0.2 Öğretmenlik

745 56 9
                                    

Selam!
Bugün ki ikinici şarkı önerisi
"yosabi - yoru ni kakeru"

𓆝 𓆟 𓆞𓆝 𓆟 𓆞𓆝 𓆟 𓆞

Aizawa fazla aramak zorunda kalmadı, Hizashi'yi A.K.A. da buldu. Present mic, sınıfının not kağıtlarını okuyordu.

"Hey." Aizawa söyledi.

"Yo!" diye bağırdı Hizashi.

Aizawa yüksek sesle konuşmasına yüzünü buruşturdu ve sınıfa girdi. Yürürken ellerini ceplerine soktu ve sarışına baktı.

"Sana bir sorum var."

Bu, Hizashi'nin dikkatini çekti, kalemini bıraktı, sandalyesini Aizawa'ya bakacak şekilde çevirdi ve biraz geriye yaslanarak kollarını kavuşturdu.

"Şimdi bu yeni."

"(y/n) (l/n) hakkında ne biliyorsun?"

"Sevimli yeni öğretmen mi?" Hizashi geri sordu.

Aizawa gözlerini devirdi ve bir iç çekti ama başıyla onayladı.

"Üzgünüm dostum, hiçbir şey bilmiyorum." Hizashi omuz silkti.

Sonra sırıttı, ayağa kalktı ve ellerini masaya vurdu, ses odada yankılandı.

"Birilerinin hoşlandığı biri mi var~" Hizashi şarkı söyledi.

"Hayır. Ona güvenmiyorum."

"Shouta onunla daha yeni tanıştın!"

"Ve ona güvenmiyorum."

Aizawa topuğunun üzerinde döndü ve kapıya doğru yürümeye başladı.

"Tek istediğim bu."

Kapıyı açtı ve bir ayağını dışarı çıkardı.

"En azından ona bir şans ver, bir hiç için uğraşabilirsin."

Aizawa homurdandı ve başka bir söz söylemeden odadan çıktı. Koridorda dönerek koridordan aşağı inmeye başladı.

Belki de aşırı tepki veriyordu? Aizawa derin bir nefes vererek kendi sınıfına geri döndü ve uyku tulumuna girdi, bir süre sana dikkat edecekti.

Bir hafta geçmişti ve sonunda öğrencileri pratik derslerinde görebildiniz. Aizawa seni orada olmaktan alıkoymak için elinden gelen her şeyi yapmıştı, sadece bu değil, kesinlikle seninle etkileşime girmeyi reddetti ama Nezu araya girdi.

UA'nın ilk gününden sonra Aizawa'dan uzak durdun, sana düşmanınmış gibi bakma şeklini beğenmedin.

"Ama sen düşmansın" diye bir ses kafanda yankılandı.

Başını sallayarak dudağını ısırdın, dişlerinden biri deriyi delerken biraz kan tattın ama fark etmedin. Duvara yaslanıp yere baktın.

'Benden nefret etmeye hakkı var...' diye düşündün.

Yine de onunla iyi anlaşmak istedin ama o bunu imkansız kıldı. Herkesle iyi anlaşırdın, buna Bakugo bile dahil ama Aizawa'ya gelince, o bir tuğladan bir duvar gibiydi.

"Bayan (y/n), kanıyorsunuz!" Asui nefesini tuttu.

Bakışlarını yerden çektiğinde, birden fazla öğrenci seni izliyordu ve onun ne dediğini anlaman biraz zaman aldı. Bir elini dudağına götürüp dokundun, sonra başını yere çevirdin, tabii ki birkaç damla kan vardı.

"Ah.." diye mırıldandın.

Hoodienin kolunu aşağı çekerek çeneni silip kanlı dudağına bastırdın.

"İyi misin? Üzgün ​​görünüyordun." dedi Todoroki.

Gülümseyip başını salladın.

"Harikayım, ilgilendiğin için teşekkür ederim. Şimdi sizi buraya getiren nedir?"

Gözlerinde inançsızlık olan Midoriya ve Todoroki dışında çoğu buna inanmış gibiydi.

"Yakın dövüşte iyi olduğunuzu duyduk, doğru mu?" Momo sana sordu.

"Evet, göğüs göğüse dövüşte uzmanım, uzun yıllara dayanan eğitimim var." Sevinçle söyledin.

"Harika! Bize öğretir misin?!" Mina sırıttı.

Heyecanla başını salladın ve duvardan uzaklaştın.

"Memnuniyetle! Temel duruşlarla başlayacağız, önümde düz bir çizgi oşuşturun."

Midoriya, Uraraka, Mina, Momo, Asui ve Todoroki dediğiniz gibi yaptı, sol ayağını hafifçe sağ ayağının arkasına kaydırdın, bacaklarını biraz bükerek iki yumruğunu kalçalarına yerleştirdin.

"Tamam, bununla başlayın, eğer yapamadığınız yer olursa size yardım edeceğim."

Hepsinin seni dikkatlice kopyalamasını izledin ve yanında birini fark ettin.

"Size katılmamın bir sakıncası var mı?" diye soran Lida'ydı.

"Hiç bir sakıncası yok, sadece diğerlerini kopyala ve yardıma ihtiyacın olursa sor."

Gülümsedi ve kendisi yapmadan önce diğerlerinin ne yaptığına baktı.

"Mükemmel Momo, Mina, Asui, üçünüz yaptınız. Todaroki, bacaklarını biraz daha ayır, tamam mı?"

"Tamam." Todoroki onayladı.

"Uraraka, omuzlarını biraz gevşet, sadece fazla gerginsin."

"Ah tamam." diye mırıldandı.

Bakışlarını Midoriya'ya çevirdin ve kıkırdadın.

"Sırtını düzelt Midoriya, böyle yumruklarsan kendine zarar verebilirsin."

"Özür dilerim..." diye mırıldandı yanakları kızarırken.

"Özür dileme, yanlış bir şey yapmadın." nazikçe söyledin.

Gülümsedi ve sırıtarak başını salladı.

Lida'ya doğru yöneldin ve başınla onayladın.

"Mükemmel Lida."

Geri çekil, hepsini izledin.

"Şimdi karın kaslarınızı gerin."

Bir dakika sonra sendelemeye başladıklarını gördün.

"Tamam, şimdi durabilirsiniz, bunu uygulamaya devam edin, tamam mı?"

"Tamam sensei*!" diye bağırdılar.

c.n. *aslında bayan diyolardı çeviri olarak nasil yapacağimi bilemedim bende böyle yaptım

Bunun üzerine, öğrenciler sınıflarına gitmek için ayrıldılar. Birinin sana baktığını hissederek sola döndün ve Aizawa'nın sana baktığını gördün. Bakışlarını başka yöne çevirdiğinde yaklaştığını duydun.

"Yakın dövüş öğretiyorsun." Diye mırıldandı.

"İstediler ve bence bundan faydalanacaklar, özgünlükleri yakın dövüşle uyumlu, bu yüzden yakın dövüş iyi bir avantaj olur."

"İyi bir noktaya değindin."

Ayağını yere sürterek orada biraz beceriksizce durdun ve boynunun kenarını kaşıdın.

"Şey... ben gidiyorum..."

Aizawa'nın ağzından tek kelime çıkamadan topuklarının üzerinde döndün ve antrenman alanından dışarı çıktın.

𓆝 𓆟 𓆞𓆝 𓆟 𓆞𓆝 𓆟 𓆞

2. bölüm sonu👅🐸
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere.

kıvılcım (aizawa x okuyucu) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin