Α-Δεν ηξερα πως παιζεις κιθαρα...
Ε-Υπαρχουν πολλα που δεν ξερεις για εμενα Μακρη...
Α-Σοβαρα;
Ε-Ναι...
Α-Ωραια λοιπον... Ας τα μαθω...
Ε-Με την μουσικη ασχοληθηκα γυρω στα 10 μου, οπου ξεκινησα μαθηματα πιανου αλλα συντομα τα παρατησα... Το ιδιο εκανα και με την κιθαρα... Στα 15 μου ξεκινησα φωνητικα με τα οποια ασχολουμαι μεχρι τωρα...
Α-Ενδιαφερον... Λοιπον, να σε παω σπιτι σου;
Ε-Βιαζεσαι να με διωξεις;
Α-Οχι, απλα θελω στις 5 ακριβως να εισαι ετοιμη! Απλη και ομορφη!
Ε-Τι εχεις παλι στο μυαλο σου;
Α-Η περιεργεια σκοτωνει την γατα...
Ε-Πολυ μυστηριος μας βγηκες...
Α-Το ξερω...Και ορμησε κυριολεκτικα επανω μου...
Ε-Και 5η φορα αγαπητε μου;
Α-Και 5η και 6η και οσες ακομα χρειαστει...Χαχανισα... Αφεθηκα στα χερια του... Τοσο οικεια αισθηση... Ugh... Αφου ολοκληρωσαμε για αλλη μια φορα, με πηγε σπιτι μου... Ισα ισα προλαβα το μεσημεριανο... Απο εκει και περα, πηρα εναν υπνο και ξυπνησα στις 3.30... Εκανα ενα ντουζακι και ξεκινησα να ετοιμαζομαι... Εβαλα ενα ψηλομεσο σορτσακι με ενα λευκο τιραντακι... Μια μαυρη αθλητικη ζακετα και τα μαυρα converse... Δεν βαφτηκα καθολου, λογω του οτι βαριομουν... Κινητο, κλειδια, γυαλια και ετοιμη! Μου εκανε μια αναπαντητη... Πραγμα που σημαινει πως εχει ερθει... Μολις μπηκα στο αμαξι, τον φιλησα ελαφρα και ξεκινησαμε...
Α-Εισαι πολυ πιο ομορφη χωρις αυτα τα χημικα σκευασματα!
Ε-Εμπιστευομαι την κριση σου αγαπητε μου...Ειχα μεγαλη περιεργεια για να δω που θα με παει... Φτασαμε εξω απο τα γραφεια της εταιριας...
Ε-Τι θα κανουμε εδω;
Α-Πολυ βιαζεσαι...Περασαμε στο χολ και απο εκει πηραμε το ανσανσερ... Οταν ανοιξε η πορτα, βρεθηκαμε στο studio...
Ε-Αρη, τι ετοιμαζεις;
Α-Περιμενε μισο λεπτο...Πηγε και μηλισε με εναν κυριο γυρω στα 45... Ηρθαν προς το μερος μου...
??-Εσυ πρεπει να εισαι η Ευη Γεροκωστα...
Ε-Εγω ειμαι... Αλλα... (;)
??-Ο Αρης τα κανονισε ολα... Ετοιμη;
Ε-Για ποιο πραγμα;
??-Για την ηχογραφηση!
Ε-Ποια ηχογραφηση; Αρη τι γινεται;
Α-Αυτο ειναι το δωρο μου για τα γενεθλια σου χαζη! Θα ηχογραφησουμε το αγαπημενο σου τραγουδι!
Ε-Το Blue Jeans της LDR;
A-Ναι! Πηγαινε!Αυτο που ζω απλα δεν υπαρχει... Ειναι εκπληκτικος αυτος ο ανθρωπος... Η καρδια μου κοντευε να ξεριζωθει... Πηρα μια βαθια ανασα και ξεκινησα... Καποια στιγμη, μπηκε ενας τυπος στο δωματιο και μιλουσε με τον Αρη...
YOU ARE READING
Έρωτας μετ' εμποδίων
FanfictionΗ Εύη, μια συνηθισμένη μαθήτρια της Γ' Λυκείου και ο Άρης, ένα αστέρι της μουσικής, ερωτεύονται παράφορα... Στην σχέση τους θα υπάρξουν εμπόδια... Το μεγαλύτερο αυτών; Ο πατέρας της Εύης... Θα καταφέρει το ζευγάρι να είναι μαζί; Θα νικήσει η αγάπη...