1.

2.1K 96 17
                                    

𝓛𝓲𝓵𝔂 𝓝𝓪𝓿𝓪𝓻𝓻𝓸

Azon a keddi éjszakán minden megváltozott - egyenesen romba döntötte az összes emlékem arról a nyárról. Kezdtem azt érezni, hogy minden kezd rendeződni az életemben, hisz az az évem túlságosan zavaros volt, de ő elfeledtette velem - aztán miatta még jobban kesze-kusza lett minden. Megígérte, hogy nem fog hazudni - megtette, én meg elmenekültem.

2019.augusztus 20. Kedd

Békésen aludt mellettem mikor azt hittem az én telefonom csipogott - miközben az övé volt. Mit sem sejtve vettem kezembe a telefont és néztem meg a zárolt képernyőn az értesítéseket. Egyből le kellett volna esnie, hogy az nem én telefonom mikor valami Carlos által írt üzeneteket olvastam, amiben valami interjú kikerüléséről kezdett el mesélni a mellettem alvó fiúnak és hogy a brit pilóta követőinek száma jóval megnőtt, pedig a másik srác szerint amúgysem rendelkezett kevéssel - miután megláttam, hogy mi az instagram neve a brit srácnak nem voltam rest lecsekkolni - azóta is azt kívánom bár ne tettem volna meg és a telefont is le kellett volna tennem és nem végigolvasni a kapott üzeneteket. Sokkal egyszerűbb lett volna minden, hisz tényleg igaz néhány esetben az a mondás, hogy jobb néha nem tudni bizonyos dolgokról. Az a pár üzenet mindent tönkretett.

Mérges voltam, nem tudtam tisztán gondolkozni - ezért is döntöttem úgy ahogy. Most már a saját telefonomat fogtam meg és hagytam ott az alvó Landót, aki valószínű nem fogja érteni a dolgokat reggel vagy nem is fogja igazán érdekelni, hisz ha visszagondolok az instájára, amit belső kényszer miatt néztem meg és szomorúan vettem tudomásul, hogy olyan lányokat követ, akiknek a nyomába sem tudok érni. Próbáltam azzal nyugtatni magam, hogy nem fogok neki hiányozni, mert ott vannak neki azok a spanyol, szőke lányok, akik mellett majd ki fog kötni - viszont ezzel a szívem csak jobban belesajdult a fájdalomba és millió darabkára tört.

Könnyek közt Carmen szobájába igyekeztem és reménykedtem abba, hogy egyedül lesz - érdekes bemutatkozás lenne, ha ott lenne George. Biztos bolondnak titulálna, hogy az éjszaka közepén könnyáztatta arccal jelennék meg és kétségbeesetten kérek segítséget.

- Biztos jó ötlet minden szó nélkül lelépni? - bevallom magam sem voltam biztos abban, hogy jót teszek-e ezzel az egésszel, ezért folyamatosan Carm szavain rágódtam - viszont ekkor beugrott, hogy mit ígért nekem a brit srác, ezért bólintottam a legjobb barátnőm felé és elintéztem, hogy kora reggel - minél hamarabb haza tudjak repülni Jerez de la Fronterába - ahol életem második legnagyobb hibáját követtem el azzal, hogy zokogva álltam az ő ajtaja előtt és vártam, hogy ajtót nyisson. Féltem a viszontlátástól, hisz nem igazán volt szép elválásunk. Már hogy is lett volna az mikor a szemed láttára enyeleg mással - darabokra zúzva a szíved. Mégis visszajöttem hozzá, mert ő biztosabb pontnak tűnik - még ha tett is olyan dolgokat a múltban.

2020.december 15. Kedd

Javier Lopez - aki miatt közel kerülhettem Landóhoz, hisz ha nem szakítunk a nyaralás előtt, akkor végig mellette lettem volna annak ellenére, hogy csúnyán megcsalt több alkalommal is. Mégis képes lettem volna újra és újra hinni hazug szavainak, amik sosem váltak igazzá - csak üres ígéretek maradtak, ezzel folyamatosan rombolta az önbizalmam. Ezért volt nehéz a brit felé nyitnom, viszont mikor megtettem, kiderült az, hogy ő is becsapott.

Majdnem 1,5 évvel később túl vagyok az első egyetemi évemen - most a második felét taposom és készülünk Carmennel a londoni lakásunkba a szünet előtti vizsgákra, hogy aztán haza tudjunk utazni a szüleinkhez az ünnepekre - csak ilyenkor van rá lehetőségünk olyan nagy a hajtás az egyetemen. Pont olyan, mint amilyenre számítottam. Örültem a nagy hajtásnak - másokkal ellentétben, hisz legalább ez elterelte a figyelmem a fiúról azokban az időkben mikor keményen bújtam a tankönyveimet és a lakótársamnak sem volt ideje részletesebben utánaérdeklődni a lelépésem oka miatt, csak annyit mondtam neki akkor, hogy hazudott a srác - ami valójában igaz is volt, de kihagytam azt, hogy ki volt a srác és miben hazudott - könnyebb volt nekem és így nem tűnt olyan valósnak annak ellenére, hogy nagyon is az volt, mert mikor Javier üzeneteit láttam vagy mikor telefonon beszéltünk nagyon is tudatta velem, hogy Lando már nem az életem része - hiába nem tudott semmit sem a britről, de mikor nem angolul szólalt meg, hanem spanyolul mindig egy-egy kést szúrt a szívembe.

𝐅𝐢𝐱 𝐔𝐬 | Lando Norris ✔️Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt