11.RÉSZ

28 3 0
                                    

-Túlságosan ismerős nekem ez az egész...-mondtam sejtelmesen.


-Mit tegyünk?-kérdeztem reszkető hangon Tonytól.

-Adtak egy üzenetet is,de oroszul van,úgyhogy kérlek.-mutatott oda a helyére hogy fordítsam le.

-"Meg se próbáljatok eljönni érte. Ő már velünk van. A tél katonája pedig nyugodtan maradhat a birtokotokban,ő már sokkal jobb nála. Ha megpróbáltok eljönni érte,rengetegen fognak meghalni."-kellett egy kis idő mire feldolgoztam ezeket.

-Mennünk kell.-mondta Nat.

-Nem biztonságos.-mondta Tony.

-De mennünk kell!-ordítottam rá. Nem hagyom hogy az történjen vele mint ami velem is. Én vagyok az egyetlen aki át tudja érezni a helyzetét.

Kibeszéltünk egy tervet. Először repülővel fogunk menni,majd ha elérjük európát akkor átváltunk autóra. Mikor elérjük Szibériát nem válunk szét,mert legutóbb is abból volt a baj. Rengeteg embert megkértünk hogy segítsen,még Wakanda is segít. Hoznak magukkal egy járművet is amivel elvisznek minket Lucyval és segítenek neki úgy ahogy nekem.

1 órán belül indulunk. Felvettem a szokásos szerelésem,fegyvereket is elővettem,majd belepakoltam egy táskába azokat. A nyakláncomat is felvettem,majd bementem Lucy szobájába s kerestem valami apróságot amit magammal vihetek szerencsét hozni. Egy ideig nézelődtem,mire találtam egy képet a szekrényén,ahol ő van a képen. Kiszedtem a képet a keretből,és beraktam a szívem feletti zsebbe. Így végig velem lesz. Sikerülnie kell a tervnek.

Elindultunk mikor mindenki elkészült. Az akció éjszaka folyik ezért észrevehetetlenek leszünk. Bruce figyeli a számítógépén keresztül az összes kamerát ami azon a környéken van. Európába érkeztünk,mikor Bruce megszólalt.

-Itt valami nincs rendben.-mondta és csak nézte a képernyőt.

-Mi az?-odarohantam.

-Lucy ott áll az épületen kívül Mr.Breggel.-mondta és mutatta hol lehet látni. Fekete egyenruhában volt mint amilyen nekem is volt.

-Vajon mit csinálnak?-kérdezte Wanda.

-Nem tudod megnézni a fejét Wanda?-kérdezte Steve.

-Megpróbálhatom,de lehet hogy innen nem fog menni.-mondta és elkezdett erőlködni,meg mutogatni a kezével.-Csak egy képet látok a fejében.-mondta majd lefagyott.

-Mit?-fogtam meg  vállait.

-A kezére véste a nevedet. Ha azt észre veszik mi lesz vele?-kérdezte kétségbe esetten.

-De miért tette ezt?-vágott közbe Sam.

-Azért hogy valami formában emlékezzen.-mondtam-És ha meglátják nem tudom mit fognak csinálni..de túl jó dolgokat nem fognak tenni. Nem a finomkodásról híresek.

-És Mr.Breg fejébe nem látsz bele?-kérdezte Bruce.

-De...-ismét elhallgatott-Arra gondolt amit épp az előbb csinált Lucy-val.-izmaim megfeszültek.

-Mit csináltak?-kérdeztem idegesen.

-Hát...Larry,gyakorlatilag megerőszakolta őt. Látom az egészet ami történt. Csak ezen jár az agya.-mondta Wanda és elsírta magát.

-Megyek és megölöm.-mondtam majd odamentem az egyik autóhoz,majd elindultam Steve-vel.

-Haver arról volt szó hogy nem válunk külön.-mondta,ekkor láttam a háttérben hogy Hulk közelít felénk,majd elkapja a kocsit azzal megállítva minket.

You ar my hero<3Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang