kapitola 2#

10 5 0
                                    

Dixy vyskočila na tlapky a spatřila před sebou Alfu. ,,Vše v pořádku?" Zeptal se, Alfa. Dixy chvíli přemýšlela jestli má říct o tom snu, a nebo neřekne nic. Nadechla se, a klidným hlasem řekla ,,Vše v pořádku...." Alfa už nic neříkal, a šel si odpočinout, sté velké cesty. Dixy nemohla říct co se stalo v jejím snu, Bála se že by alfa jako první zaútočil, na hlídací psy. Věděla že by nezvítězily. Sluneční pes příjemně hrál, ještě není ta pravá chvíle to říkat. Pomyslela Dixy. Přemýšlela o tom jestli by se mohla projít. Vyskočila zase na tlapky, a šla blíž k vůdci. ,,Alfo?" Alfa zvedl svou hlavu, a pohlédl na Dixy. ,, Můžu se kousek projít, když je tak krásně?" Alfa ohlédl se kolem tábora. ,,Ano, ale buť ve střehu" Dixy pokývla na souhlas a pomalu šla prič.
Po chvilce už byla s tábora mimo terén, zvedla hlavu, a zavětřila. Cítila různé pachy, zajíce,ptáky, a další. Pomalíma Krůčky přišla k řece, aby se napila. Dixy přemýšlela jestli má jít ještě dál, a nebo zůstat poblíž. rozhodla se jít dál. Po pár kroků dostala obrovský hlad, rozhlédla se, spatřila hnědou srst. Věděla že to bude zajíc, rozběhla se potom. Zkočila po zajíci, bylo to tak lehké. Pustila z tlamy zajíce, nemohla uvěřit tomu, že to bylo tak jednoduché. Ale pak něco se vynořilo z křoví. Dixy vyvalila oči, vynořil se tam pes, farmářský pes. ,,To byla moje kořist!" Řekl farmářský pes. Chvilkami na sebe zírali, ,,promiň, já to nevěděla" řekla nejistě. ,,Kdo jsi?" Řekl farmářský pes, Dixy si sedla. ,,Jmenuji se Dixy" farmářský pes se pousmál, ,,já jsem Alex"  Dixy se prudce zvedla, a očekávala prostředí. Farmářský pes se porozhlédl kolem sebe, ,,co to děláš?" Opatrně zavrčel. ,,koukám jestli tu není hlídací pes, můj Alfa to řekl" Alex vyvalil oči. ,,Já myslel že jsi sama" řekl nasupeně. Dixy se podrbala za uchem. ,,Promiň, Já jsem neměla čas ti to říct. Jsem Beta, můj táta je Alfa." Farmářský pes, neměl co říct. Sluneční pes, byl už málo vidět, ,,já už musím běžet do tábora" farmářský pes přikývl. ,,Tak můžeme se tu sejít zítra?" Mával ocasem přátelský. ,,Ano" řekla Dixy, a rozeběhla se dolů po Kopečku. Pomalu dorazila k Táboru, tam čekal na ní Alfa a Ostatní psy už byli shromážděni.

Návnada: Hlídací psy ÚtočíKde žijí příběhy. Začni objevovat