21.RÉSZ

19 2 0
                                    

-Rendben. Már is szólok a többieknek.-mondta majd szakította a vonalat.


Lucy szemszöge


Mikor felébredtem,egy űrhajón voltam,kikötözve egy székhez az ablak mellett. Körbe néztem,de nem láttam egy ismerős arcot se. 2 katona őrzött engem,meg 2 pilóta vezette a gépet. Nem valami elővigyázatosak. Bármikor megölhetem egyszerre akár mind a 4 személyt is. 

-Hé nagyfiú,ki küldött értem titeket?-kérdeztem,majd végig néztem rajtuk és elnevettem magam.

-Larry küldött. Mondta hogy már nagyon hiányzik neki a kis madara.-mondta és elmosolyodott.

-Adjátok át az üzenetem,hogy ő nem hiányzik nekem.-mondtam majd az erőm segítségével kiszabadultam. Majd megfojtottam a 2 katonát. Nem hagyom hogy a gyerekemnek baja essen mondjuk egy HYDRA bázison. Oda léptem a 2 pilótához.

-Most szépen vigyetek vissza Asgardba.-mondtam majd a kezeimmel kardot formálva fenyegettem őket. A nyakukhoz szegeztem a kardot.

-Nem lehet.-mondta az egyik.

-Hány pilóta kell nekem ehhez?-kérdeztem inkább magamtól mint tőlük.-Tényleg,egy sem fog kelleni.-Beleolvastam az egyik fejébe,és onnan meg tanultam vezetni a gépet,majd elvágtam a torkukat. Beültem a pilóta székbe,és vissza mentem oda ahonnan elvittek engem.

Beléptem a szobába,ami üres volt. Bucky-nak hűlt helye. Remélem nem rabolták el őt is. Megkeresem Thor-t. Bementem a palotába. Pontosabban a trónterembe,ahol Thor-t nem találtam. De viszont Loki ott ült a trónon mintha csak az övé lenne.

-Hol vannak a többiek?-kérdeztem és széttártam a kezeimet.

-Elmentek téged kiszabadítani,és el akarják pusztítani a HYDRA létezését is.-mondta majd felállt ülőhelyéről.

-Baszki.-mondtam és elkezdtem gondolkodni.-Mégis merre keressem őket?

-Elsőnek szerintem oda mennek ahol voltál legutóbb is.-mondta

-Akkor megyek is. Ö szia.-mondtam,intettem egyet majd elindultam.

-Várj. Én is megyek veled. De csak miattad.-mondta és elindult ő is.-Nagyon aggódik érted  Bucky. Értette mit festettél le.-mutatott a hasamra.

-Jézusom. Szegény hogy lehet most.-biztos dühös,és fél. Fél hogy megint elveszíthet,de most már nem csak engem hanem minket.

Felszálltunk a géppel. Én vezetek Loki pedig csak szörnyülködik hogy milyen gyorsan megyek. Villám gyorsan suhantunk. Nem kellett sok idő,mire oda értünk. A bázis körüli rész egy kész csata mezőre hasonlított,mire oda értünk. Rengetegen harcoltak értem. Remélem senkinek nem esett baja. De azt nem értem miért harcolnak ha ott sem vagyok? Gyorsan letettük a gépet,majd én repülve,Loki lassan sétálva elindultunk. Magasra repültem,hogy körülnézzek kit hol találok. És ekkor megláttam életem szerelmét. Tiszta vér. Körbevettek a HYDRA katonák. Oda sietek hozzá.

-Szia életem,hát te?-kérdeztem tőle,majd magam felé fordítottam.

-Te? Hogy kerülsz ide?-kérdezte majd megállt egy pillanatra.

-Kiszabadítottam magam. Még Asgardnál voltunk,de ti már addigra eljöttetek.-mondtam majd küldtem neki egy csókot.-Hajolj le!-úgy is tett én pedig lelőttem egy katonát.

-Larry azt mondta hogy nála vagy. Vagy csak azt hitte?-kérdezte.

-Lehet. Összesen 4-en voltak a hajómon. Hát mind sajnos meghalt.-mondtam majd elhúztam a szám.-Megyek megölöm azt a rohadékot.

-Nem. Én is megyek.-mondta majd együtt mentünk,közben rengeteg katonát kiiktattunk.

Kerestem a szememmel merre lehet az a görény. A terepen sehol sem volt,úgyhogy bementünk,de csak az egész csapattal az épületbe. Nem kockáztatunk. Mentünk egyre lejjebb az épületben,mire egy irodában nyugodt idegállapotban találtuk Larry-t.

-Szia Drágám.-mondta majd rám mosolygott. Beléptem a helységbe,majd hirtelen egy üveg ajtó elzárt a többiektől. 

Rám dobott valamit,ami megrázott árammal,ami még nem is fájt annyira. De a nyakamra helyezett valami szerkezetet ami blokkolta az erőmet. Szembe állított a többiekkel,hajamnál fogva ráncigált,miközben én próbáltam azt a nyakörvet leszedni. Olyan volt mintha 100 kis tű állna egyszerre a nyakamba.

-Engedd el!-ütögette teljes erejével Bucky az ajtót. Wanda pedig engem szuggerált,mintha a fejemben olvasott volna,majd a szájához kapta a kezét. Mintha sírt volna.

-Sajnos nem tehetem. Tudod Drágám,-a hajamat erősebben húzta- nagyon rosszul viselkedtél mostanság. Nem hagyhatom ezt,véget fogok vetni ennek.-mondta majd elővett egy tőrt és a hasamhoz tartotta,majd kicsit felsértette vele a bőrömet. 

Egy könnycsepp le folyt az arcomon. Rá néztem Buckyra,hátha kapok egy erőlöketet úgy mint legutóbb. Nem kellett több. A nyakörvem rögtön szétpattant,én pedig megfojtottam Larryt csupán úgy hogy ránéztem. Ezután elégettem testét hogy biztos ne okozzon több problémát az életemben. Az üveg ajtó még mindig ott állt köztem és a többiek között. Valami gáz kezdett el terjengeni a szobában,amitől nem kapok levegőt. Fuldokoltam,odakúsztam az ajtóhoz. Rátettem a kezem. Bucky a másik oldalról ugyan így tett. Tenyerem alatt megrepedt az üveg. Majd kitörte azt Bucky a kezével,engem pedig félig ájultam vittek ki onnan.



Remélem tetszett ez  rész is. Lehet hogy a holnapi lesz az utolsó rész,még nem döntöttem el. Ez után egy másik Bucky történettel készülök. Ha tetszett a rész ne felejts el szavazni<3333

You ar my hero&lt;3Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon