0.1 Merak

969 68 13
                                    

Selamm!
Bugünün şarkısı "cavetown - juliet".
Çeviriyle ilgili yanlışlar veya anlayamadığınız/anlam karmaşası olan yer olursa yazabilirsiniz <33
İyi okumalar :3

𓆟 𓆞𓆝 𓆟 𓆞𓆝 𓆟 𓆞

Müdür Nezu'yla birlikte sessiz koridorlarda yürüyordunuz, çıkan tek ses yanınızdaki kılıcınızın ara sıra çıkardığı şıngırtıydı. Sade beyaz bir tişört, siyah pantolon ve hoodieyle birlikte kırmızı bir ayakkabı giymişsin. Sivri kulaklarını gizleyen siyah bir bere, ve kuyruğunu sıkıca gövdene sardın.

"Onlar biliyor mu...?" Sessizce sordun.

"Herşeyi değil, tek söylenen 1-A'nın yeni yardımcı öğretmeni olduğunuz, onlara söylemek size kalmış." O cevapladı.

Gülümseyerek başını salladın ve aşırı uzun kapıya ulaşana kadar yürümeye devam ettiniz ve kapıyı açtı, sınıfın anında sessizleşmesine neden oldu.

"Umarım bölmüyorumdur."

Öndeki adam, canlıdan çok ölü gibi görünse de saygıyla başını eğdi.

"Hiç de bile." Dedi monoton bir sesle.

"Bu (y/n) (l/n), 1-A sınıfının asistan öğretmeni olacak, genel çalışmalarla birlikte tuhaflıklarınızı kontrol etme konusunda uzmanlaşacak. Aizawa onların sınıf öğretmeni."

c.n. (y/n): senin adın
(l/n): senin soyadın

Bununla birlikte, nezu ayrıldı ve hepsini içeri alarak kapının yanındaki duvara yaslandın.

"Kendinizi tanıtın." Aizawa iç çekti.

Lafını bitirdikten sonra, sınıf kısa bir süre sessiz kaldı.

"Afedersiniz Bayan (l/n)?" Uraraka sordu.

"Evet?"

"Sizin özgürlüğünüz ne?"

Bir an cevap vermedin ve ona sadece bir gülümseme sundun.

"Önemli birşey değil, hadi Aizawa'nın dersine devam etmesine izin verelim."

Uraraka başını salladı ve Aizawa öğretmeye devam etti, siz orada öylece durup izliyor, ara da sıra da hâlâ mücadele eden (doğru yapmaya çalışan) bir veya iki öğrenciye yardım etmek için etrafta dolaşıyordunuz.

Mola geldiğinde, Midoriya, Uraraka ve Lida size geldiğinde öğrenciler hakkında soru sormak amacıyla Aizawa'ya doğru yürüdünüz.

"Bayan (l/n)?" Midoriya yumuşak bir sesle söyledi.

"Hm?"

"Şimdi özgünlüğünüzü öğrenebilir miyiz?" diye sordu.

Hafifçe güldün ve başını olumsuz anlamda salladın.

"Malesef genç Midoriya."

"Neden o kılıcı aldınız, bir sağlık ve güvenlik tehlikesi var mı?" diye mırıldandı.

"Ona sahip olmam için bana özel izin verildi. Şimdi çabuk, molanız bitmeden önce."

Başlarını salladılar ve dışarı fırladılar, bir çift gözün üzerinizde olduğunu hissettiniz, döndüğünüzde sarı uyku tulumunun içinde size bakan Aizawa'yı gördünüz.

"Sormaya devam edecekler."

"Buna şüphem yok."

"Öyleyse neden onlara söylemiyorsun?"

Sadece ellerini cebine koydun ve omuz silktin.

"Anlamı yok."

Aizawa sana gözlerini kısarak baktı ve sen ona sadece gülümsedin. Kapıya doğru yöneldin, açtın ve ona bir bakış attın.

"Onlara kendi özgünlüğünden bahsetmezsen sana güvenmelerini ve özgünlüklerini kontrol etmelerini öğretmene izin vermelerini nasıl beklersin?" diye homurdandı.

"Olayları kontrol edemediğinizde, olanlara nasıl tepki verdiğinizi kontrol etmek için kendine meydan oku. İşte gücünüz burada." Gülümsedin.

Bunun üzerine salona girdin ve kapıyı arkandan kapattın, derin derin içini çektin, gülümsemenin düşmesine izin verdin, kapıya yaslandın ve gözlerini kapattın.

'Biliyor olamazsın...' diye düşündün.

Küçük bir iç çekişle, birçok öğrencinin ve diğer öğretmenlerin dikkatini çekerek amaçsızca etrafta dolaşmaya başladınız, ancak 1-A sınıfı sizi çok yakından takip ediyordu, hepsi yeni öğretmenleri hakkında daha fazla şey öğrenmeye hevesliydi.

Sınıfın içinde, Aizawa az önce çıktığınız kapıya baktı. Tam olarak ne olduğundan emin olmasa da, seninle ilgili bir şey ilgisini çekiyordu. Esneyerek gözlerini kapattı ve uyku tulumuna daha da sokuldu. Ayrılmadan önce söylediğin son şey onu düşündürmüştü, bunu söyleme tarzındı. (?)

Sanki ne hakkında konuştuğunu tam olarak biliyormuşsun gibi.

'Bir şeyler doğru değil, bir şeyler saklıyor...' diye düşündü.

Ne de olsa, kahramanlık okuluna kılıç ile gelen ve öğrencilere özgünlüğünün ne olduğunu söylemeyi reddeden biriydi.

Şu ana kadar kimse onu böyle meraklandırmamıştı, ama sende gizemli ve biraz tehlikeli bir şey vardı ve en azından ne olduğunu bulmaya çalışmasaydı Aizawa'nın canı cehenneme olacaktı.*

*Meraktan ölecek diyor işte.

Kaşlarını çattı, birisi senin hakkında bir şeyler biliyor olmalıydı, bu yüzden ayağa kalktı, eski püskü uyku tulumunu kaptı ve ağzı açık, tüm dedikoduları olan ünlü bir arkadaşını aramaya başladı.

𓆝 𓆟 𓆞𓆝 𓆟 𓆞𓆝 𓆟 𓆞

1. bölüm sonu 👅🐸
uuu 1. bölüm bitti, çok heycanlıyım.
Nasilsiniz?
Bölüm hakkında düşünceleriniz?
Umarım beğenmişsinizdir 🥺💕
Bir sonraki bölümde görüşürüz, kendinize dikkat edin <33.

kıvılcım (aizawa x okuyucu) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin