Hlídací psi se jich naštěstí nevšimli. ,,Našli jsme jejich nový tábor" řekl jeden ze psů. ,,Dnes půjdeme k večeru k tomu táboru, nařídil to vůdce." Dixi pomaličku couvala a Alex děsně za ní. Když byly dostatečně daleko rozběhli se pryč. Oba psi běželi jak o závod, když doběhli k táboru Alex měl ihned namířeno jít to říct ostatním. Ale Dixi ho zastavila a naznačila že to není dobrý nápad. ,,Ale proč?" Zavrčel zmateně Alex ,,když to řekněme všichni budou panikařit. Bude těžké je pak uklidnit" Alex pokývl hlavou a šel klusem mezi psi. Dixi šla na svoje místo kde spí, a lehla si. Budu to muset zarazit sama... pomyslela si. Když měsíční psice byla hodně vysoko, Dixi zkontrolovala jestli všichni spí. Pořád nechápu proč ta smečka se knám přidala když předtím říkala že je to jejich území.... pomyslela si Dixi. Vyběhla co nejrychleji uměla, schovala se pod vysokou trávou. Zavětřila ale nic necítila ani neslyšela... to je divný... Ještě chvíli počkala ale i tak nic se neodehrálo. Už to chtěla vzdát ale nevzdala ,,budu chránit mojí smečku i když ta druhá se mi nelíbí, nesmím sklamat Alfu." Řekla si pro sebe, ještě tam chvíli čekala ale stále nic. Nic.. nic... Pořád nic... Zvedla se a šla skontrolovat okolí. Po dlouhém chození sem a tam, Dixi byla unavená ale teď si uvědomila. Že to bude nějaká jejich past, určitě přijdou ale ne teď! Pomyslela si. Znovu se schovala pod vysokou trávou a hýčkala. Zavětřila ale cítila jen pach přírody, jen svojí smečku ,,stále nic...." Nadechla se ,,půjdu spát jsem unavená" vběhla spátky do tábora.
Dixi otevřela své oči a se zvednutím se otřepala. Byla ještě napůl unavená jak hýčkala ty hlídací psi. ,,Dixi?" Ozvalo se náhodou z venčí. Dixi vyšla ven, spatřila svého vůdce který byl nejspíše naštvaný. ,,Dixi!" Zavrčel ,,dal jsem vám úkol a vy místo toho se potulujete někde kde jste neměli bejt!" Dixi moc dobře věděla že úkol nesplnila.
ČTEŠ
Návnada: Hlídací psy Útočí
AdventureDixi vyrůstala ve smečce. získala si postavení Bety, Její otec je vůdce smečky. Jednoho dne, Dixi přinesla pohromu do smečky.