Dixy otevřela své oči, zmateně vyběhla ven. ,,Tady jsi!" Zavrčel Alfa. Dixy z leknutím ucukla. ,,Můžeme vyrazit" řekl klidně. Alfa přivolal zbytek smečky. ,,Aby nás nevystopovali, budou dávat vzadu pozor Dixy, Spring, a Ben. Budete pozadu." Alfa seskočil z kamene a pomalu šel jako první. Když už nebyli na dohled Spring a Ben začali skrývat stopy. Dixy si uvědomila že zapomněla na Alexe. ,,Spring?" Zvedla hlavu a upřela Pohled na Dixy. ,,Potřebuji někam jít rychle" Spring pokývla. Dixy se rozběhla, vyběhla Kopeček. ,,Alexi?" Nikdo nikde nebyl. Dixy se rozběhla dál. Už to hodně trvalo, kde je? snad mě nepodvedl. Dixy se vrátila zpátky. ,,Co se děje?" Zavrčela zmateně spring. Má jí říct o Alexi? ,,Hledala jsem kamaráda" Spring zavrčela ,,jakého?" Dixy sklopila uši ,,jmenuje se Alex" Dixy nemohla uvěřit že je pryč. Přeci se domluvili že se setkají znovu. Ben se otřásl a nasupeně zavrčel ,,tak to není žádný kamarád" Dixy nastražila uši ,,jak to myslíš?" Ben znovu zavrčel ,,nikdy nevíš co chystá" Dixy nasupeně odešla za smečkou. ,,Trochu se uklidni" zavrčela Spring a běžela za Dixy. Proč jsem mu věřila? Pomyslela si Dixy. Trochu trvalo než došly na nějaké místo. Když došli na jeden kopeček spatřili hezkou mýtinu plný květů. voda byla čistá. Alfa se obrátil ke smečce ,,tady budeme mít tábor, pro zatím...." Řekl nejistě. Smečka se rozeběhla do nového tábora. Dixy chvíli váhala, Alfa byl už dávno dole se smečkou. Trochu jí trvalo než sešla dolů z kopce. Celá smečka byla klidná, dělali jak kdyby tu byli hodně dlouho. Alfa pohlédl na celou smečku ,,ještě to tu prozkoumáme" všichni vyrazili na průzkum celého nového Tábora. Dixy přiběhla k alfovi ,,mě se to tu nezdá dobré místo k utáboření" Alfa pobaveně zavrčel ,,Já myslím že je to dobré místo k Táboru" Dixy nasupeně odešla. Půjdu sama! Nebojím se! Všem ukážu že je tu nebezpečí, a že by jsme museli jít dál. Dixy opatrně vyběhla kopeček který vede do lesa. Nikdo se jí nevšiml, to je pro ní dobře. Prosím lesopse, ochraňuj mě. Dixy byla ve střehu, doufám že nepotkám hlídacího psa. Nemám dobré pocity z tohoto místa. Když byla dál od nového Tábora zastavila se a zavětřila. Nic tu není.... Velmi divné pomyslela si Dixy. Pomalu se vracela splátky, zastavila se když spatřila v novém táboře další smečku.
ČTEŠ
Návnada: Hlídací psy Útočí
PertualanganDixi vyrůstala ve smečce. získala si postavení Bety, Její otec je vůdce smečky. Jednoho dne, Dixi přinesla pohromu do smečky.