Alfa jí za to pěkně vynadal a také i Alexovi. Naštěstí nedostali žádný trest, když alfa odešel tak Dixi pomalu šla hledat Alexe. Zdálo se jí že budou zase kamarádi a také že byli. ,,Kde je? A kde je zbytek smečky?" Rozhlížela se kolem sebe, nikdo nikde. Zavětřila, ,,ne... To není možné" ucítila pach hlídacích psů. Rychle se rozhlédla kolem sebe a zahlédla je. Hlídací psi, jsou tu. Dixi rychle vyběhla z místa kde stála jak přibitá. Ještě se párkrát rozhlédla za sebe a ano hlídací psi šli hnedka za ní. ,,Kde jsou!?" Zavrčela Dixi. Zastavila se prudce u Jezera kde je konečně zahlédla a běžela za nima. ,,Alexi?!" Alex zvednul hlavu a kouknul jejím směrem. ,,Dixi? Kde jsi byla?" Dixi hodila naštvaný pohled na Alexe a odfrkla si. ,,Jsou tu hlídací psi!" Alex vypadal hodně překvapeně. ,,Hlídací psi?" ,,Ano!" To už taky uslyšel alfa a rychle se běžel podívat co se děje na mýtině. Za chvíli se vrátil, ,,smečko! Rychle pojďte jsou tu hlídací psi!" Celá smečka vběhla na mýtinu kde už stála banda hlídacích psů.
Alfa přistoupil blíže. ,,Co tu pohledávate?" Šlo slyšet že z některých hlídací psů to přišlo vtipné. Jeden přistoupil asi to byl alfa. ,,Jdeme si vzít to to území a vás roztrhat" alfa vypadal trochu zaskočeně. Ten hlídací pes přišel o trochu blíže a zavrčel. ,,My ještě ani nevěděli že jste tu ale tahle fena" pohled skončil na Dixi. ,,Prozradila vaší skrýš tím že vběhla do našeho území a byla tam i ještě s někým" pohled skončil na Alexe. ,,Její a jeho pach šel cítit na sto kilometrů" zasmál se hlídací pes. Alfa vypadal naštvaně a vyděšeně. Za tohle můžu jen já... Pomyslela si Dixi. Pohlédla na Alexe a pak na Alfu. Kdybych nešla tam a neposlouchala jejich rozhovor a rychle utekla, tak by se tohle nikdy nestalo... Posmutněla Dixi. Hlídací pes byl očividně nadšený že ví konečně kde jsme se tu celou dobu ukrývali. Netrvalo dlouho a byli jsme obklíčení. ,,Takže..." Začal ten pes. ,,My vám dáme šanci utéct ale jen na chvíli pak dám znamení smečce aby vás rostrhala" ten pes se díval Dixi do očí. Pak uvolnili cestu a smečka se rozběhla pryč. ,,Smečko! Nikam neutíkejte!" Smečka se prudce zastavila. Ale ten druhej alfa hlídacích psů skočil po našem, a začali se tam rvát. Dixi to jen sledovala než se na ní zřítil další hlídací pes. Dixi uhnula stranou ale nechtěla utéct není žádný zrádce není žádný zbabělec! Rychle na toho psa skočila a zakousla se mu do zátilku. Pes zavrčel a nějak jí vyklouzl. Dixi se lekla a uskočila. Takhle to nechat nemůže... Rychle se otočila a běžela na pomoc, a zachránit aspoň někoho. ,,Dixi! Já jsem tam byl stebou tak je to i moje vina. Není to jen tvoje!" Ano byl to Alex. Ale Dixi to ignorovala a věnovala záchranu celé své smečce.
ČTEŠ
Návnada: Hlídací psy Útočí
AventuraDixi vyrůstala ve smečce. získala si postavení Bety, Její otec je vůdce smečky. Jednoho dne, Dixi přinesla pohromu do smečky.