve bir şekilde Taeyong'un son gülüşü için böyle olduğunu düşünüyordu. Ten bundan rahatsız olmadı.

Ten, alt raftan bir tabure alırken öfkelenerek, rafta ne olduğunu ortaya çıkarmak için dengede durdu. Üzerinde yıldız desenleri bulunan bir kutuyla karşılandı. Ten tereddütle ona uzandı, zıplayıp yatağa oturmak için yürürken onu göğsüne aldı.

Kutuya bantlanmış büyük bir "Ten İçin" yazısı olan bir zarf vardı. Ten kutuyu o kadar sıkı tutarak ona baktı ki sanki tutunmazsa ortadan kaybolacağından korkuyormuş gibi.

Zarfi kutudan dikkatlice çıkardı ve Taeyong'dan kalan tek şeylerden birini yırtmayacağından emin olmak için yavaşça açtı.

Sayfaları içeriden çıkardı, çok tanıdık ama yine de inanılmaz derecede yabancı olan sayfaları ve yazı sayfalarını ortaya çıkardı. Açıkça Taeyong'undu, el yazısının üslubu dün gibi netti ama sanki kalem yazdığı gibi kayıyormuş gibi titrek bir kalitesi vardı.

Ten'in gözleri iki haftadan sonra ilk kez doldu, Taeyong bunu hastaneden son kez ayrılmadan hemen önce yazmış olmalı. Bunu kendi durumunda yazmanın ne kadar zor olduğunu, Taeyong'un onu yapacak kadar onu ne kadar sevdiğini hayal bile edemiyordu.

Ten, serbest eliyle gözlerini ovuşturdu, mektubu bir cankurtaran halatı gibi kavradı. Şimdi ağlayamıyordu, Taeyong'un ona ne söyleyeceğini görmek için biraz daha dayanması gerekiyordu

Ten'im

Benim güzel, güçlü, akıllı Ten'im.

Bunu okuyorsan, muhtemelen artık etrafta olmadığım anlamına gelir. Ve bunun için çok çok üzgünüm bebeğim. Seni asla terk etmek istemedim, mecbur kalacağımı düşünmek bile kalbimi kırdı.

The Galaxy Is Endless •Taeten ✓Where stories live. Discover now