Epilógus

1.3K 75 5
                                    

𝓛𝓲𝓵𝔂 𝓝𝓪𝓿𝓪𝓻𝓻𝓸

2021. Május 3. Hétfő

Hónapok teltek el mióta otthagytam Landót a Temzénél. Nem kerestem egyáltalán, sőt sehol sem néztem utána - sokszor majdnem elcsábultam, hogy utána nézzek, de az utolsó pillanatban bekapcsolt a riasztó a fejemben, így azóta sem tudom, mi van vele.

Remélem, hogy jól megvan nélkülem és már nem mérges rám.

Minden kezdett egyenesbe jönni, én pedig elmenekültem, mint egy nyuszi a rá vadászó állat elől. Habár tényleg gyorsan haladtunk, számomra túl gyorsan is, de azóta beláttam, hogy nem ez lett volna a megoldás. Nem így kellett volna kezelnem, de abban a pillanatban ez tűnt a leglogikusabbnak. Azóta már tisztában vagyok, hogy akkor követtem el életem második legnagyobb hibáját.

- Lily! Kihoznád a gyümölcstálat? - kiabált be anya a kertből.

Nagy nehezen felkeltem a kanapéról és a konyhába léptem. Az asztalról felkaptam a gyümölcsökkel teli tálat és kivittem anyának a kertbe, ahol nagyon szépen elrendezte a dekorációt. Anya kitalálta hetekkel ezelőtt, hogyha jó idő lesz, akkor szeretne tartani egy kerti-partit, aminek most jött el az ideje - ráadásul az öcsém szülinapja ma van, szóval még jól is jön ki az egész.

- Carmenék jönnek? - kérdeztem anyától, aki hirtelen felkapta a fejét és értetlenül néz rám. - Miért nézel így?

- Te nem tudod? Barcelonába van George-al.

- Miért vannak ott?

- Mert a hétvégén ott lesz futamuk. - megdöbbenve néztem anyára, aztán inkább felmentem a szobámba.

Ha George itt van a futam miatt, az csak annyit jelenthet, hogy Lando is itt van.

Nem érdekelt semmi sem, a telefonomat felkapva felhívtam Carment, aki megerősítette, hogy tényleg ezen a hétvégén kerül megrendezésre a Forma-1-es spanyol nagydíj.

- Szólhattál volna! - róttam fel neki.

- Miért is? Február óta tudomást sem vettél az egészről! Persze, nem hibáztatlak, csak azt hittem több időre van még szükséged.

- Még magam sem tudom, Carm! - dőltem el az ágyon. - Magam sem tudom, mire van szükségem! - fakadtam ki egy másodperc alatt, de persze ezután nemsokkal le is raktuk a telefont és mentünk mind a ketten a saját dolgunkra.

Egy órát eltöltöttem azzal, hogy mit is kéne felvennem, de nem nagyon jutottam dűlőre vele, így random kiválasztottam egy ruhát. A ruha egy fekete-fehér kockás darab volt, amit múltkor vettünk Carmennel. Egyből arra gondoltam, hogy vajon Landónak tetszene-e.

Hiába én kértem időt kettőnk érdekében, ettől függetlenül sokat gondoltam rá - sőt, mindig rá gondoltam.

Felkaptam a pizzás zoknimat és a hagyományos Vans cipőmet. Álltam a tükör előtt és jobbra-balra fordulgattam, nehogy előnytelen legyen valahol, de minél jobban nézegettem magam, annál inkább át akartam öltözni.

- Lily! Látogatód jött! - értetlenül bámultam magam elé, hisz én aztán nem vártam senkit sem. Még az is megfordult a fejembe, hogy Javier az, így félve indultam le. Nem szívesen találkoznék vele, hogy őszinte legyek.

- Ki az anya? - kérdeztem a teraszon, de ő csak a kapu felé biccentett.

- Meglátod! - kacsintott, majd belépett a házba.

Végleg megzavarodtam és kicsit remegő lábakkal lépdeltem előre. Próbáltam lenyugtatni magam, legyen az bárki, nem láthat ilyen feszülten és izgatottan. Vettem a bátorságot és a lépéseim helyett felnéztem - ekkor pedig a meglepettségtől megtorpantam.

- Mit csinálsz itt, Lando? - megremegett a hangom a fiú nevénél. Kár lenne leplezni, hogy még mindig hatással van rám a brit srác.

- Carmenék mondták, hogy itt vagy, szóval idejöttem.

- Mikor szóltak? - lehetetlen, hogy ma szóltak volna neki, mert azért Jerez de la Frontera nincs a közelben.

- Pár órája, de a csapat gépe elhozott.

Csendben álltunk egymás szemébe nézve, de hirtelen mind a ketten kifogytunk a beszédből egy kis időre.

- Miért jöttél igazából?

- Lily, én nagyon mérges voltam rád februárba azon az estén, hogy őszinte legyek, de hamar elpárolgott, miután megértettem a miérteket. Sajnálom, hogy túl gyorsan akartam haladni, de úgy éreztem akkor, hogy lehetne már több is. Megértem, ha időre van szükséged, szólhatsz nyugodtan. - meg sem tudtam szólalni a fiú mondandója után. - Mielőtt mennék, még át szeretnék adni valamit.

- De nincs is szülinapom, sőt semmim se, hogy ajándékot kapjak!

- Tudom, de ezzel még tartoztam! - nyújtotta át az ajándéktasakot.

Kíváncsian belelestem és mikor realizáltam, hogy mi is van benne, akkor mosolyogva Landóra néztem. Visszahozta a könyvem, amit azon a bizonyos nyaraláson vett el, hogy elolvassa.

- De miért van benne egy toll?

- Nézd meg a könyvet jobban! - csak úgy csillogtak a szemei a kíváncsiságtól.

A könyvet kinyitva az elején nem láttam semmit sem, így a végére lapozva meglepődtem a mondaton.

„ Itt az ideje rendbe hozni a kettőnk kis ügyét! Mit gondolsz? Húzd alá a döntésed és tudasd velem is!

Igen vagy nem?"

A kezembe vettem az arany csillogós tollat és megjelöltem azt, amit helyesnek véltem - most sokkal inkább hagyatkoztam a szívemre, mint az eszemre. Odasétáltam a fiúhoz, aki elmosolyodott azon, hogy én inkább bekarikáztam.

- Van kedved csatlakozni? - biccentettem a kert felé és egy igen után beengedtem a kapunkon és kézenfogva vezettem a kertbe.

Kellett nekünk ez a sok idő, hogy megérjünk arra, hogy őszintén tudjuk egymást szeretni. Így visszatekintve pedig megért mindent.

◦ೋ•◦❥•◦ೋ
VÉGE
◦ೋ•◦❥•◦ೋ

𝐅𝐢𝐱 𝐔𝐬 | Lando Norris ✔️Место, где живут истории. Откройте их для себя