Bevezető

1.9K 99 16
                                    

Könnyebb volt, de nem jobb.

Két fiatal, akik egykor vonzódtak egymáshoz, hirtelen váltak egymás számára idegenné, hisz nem voltak elég bátrak ahhoz, hogy mindent bevalljanak a másiknak. Titkokat cipeltek a saját hátukon, amire fokozatosan pakolták a súlyt.

Sokkal egyszerűbb lett volna, ha szembenéznek félelmeikkel - ők mégsem ezt tették, ez pedig a vesztüket okozta.

Elvesztették egymást, mert nem voltak őszinték egymással és magukkal sem, mert ha azok lettek volna, talán nem váltak volna külön útjaik.

Hiába nem lehet a lány számára olyan hatalmas titkot felrónni, mégsem volt ő sem teljesen őszinte a brit pilótával. Eltitkolta a teljes nevét - mondjuk ez nem óriási, mégis ott van az, hogy esélyt sem adott. Nem állt a fiú elé, pedig megtehette volna, hisz tudta az igazat. Inkább elmenekült, maga mögött hagyva mindent és más karjai közé rohant. Egy olyan emberhez menekült vissza, aki talán még akkor is jelen volt Lily életében, mikor ő nem is gondolta volna - pedig ott volt, nem véletlen ő jutott eszébe akkor.

Viszont a fiú már egy sokkal nagyobb és elég jelentős dolgot rejtegetett a lány elől. Eltitkolta, hogy ismert - milliók követik életét a neten és a tévében. Nézik, ahogy őrült sebességgel száguld és teszi életét kockára. Azt pedig élvezte, hogy a lány nem a pilótát látta meg benne már a kezdetek kezdetén - csak egy egyszerű srácként tekintett Landóra, aki addig húzta, halasztotta a dolgot, hogy esélye sem volt már.

A titkolózás pedig mit eredményezett?

Két darabokra tört szívet, akik csalódtak egymásba - legfőképp magukban. Egyértelműen kudarcként tekintettek az egészre, hisz elvesztették a kettejük csatáját.

°°°
Sziasztok!

El is jött ez a nap, a kezdetektől kezdve vártam, hogy egyszer ki tudjam tenni. Voltak bennem kételyek, de leküzdöttem és itt is az eredmény. 💗

Remélem mindenkinek tetszeni fog! <3

Az első részt jövőhét pénteken fogom publikálni és ezután megpróbálom mindig péntekenként posztolni!

Legyen további szép napotok!

°°°

-Vanda

𝐅𝐢𝐱 𝐔𝐬 | Lando Norris ✔️Where stories live. Discover now