kapitola 5#

10 4 0
                                    

Dixy se zachvěla, a nejistě přemýšlela jestli má sejít dolů nebo zůstat. Rozhodla se jít dolů, protože je to její smečka a nemůže jí tam jen tak nechat, obzvlášť Alfu. Pomalu sešla s kopce a běžela rovnou k nim. ,,To je naše území!" Řekl jeden z těch psů. Dixy sledovala všechny psy kteří byli v té neznámé smečce. Když zahlédla jednoho psa, vyvalila oči. To nemůže být on! Pomyslela si Dixy. Opravdu to byl on! Dixy hlasitě zavrčela. ,,Ty zrádce!" Alfa se podíval na Dixy, a podivně se zatvářil. ,,Ty toho psa znáš?" Řekl nejistě. ,,Ano!"
,,Potkala jsem ho v lese, když jsem lovila"
Alfa nastražil uši. ,,Ano, Alex vás sledoval" řekl jejich vůdce. Než stačili něco namítnout vůdce neznámé smečky, začal mluvit dál ,,dal jsem ho jako špeha, aby zjistil co jste zač. My vás sledujeme od té doby co jste vyrazili jsem." Alfa zavrčel ,,proč?" Otázal se Alfa. ,,Protože chceme se s vámi spojit" Alfa vyvalil oči. Proč by se chtěli spojit? A to zrovna s námi? Dixy otevřela tlamu aby něco namítla, ale Alfa byl rychlejší. ,,Ne, stačí mi moje smečka" vůdce z neznámé smečky hodil smutný pohled. Alfa přimhouřil oči a přikývl. ,,Tak dobrá, potřebujeme víc členů do smečky" Dixy otevřela tlamu. Vůdce neznáme smečky mrskal ocasem radostně. ,,Můžete mi říkat tesák" Dixy se otočila a odešla. Došla k jednomu kameni, vyskočila na kámen a lehla si s únavou. Najednou zaslechla hned vedle ní hlas. ,,Omlouvám se" Dixy zvedla hlavu a otočila se na tu stranu kde zaslechla ten hlas. Spatřila farmářského psa. Naježila se jí srst a zavrčela ,,s tebou fakt mluvit náladu nemám" Alex tiše za kňoural. Nemohla mu odpustit za to co udělal. Ona mu věřila a on jí zklamal. ,,Doufám že mi jednou odpustíš" zakňučel tiše. Dixy na chvíli zavřela oči aby myslela na něco jiného.

,,Hlídací psy! Hlídací psy!" Opakoval Ben, Dixy nastražila uši a zavrčela ,,co se děje?" Ben sklopil ocas a za kňoural ,,Hlídací psy útočí na naší smečku!" Dixy zamrazilo v kožíšku. Zaslechla štěkot, kňučení a vrčení. Vydala se zatím zvukem, který sílil čím dál víc. Běžela ze všech sil, zvuk byl hlasitější a hlasitější.

Dixy vyskočila z kamene. Už je to čím dál víc horší a horší. Hlídací psi brzy zaútočí.

Návnada: Hlídací psy ÚtočíKde žijí příběhy. Začni objevovat