Nadešel další den, kdy byl sluneční pes krásný jako vždy. Dixy otevřela své oči, vyskočila na tlapky a otřepala se. Zavětřila a rozhlédla se kolem mýtiny, smečka už dávno byla vzhůru, Dixy vyběhala z pelíšku ven. Pelášila za alfou aby se mohla zeptat co má dělat, když přiběhla k alfovi nadechla se. ,,Alfo?" Alfa se prudce otočil a tázavě naklonil hlavu ,,co potřebuješ?" ,,Nemám co na práci, dáš mi prosím nějakou?" Alfa přikývl a posadil se. ,,Ano dám". Nadechl se ,,Půjdeš k lesu který je tu poblíž, hlídka říkala že zahlédli jelena. Ten jeden by mohl nakrmit celou naší smečku" Dixy vyvalila oči ,,ale sama to nezvládnu!" Alfa se rozesmál ,,na to jsem také myslel, půjdeš s Alexem" Dixy otevřela tlamu. Ví že spolu nevycházíme? Nebo to řekl náhodně? Pomyslela si Dixy. ,,Dobrá ale myslím že bych to zvládla i sama" Alfa se ušklíbl ,,to ne, nechci aby tě ten Jelen nějak ublížil. Když budete spolu spolupracovat tak to určitě zvládnete." Alfa se otočil a odešel. Dixy se také otočila a vyrazila hledat Alexe, kde je? ,,Hledáš mě?" Dixy se prudce obrátila. ,,Vím že mám jít s tebou hledat v lese toho jelena" Dixy zavrčela ,,tak jdem.." oba dva vyrazili pryč od nového Tábora, směrem k lesu. Asi po hodině chození zahlédli stopy ,,myslíš že to bude ten Jelen?" Zavrčel Alex. ,,Seš blázen? Okdy má Jelen drápy a polštářky?" Rozesmála se Dixy. ,,Tohle bude jedině hlídací pes" Alex se ušklíbl ,,vážně?" Dixy se pozastavila ,,jestli se bojíš tak klidně běž zpátky já to udělám sama!" ,,Ne! Já nejsem žádný strašpytel" než to dořekl Dixy byla už dávno na cestě. Alex se rozeběhl za ní ,,půjdeme za tou stopou" zavrčela Dixy. ,,Ne to nemůžeme! Máme za úkol najít toho Jelena a né hlídacího psa!" Dixy nic neříkala. Alex zase chtěl něco namítnout ale Dixy ho svalila k zemi. ,,Hej!...." ,,Psst!" Alex se otočil a zahlédl dva hlídací psi co se dohadují.
ČTEŠ
Návnada: Hlídací psy Útočí
AdventureDixi vyrůstala ve smečce. získala si postavení Bety, Její otec je vůdce smečky. Jednoho dne, Dixi přinesla pohromu do smečky.