Selam
Fazla uzatmadan bölüme geçicem.
Günün şarkısı
"ricky nelson - lonesome town"
İyi okumalar <3𓆝 𓆟 𓆞𓆝 𓆟 𓆞𓆝 𓆟 𓆞
"İblisler mı?" diye sordu Momo.
"Evet, kahraman olarak iblislere göz kulak olmak ve onlarla ilgilenmek için uygun kahramanları çağırmak sizin işiniz olacak."
"Bay Aizawa daha önce bir iblisle karşılaştınız mı?" Mina sonra sordu.
"Tanışmadım ve tanışmakta istemem. İblisler korkunç yaratıklar. Onlara yaklaşmamalısınız. Onlar, alt edilmesi gereken canavarlardan başka bir şey değil."
c.n. birde öldür kanka tam olsun.Kalbin onun sözleriyle incindi, bütün şeytanlar hakkında böyle mi düşünüyordu? Sinin de iblis olduğunu bilse böyle düşünür müydü?
Kapı tekrar açıldı ve tanıdık bir yüz adım attı, parlak mavi gözleri camının arkasına saklanmıştı, True Cross üniforması içinde akıllıca giyinmişti.
"Merhaba, ben Yukio Okumura, size iblisleri ve bir iblisle karşılaşırsanız ne yapmanız gerektiğini anlatacağım."
Sana baktığında biraz bocaladın, sana sıcak bir gülümseme sundu ve sınıfa döndü.
"Bize öğretmek için çok genç değil misin?" diye sordu Kaminari.
"Muhtemelen senden çok büyük değilim, ama True Cross için sertifikalı bir iblis kovucusu ve True Cross Akademisi'nin iblis kovucularını eğiten okulda öğretmenim."
Yukio sana doğru yürüdü ve bir kağıt destesi uzattı.
"Bana bunları uzatır mısınız hanımefendi?"
"Elbette."
Onları almak, parmaklarını onunkilere değdirdi ve Yukio'nun gerçekten senin önünde durduğunu bilmek seni rahatlattı. Tek kelime etmeden broşürleri sınıfa verdin ve ihtiyacın olmadığı için sonuncusunu Aizawa'ya verdin ama Yukio konuşmaya başladığında, Aizawa geldi ve ikinizin arasında durdu.
Kalbin biraz hızlandı ve kuyruğun biraz kıpırdadı, fark etmemesi için dua ettin. Yukio'nun okuduğu gibi kollarını çaprazlayarak gözlerini kağıda çevirdin.
Ne yaptığını ve iblisler hakkında elinden gelen her şeyi açıkladı. Aizawa umursamıyor gibi görünüyordu.
"Şimdi, kahramanlık eğitiminde olduğunuz için, iblislere göz kulak olmaktan siz sorumlusunuz. Bunları izlemekte oldukça iyi olmamıza rağmen, bazen bir şeyleri gözden kaçırıyoruz ve ister bizi uyarıyor olsun ister bir bölgeyi tahliye ediyor olsun, kahramanların yardımına ihtiyacımız var. ASLA hiçbir koşulda bir iblisle savaşmaya çalışmayın, çünkü o kolayca kazanacaktır."
"Bize zayıf, boktan mı diyorsun?!" diye bağırdı Bakugo.
Onu sakinleştirmeye gittin ama Yukio'nun masaya iki kez vurduğunu gördün. Ne demek istediğini biliyordun, bir kodun vardı, sana beklemeni söylüyordu.
"Hiçbir şey söylemiyorum, eminim hepiniz güçlü birer kahramansınız ama konu iblislere gelince, onlarla savaşmak için özel eğitime ve silahlara ihtiyacınız var."
"Yani tüm iblisleri öldürüyor musun?" diye sordu Uraraka.
"Tam olarak değil, dışarıda zararsız iblisler var. Ayrıca gerçek haçta bir avuç iblis, iki tam iblis ve iki yarı iblis var. Kardeşim Rin, şeytan çıkarma uzmanı olmak için eğitim alan bir yarı iblis. Sonra Mephisto, True Cross Akademi'nin başkanı, o bir iblis ve kardeşi Amaimon, ikisi de iblis kralları."
"Diğer yarı iblis kim?" Todaroki sordu.
Yukio gözlüklerini burnunun yukarısına itti ve onlara özür diler gibi bir gülümseme sundu.
"Üzgünüm bunu sana söyleyemem ama onun çok kibar ve güçlü olduğunu söyleyebilirim. Bence uğraşmak isteyeceğin biri değil, ama eğer o senin tarafındaysa seni iyi koruyacak. Bazen biraz huysuz olsa bile."
Seni ele vereceğini çok iyi bildiğin alaycı yorumuna karşı dudağını ısırdın. Yukio küçük bir kart dağıttı.
"Herhangi bir endişeniz veya sorunuz varsa iş telefonumu arayabilirsiniz."
Der demez zil çaldı ve sınıf toplanmaya başladı. Aizawa, Yukio'ya yöneldi ve siz çabucak sınıftan ayrıldınız, UA'nın ana kapısına gittiniz ve birkaç dakika beklediniz.
"(y/n)." Yukio nazikçe söyledi.
"Yukio..." diye fısıldadın.
Bu sefer geri durmadın, ileri atıldın ve ona sıkıca sarılmak için kendine çektin, o kıkırdayıp sana karşılık verirken yüzünü omzuna gömdün.
"Çok uzun oldu küçük kardeşim..." diye mırıldandın.
"Ben senden daha uzunum."
"Ama daha gençsin."
Sırıtarak geri çekildin, ona daha iyi bakarken ellerini seninkilerin arasına aldı.
"Rin nasıl?"
"Her gün daha da güçleniyor, alevlerini kontrol etmeyi öğreniyor, ona verdiğin tavsiyeler çok yardımcı oluyor. Asıl soru şu, sen nasılsın?"
"İyiyim."
Ona gülümsedin ve Yukio içini çekti, senin bir elini alarak başının arkasına koydu ve alnını öptü.
"Seni tanıyorum (y/n), seninle büyüdüm, nasıl biri olduğunu biliyorum..." diye fısıldadı, "yine dönüyor, değil mi?"
c.n. bir boklar oluyor ama hadi bakalim"Neden bahsettiğini bilmiyorum.." diye mırıldandın.
Küçük bir nefes üfleyen Yukio, sana bir kez daha sarılmak için kendine çekti ve seni sıkıca kollarına hapsetti.
"Biz her zaman yanınızdayız, bunu unutma, bize güvenebilirsin (y/n)." Yavaşça fısıldadı.
"Biliyorum.."
Çalan araba kornasıyla sıçradın, Yukio tamamen uzaklaşmadan önce seni sana son bir kez sıkıca sarışdı ve arabaya yöneldi.
"Tamam dediğim zamanı hatırlıyor musun? Lütfen, bunu tek başına üstlenmek zorunda değilsin."
"Ben iyiyim Yukio, gerçekten! Rin'e merhaba dediğimi söyle!"
"Söyleyeceğim." Onayladı.
Elini sallayıp gülümsemek için kendine izin verdin, başını yere eğdin, hafifçe yanağınla yeri deşeledin, hissettiklerini nasıl açıklayabilirsin? Sadece Shiro seni gerçekten anlayan kişiydi ve o gitmişti... zihninde, içindeki iblisten başka kimsen yoktu.
𓆝 𓆟 𓆞𓆝 𓆟 𓆞𓆝 𓆟 𓆞
5. Bölüm sonu👅🐸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kıvılcım (aizawa x okuyucu)
FanfictionUA'nın 1-A sınıfı için yeni öğretim asistanısın. Ana göreviniz, öğrencilerin özgünlüklerini kontrol etmelerine yardımcı olmak ve el ele vererek olanlara nasıl savaşacaklarını öğretmektir. Hepsi seni, kim olduğunu, neler yapabileceğini merak ediyor...