,,kde jsi byla tak dlouho?" Otázal se Alfa.
Dixy trochu Hrabala tlapkou do země. ,,Promiň, jen, jsem se zaběhla trochu když jsem lovila zajíce" nemohla říct koho potkala, ještě ne. Dixy nervózně našlapovala, Alfa nasupeně hleděl na Dixy, a pak se obrátil ke zbytek smečky.
,,Dnes, někdo ze smečky spatřil hlídacího psa" že by Ben se odhodlal říct co viděl? nebo někdo jiný? ,,Rozhodl jsem se že budeme se muset přesunout" Dixy otevřela tlamu. Nikdy by jí nenapadlo odejít z tábora. Nikdo nic neříkal, ale Dixy tiše zavřela. ,,Ale my tu jsme tak dlouho, nemůžeme opustit místo kde jsme se narodili" Alfa zavrčel ,,Ale je to mé rozhodnutí. Zítra, ráno opouštíme tábor" Dixy nasupeně cenila zuby. Všichni pomalu šli spát. Alfa seskočil z kamene, podíval se smutně na Dixy. ,,Já vím že toto místo máš ráda, ale hlídací psy už ví kde je náš tábor. A nechci o tebe přijít a také né o smečku" řekl smutně a olízl Dixy ouško. ,,Alfo..." Řekla Dixy nervózně ,,pamatuješ ten den kdy umřela maminka?" Alfa si sedl vedle Dixy ,,Ano, pamatuji si na to všechno"
,,Vím že to udělali hlídací psy" Dixy se nadechla a mluvila dál. ,,A vím že je to tu už víc nebezpečné, ale tento tábor mi alespoň připomíná maminku...." Alfa smutně zakňučel ,,já vím, já vím, ale já jsem to takhle rozhodl" pomalu odcházel do jeskyně. Musím znovu jít za Alexem, pomyslela si Dixy. Pomalými krůčky šla z tábora prič. Když doběhla na kopeček vzdychla si. ,,Ach, proč musím dělat hlouposti" řekla a rozběhla se do malého lesa. Kde jsi Alexi, připomněla si Dixy.
,,Co ty tu děláš?" Dixy z leknutím ucukla.
,,Prosím přidej se k naší smečce" Alex vyvalil oči, ,,jsem rád sám...." Řekl nakonec ,,my musíme odejít z tábora kvůli hlídacích psů" Alex se rychle ohlédl kolem sebe ,,takže se už nikdy neuvidíme?" Dixy sklopila ocas. ,,Ne, pokud se k nám nepřidáš" Alex chvíli váhal, Nakonec přikývl. Dixy z radostí pošlapovala sem a tam. Musela být potichu aby jí neslyšela smečka.
,,Tak, ráno pro tebe přijdu nebo jestli přijdeš první" řekla z pobavení. Alex přikývl, Dixy se otočila a běžela spět k Táboru. Pomalu šla ke svému pelíšku.
Lehla si a než usla přemýšlela o tom, jak to naplánuje. Po tom všem usla.
ČTEŠ
Návnada: Hlídací psy Útočí
AdventureDixi vyrůstala ve smečce. získala si postavení Bety, Její otec je vůdce smečky. Jednoho dne, Dixi přinesla pohromu do smečky.