19.RÉSZ

23 2 0
                                    

-Egyértelmű,minket egymásnak teremtettek. Úgy látszik hálás is lehetek a HYDRA-nak hogy 70 évre lefagyasztott.-Elnevette magát.


Az idő elég gyorsan telt. Rengeteg filmet megnéztünk. Rengeteg történetet meséltünk egymásnak. Esténként egymás bájait élveztük. Volt hogy egész éjjel csak beszélgetünk. Sok új dolgot tudtam meg róla. Beszéltünk arról hogy mi lenne a neve a gyerekeinknek ha lennének. Beszéltünk,vagyis leginkább én beszéltem arról  hogy milyen és mennyi állatunk lesz. 2 kutya és 1 cica lett megbeszélve. Én mindig is imádtam az állatokat. Utána beszélgettünk arról milyen házról álmodoztunk mindig is. Szinte ugyan azok az álmaink. Hihetetlen mennyire összeillünk. Örülök hogy ismerhetem és hogy vele lehetek. 

~letelt az 1 hét~

Ez a hét is hamar eltelt. Thor néha velünk volt,de legtöbb időben a hajón sem tartózkodott. A többieknek még nem meséltük el a nagy hírt. Én sem mondtam még el Buckynak a nagy hírt. Úgy hiszem terhes vagyok. Valahonnan értelmetlen,kesze-kusza dolgokat hallok. És a bajomnak is meg kellett volna már jönnie.

-Min agyalsz szerelmem?-kérdezte Bucky és megsimogatta a hátam. Ott ültem az ágyban és csak néztem ki a fejemből.

-Ja semmiség,rád gondoltam.-mondtam és kacsintottam egyet. Majd ha visszamentünk a Földre akkor elmondom neki a hírt. Kopognak az ajtón.

-Igen?-kérdeztem.

-Heló hölgyem.-mondta egy magas fekete hajú srác.

-Te vagy Loki ugye? Gyere csak be. Örülök hogy megismerhetlek.-mondtam és felé nyújtottam a kezem,üdvözölt majd ugyan úgy Buckyt is.

-Na beszéljünk arról,hogy miből gondolod hogy megtudod alkotni újra Asgardot?-felhúzta a szemöldökét,én felálltam az ágyból és elé álltam.

-Képes vagyok dolgokra.-mondtam és ő kuncogott egyet.-Nem hiszed?

-Nem igazán nézel ki úgy.-mondta és végig nézett engem. Én egy szempillantás alatt átváltoztam,lemásoltam kinézetét.

-Ez nem túl nehéz.-mondta Loki és megrántotta vállát.

-De ez tök király.-mondta Bucky. Rákacsintottam. Gondoltam egyet,átváltoztam Gamora gyerekkori alakjává. 

-Na ez már inkább.-mondta és bólogatott.

-Még mire vagy kíváncsi?-kérdeztem és vissza változtam saját alakomba.

-Még nem vagyok biztos benne hogy menni fog,de talán ha az erőm egy részét használod.-kezdte el vakarni tarkóját.

-Majd meglátjuk lesz-e rá szükség.-mondtam és elmentem a fürdőbe összekészülődni,mert bemondta Quill mikrofonba hogy 10 perc és ott vagyunk.

-De ne csinálj semmi butaságot.-lépett mögém életem szerelme.

-Nem fogok. Itt van velem a számomra legfontosabb személy.-mondtam és adtam egy csókot arcára.

-Egyértelműű. Na készülődök én is.-mondta és elment öltözni.

Én csak kuncogtam nagyképűségén. Hajamat összekötöttem,majd felöltöztem egy feszülős "harcolós" ruhába. Majd elmentem a gyülekező helyre Buckyval.

-Sziasztok.-mondtuk a többieknek,akai egyből vissza is köszöntek.

-Na indulhatunk akkor?-nyújtotta ki nekem kezét Loki,szegény azt hiszi hogy magamtól nem tudok oda menni.

-Menni fog,menj csak előre.-mondtam és odaléptem életemhez.-Szeretlek tudod.-mondtam és ő behúzott engem egy csókba. 

-Szeretlek,vigyázz magadra,itt várlak vissza téged egy darabban.-mondta és gyorsan megölelt. Majd elindultam én is repülve Loki után. Asgardból egy száraz föld darab maradt,abból kéne az egészet látatlanba vissza csinálnom. Látom hogy mindenki figyeli a történéseket a hajóról.

-Na kezdj neki,ha kell majd segítek.-mondta Loki. Neki kezdtem. Éreztem a kapcsolatot a földel. Elkezdtem a kezemmel mutogatni,majd egyszer csak hallottam valami reccsenést,és éreztem ahogy hatalmas erő hiányban szenvedek,rengeteg le szív ez belőlem. Biztatás kép ránézek Buckyra,akinek egyik keze az üvegen van és engem néz,elmosolyodtam. Ettől lett egy kis erőm. Fogat csikorgatva folytattam,majd éreztem hogy sikerült,de elájultam.

 Fogat csikorgatva folytattam,majd éreztem hogy sikerült,de elájultam

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Sikerült. El sem hiszem. És egyedül csináltam. Végre valami haszna is van annak hogy a HYDRA fogva tartott.

You ar my hero<3Место, где живут истории. Откройте их для себя