kapitola 1#

18 4 4
                                    

Sluneční pes krásně hřál. Dixi otevřela své oči a podívala se po mítině. Zahlédla Bena jak loví svého prvního králíka. A také Betty co hlídá vá štěňata. Dixi se musela soustředit na svojí pozici Bety, Ale teď neměla nic na práci. Čekala na nějaký úkol, ale stále nic, pomalu se zvedla a oklepala se. Pomalými krůčky vyšla z kamene dolů na trávník, ,,Beto?" Dixi se prudce otočila a stála tam fena jménem Spring Dixi nevěděla co říct, než stačila něco říct Spring začala mluvit. ,,Nechceš jít k Jezeru? Když nemáš nic na práci, a Alfa je prič?" Dixi pokývla hlavou na souhlas. Spring pak nic neříkala, a ihned se rozeběhla k Jezeru, a Dixy hned za ní. Když doběhli k Jezeru, Spring se napila a zrichlostí začala mluvit ,,prej Ben vyděl hlídacího psa!" Dixi vyvalila své oči. ,,A nebyl to třeba jelen?" Řekla nejistě, Spring vyskočila z vody a začala nahlas štěkat ,,ne! on ho fakt vyděl! Měl i naježenou srst!" ,,Tak proč to neřekl mě nebo vůdci?" Spring sklopila uši a řekla ,,protože se vás bojí" Dixi smutně sklopila hlavu. ,,Nechci nikomu ubližovat" Spring jí olízla čenich, ,,neboj on to ví jen má strach" Dixi se zvedla a pomalu šla zpátky. Ještě pohlédla na Spring ,,už půjdu.." otočila se a pomalu šla ke kamenu, kde odpočívá. Pořád přemýšlela o tom co řekla Spring. Sluneční pes už byl dávno za stromy, a už se stmívá. Dixi pomalu zavírala své oči aby usla.

Dixy otevřela své oči, přední stál hlídací pes. Dixy vyjekla strachy a udělala kotrmelec. Hlídací pes, šel krok v před. Dixy začala utíkat pryč, utíkala lesem. Dixy se otočila, ale hlídací pes nikde. ,,Musím za smečkou!" Běžela dál, ale když se zastavila, ,,zase ten stejnej hlídací pes!" Dixy ze strachu nevěděla co má dělat. ,,proč mě pronásleduješ! A kde je moje smečka!" Hlídací pes nic neříkal. Dixy se ohlédla, pak zase spátky, hlídací pes byl pryč.

Návnada: Hlídací psy ÚtočíKde žijí příběhy. Začni objevovat