Selam!
Uzatmadan bölüme geçicem (yine).
Bölüm şarkısı
"rosé - gone".𓆝 𓆟 𓆞𓆝 𓆟 𓆞𓆝 𓆟 𓆞
Birkaç hafta geçti. Önceden iyileşmene rağmen normal bir hızda iyileşiyormuş gibi görünmek için bandajların ellerinde olması gerekiyordu.
Sınıf her gün iyi olup olmadığını sormaya özen gösterdi ve bu seni gülümsetti, önemliymişsin gibi hissettirdi. Aizawa'da sana biraz ısınmıştı ve itiraf etmekten nefret etsen de ondan hoşlanmaya başlıyordun, ona hala güvenmesen de onunla konuştun ama biraz daha kişisel.
Cuma gecesi personel odasında olmak istediğin (tercihin) değildi ama Aizawa'nın 1-A için üç ayrı testi vardı ve öğretmen asistanı olarak ona yardım etmek senin görevindi. Orada sadece Hizashi olmasa da, Present Mic, Toshinori ve All Might oradaydı.
"UA'yı nasıl buluyorsun?" Toshinori sana sordu.
"İyi." Gülümsedin.
"Gözünüze çarpan biri var mı?" Hizashi gülümsedi.
Bir kahkaha attın ve gözlerini devirdin ve bakışlarını Aizawa'ya kaydırdın, bakışlarını kağıtlara döndün ve kafanı salladın.
"Hayır."
"Gerçekten mi? Kimse yok mu?"
"Hayır, asıl odak noktam çocuklar. Geri kalan her şey bir nevi arka plan gürültüsü sanırım."
Kısa bir duraklama oldu ve onun ikna olduğunu düşündün, dostum yanıldın.
"Harika! Neden benimle bir randevuya çıkmıyorsun?!"
Heyecanla sordu.
Kalemi biraz daha sıktın ve sertçe yutkundun. İnsanlara yaklaşmak, korktuğun şey buydu.
"Ben randevuya çıkmıyorum." Soğuk bir şekilde belirttin.
Odadaki atmosfer birkaç saniye içinde aydınlıktan karanlığa dönüştü. Bu kadar sert konuşmak istemedin, ama amacını da anlatmak zorundaydın.
"Güzel!" Hizashi gülümsedi, "Bara gitmeye ne dersiniz, arkadaş olarak tabi? Hepimiz birlikte."
Onunla birşeyler yapmanda ısrarcıydı. Ayrıca seni tanımak istediğini anladın, ama bu onların güvenliği için iyi değildi.
"İçmiyorum ve meşgulüm."
Son kağıdını bitirdikten sonra kalemini bıraktın ve sandalyeni hafifçe geriye iterek ayağa kalktın. Üç öğretmene baktığında hepsi seni izliyordu.
"Seni okul dışında hiç görmüyoruz!" Hizashi sızlandı.
"Yeter..." diye fısıldadı Toshinori.
Hizashi mesajı anlamamış gibiydi, yürüdü ve kolunu omzuna attı.
"Lütfen?"
"Olmaz."
"Seni pek göremiyoruz (y/n)!"
Onu kendinden uzaklaştırıp parmaksız eldivenlerini aldın ve yavaşça kapıya doğru ilerlerken onları giydin.
"Hadi böyle devam edelim." İçini çektin.
Kapıyı açınca durdun, sana bir suçluluk sızısı çarptı ama onu derinlere ittin.
"Ben tanımak isteyeceğin biri değilim..." diye fısıldadın.
Kimsenin seni duymadığını sandın ama Aizawa... Diğerlerine baktığında seni duymamış olmalılar.
'Onu doğru mu duydum?' diye düşündü.
O olmalı, kapıya en yakın oturuyordu ve çok iyi işitiyordu. Bilmek isteyecekleri biri değildin, söylediğin buydu, ama ses tonun bir bıçak gibi saplandı, her zaman mutlu değildin. Ama Aizawa hayatında hiç bu kadar kırılmış, bu kadar üzgün birini duymamıştı.
Kendi kendine içini çekerek, dikkatini tekrar testlere çevirdi ve seninle daha sonraki bir tarihte konuşmaya karar verdi. Ama Hizashi'nin sızlanması sinirlerini bozuyordu, ne kadar yorgun olduğunu düşünürsek bu hiç de zor değildi.
"Bırak onu, bir şeyler yapması için onu zorlayamazsın." Aizawa esnedi.
"Evet biliyorum, biliyorum. Biliyor musun, onu daha fazla görsek çok güzel olur?"
"Eminim hazır olduğunda göreceğiz."
Aizawa orda oturmuş test kağıdına bakıyordu, değil mi? Başkalarının hayatında olanları önemseyecek biri değildi ama birşey canını yakıyordu ve onun için iyi olmadığını biliyordu."
𓆝 𓆟 𓆞𓆝 𓆟 𓆞𓆝 𓆟 𓆞
7. Bölüm sonu 👅🐸.
Okullar açıldı, nasılsınız?
Okulunuz nasıl?
Siz nasılsınız?
Vote sınırı: 4 vote -geçen sefer koyduğum için bir ay bölüm atmadığımı görmezden gelerek koyuyorum-
Neyse sonraki bölümde görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kıvılcım (aizawa x okuyucu)
FanficUA'nın 1-A sınıfı için yeni öğretim asistanısın. Ana göreviniz, öğrencilerin özgünlüklerini kontrol etmelerine yardımcı olmak ve el ele vererek olanlara nasıl savaşacaklarını öğretmektir. Hepsi seni, kim olduğunu, neler yapabileceğini merak ediyor...