Έρωτας μετ' εμποδίων Chapter10

606 40 0
                                    

Εχει περασε μια εβδομαδα σχεδον απο εκεινο το βραδυ... Δεν εχω επικοινωνησει ουτε με τον Αρη, ουτε με τον Γιωργο... Με τον Γιωργο ηταν φυσικο αλλα ο Αρης τι μπορει να επαθε;

Ειναι Κυριακη απογευμα... Αυριο τετοια ωρα πεταω για Θεσσαλονικη... Εχω και κατι σπουδες να τελειωσω... Ειμαι μονη στο σπιτι και βαριεμαι αφανταστα... Πληροφορηθηκα πως οι γονεις μου θα αργουσαν γιατι ηταν καλεσμενοι καπου... Ειχα ανοιξει την τηλεοραση και παρακολουθουσα αραια και που... Ακουσα το κουδουνι να χτυπα επιμονα... Με αργες, νοχελικες κινησεις πηγα και ανοιξα... Ειδα τον Φιλιππο... Ξαφνιαστηκα...

Ε-Φιλιππε;
Φ-Να περασω;
Ε-Ναι, εννοειται!

Εκανα στην ακρη... Καθισε στον μεγαλο καναπε... Καθισα διπλα του...

Ε-Που οφειλω την επισκεψη σου;
Φ-Ευη...Απο εκεινο το βραδυ δεν μπορω να σε βγαλω απο το μυαλο μου...

Πλησιαζε τρομερα απειλητικα, εκμηδενιζοντας σε κλασματα δευτερολεπτου την αποσταση αναμεσα μας... Χωρις καν να το καταλαβω, τα χειλη του ειχαν σφραγιστει με τα δικα μου... Τοτε θυμηθηκα αυτο που μου ειπε ο Γιωργος...

Γ-Ο Φιλιππος ειναι τυπος του one night stand...

Τον σταματησα... Τον κοιταξα στα ματια...

Ε-Φιλιππε, αυτο δεν πρεπει να γινει...
Φ-Γιατι;
Ε-Γιατι... Σε λιγο καιρο παντρευομαι τον αδερφο σου και... Και ειμαι μαζι με τον Αρη... Δεν μπορω να του το κανω αυτο...
Φ-Δες το σαν μια προκληση...
Ε-Φιλιππε, σε παρακαλω...
Φ-Ευη, δεν ειναι μονο αυτο... Πες μου την αληθεια...
Ε-Ωραια... Εμαθα πως εισαι τυπος του one night stand, ενταξει; Κι εγω δεν θελω τετοιες καταστασεις...

Δεν ειπε τιποτα... Μαλλον τον εξοργισα... Πως το καταλαβα; Απο τον τροπο που επιτεθηκε στα χειλη μου... Και το κακο ειναι πως παρασυρθηκα κι εγω μαζι του... Με πηρα αγκαλια και πηγαμε στο δωματιο μου... Με εριξε στο κρεβατι μου και ηρθε απο πανω μου... Στα επομενα λεπτα, τα κορμια μας ειχαν γινει ενα... Ξαπλωσε διπλα μου και με κοιτουσε μεσα στα ματια...

Ε-Σηκω φυγε...
Φ-Γιατι;
Ε-Σηκω φυγε τωρα...
Φ-Ευακι...
Ε-ΤΩΡΑ ΕΙΠΑ!
Φ-Καλα, αλλα να ξερεις πως θα τα ξαναπουμε...

Που πηρε αρκετη ωρα να συνειδητοποιησω τι ακριβως ειχα κανει... Τα πρασινα ματια μου γεμισαν με δακρυα... Πως μπορεσα να το κανω αυτο στον Αρη; Πως; Μπηκα κατευθειαν στο μπανιο... Ηθελα να εξαφανισω καθε στιγμα του Φιλιππου απο επανω μου... Αμεσως μετα, ντυθηκα και τηλεφωνησα στον Γιωργο...

Έρωτας μετ' εμποδίωνWhere stories live. Discover now