Tenyerem alatt megrepedt az üveg. Majd kitörte azt Bucky a kezével,engem pedig félig ájultam vittek ki onnan.
-Lucy. Lucy hallasz engem?-szólalt meg egy hang. Nagyon távolinak tűnt. Hallottam még valami morajlást is,mintha valami épület dőlt volna össze. Majd elsötétült minden.
Bucky szemszöge
Pánikoltam az ágy mellett össze kuporogva a földön. Nem kaptam levegőt. Thor rontott be.
-Te..te meg mit csinálsz mikor épp a csajodat elrabolták?-kérdezte és körbe nézett.
-Most tudtam meg hogy amúgy terhes. És így még inkább feldühít a dolog.-mondtam majd ránéztem.-Indulunk?
-Igen,gyere sietnünk kell.-mondta,felsegített a földről majd rohantunk a hajóhoz ami ismét a galaxis őrzőivel jött.
-Köszönöm hogy segítetek.-mondtam majd intettem mindenkinek,és egy félre eső részre ültem majd fénysebességgel mentünk a Föld irányába.
Fél óra alatt megérkeztünk,az alatt próbáltam abba hagyni a pánikot,inkább arra koncentráltam hogy meg fogom ölni Larry-t. Nem teheti ezt a családommal. Többé már nem hagyom. Megkeserüli,hogy valaha hozzá ért Lucy-hoz. Felkerestem Steve-et hogy tudjam ők mikor érkeznek,és hogy remélhetőleg ide érkeztek meg.
-Merre vagytok?-kérdeztem türelmetlenül.
-Most érkezünk.-mondta és ekkor láttam is őket. Bólintottam majd megkezdtük a bevetést. Hagyom hogy elboruljon az agyam,amennyi HYDRA szolgálót megölök amennyit csak tudok. A többiek is rendesen irtják őket. Meglátom Larry-t öltönyben állni az ajtóban és oda megyek hozzá. Nem tudok elég közel jutni,mert megállít néhány katona.
-Lám,lám megint itt vagy?-kérdezte egy gúnyos mosollyal.-Más körülmények között még örülnék is neked,de most elég sok dolgom van a te barátnőddel,úgyhogy ha megbocsájtasz én megyek is.-intett majd bezárkózott az épületbe,engem pedig körbe vett néhány katona. Hirtelen megszólalt mögöttem valaki.
-Szia életem,hát te?-mutatott rám mintha valami furcsa lenne,és mint akinek kutya baja nincs. Rájöttem mire céloz,csupa vér voltam a sok megölt embertől. De azt még nem értem hogy mi folyik itt.
-Te? Hogy kerülsz ide?-kérdeztem tőle,mert semmi ésszerű magyarázatot nem találok arra hogy mi történik.
-Kiszabadítottam magam. Még Asgardnál voltunk,de ti már addigra eljöttetek.-mondta,majd ekkor megkönnyebbültem.-Hajolj le!-mondta hirtelen,majd így is tettem. Egy katonát ölt meg aki hátba akart engem támadni.
-Larry azt mondta hogy nála vagy. Vagy csak azt hitte?-kérdeztem tőle,hisz épp előbb beszéltem azzal a görénnyel.
-Lehet. Összesen 4-en voltak a hajómon. Hát mind sajnos meghalt.-Keményebb mint gondoltam. Ezért lesz az én feleségem,az én egyetlenem.
-Megyek megölöm azt a rohadékot.-mondta,majd elindult.
-Nem. Én is megyek.-mondtam majd utána mentem,és kézen fogva haladtunk. Szorosan fogtam,nehogy elragadja bárki is őt tőlem.
Nem találtuk a terepen sehol,így hát a többiekkel együtt bementünk az épületbe. Páran maradtak kint a katonákkal játszani. Persze majdnem a legalsó szinten találtunk rá halál nyugodtan. Lucy egyet ellépett tőlem,és máris meg van a baj. Egy üveg ajtó becsukódott mögötte. Egyből elkezdtem minden erőmmel ütlegelni,de még egy karcolás sem lett a felületen. Lucy-ra valami szerkezetet dobott,amitől áram ütéseket kapott. Lerogyott a földre. Kiabáltam,de ők nem hallottak és mi se őket. A nyakára rakott egy nyakörvet amitől nem tudja az erejét használni. Próbálkozott ,de nem sikerült leszednie. A hajánál fogva felénk fordította őt Larry. Valamit mondott a görény,majd egy tőrrel felsértette hasát életem szerelmének. Egymásra néztünk,Wanda sírt a háttérben,de én csak ő rá tudtam fókuszálni. Egy könnycsepp folyt le arcomon,majd hirtelen letépte a nyakáról a nyakörvet. Megfojtotta valahogy azt a görényt,majd el is égette. Biztosra ment. De ez a rohadt ajtó még mindig ott van köztünk. Hirtelen azt látom,hogy fuldoklik,és lassan odakúszik hozzánk. Kezemet oda tettem az üvegre,és ő is így tett. Megrepedt az üveg,rögtön elkezdtem a repedésnél ütni az ajtót,majd az pár ütés után szét tört. Lucyt rögtön felkaptam és a hajónkig meg sem álltam vele.
-Bruce,gyere gyorsan. Nem lélegzik.-mondtam,majd szorongattam a kezét és vártam hogy Bruce megvizsgálja.
-Felkötöm gépre,ha megtalálom valahol ezen az átkozott repülőn.-mondta majd körbe nézett.
-Itt van.-rohant vele Steve. Bruce felkötötte a gépre,ami kimutatta pulzusát és a levegővételeit.
-Bucky...haldoklik.-mondta majd lehajtotta a fejét.
-Nem! Az nem lehet!-mondtam,majd elkezdődött a pánikrohamom. Nem kaptam levegőt,de nem érdekelt. Vele kell lennem.
-Haver gyere nyugodj meg.-próbált meg arrébb vinni engem Steve.
-Sok vért veszített.-mondta Bruce,mikor vizsgálta Lucyt.-Vérátömlesztés kéne.
-Akkor én adok neki,majd tartottam emberi kezemet.
-De a te véred..Tudod.-mondta majd mutogatott a fém kezem felé.
-Szerinted itt kinek nincs bármi anyag a vérében? Nem érdekel,csak csináld már.-mondtam,majd levettem felsőmet hogy tűt tudjon szúrni a kezembe.
-Hát rendben.-mondta majd megkezdte a dolgot,de ekkor jelzett a gép hogy megállt a szívverése.
-Ne!-mondtam.-Siess már Bruce,miért nem csinálod?-kezdtem kiakadni.
-Sajnálom. De meghalt.-mondta majd levette őt a gépről,majd azt kikapcsolta hogy ne sípoljon tovább.
-Ennyi? Meg sem próbálod újra éleszteni?-kérdeztem,mert nem értem miért nem tesz semmit.
-Nem lenne értelme. Túl gyenge. Ő már elment.-mondta majd vállamra tette a kezét. Lelöktem magamról,majd Lucy felé álltam és elkezdtem újra éleszteni. Nem csináltam túl keményen mert féltem nagyobb kárt okoznék mint ami jelenleg van. Könnyeim folytak az arcomon,csak ő rá és a gyerekünkre tudok gondolni. A családomra.
-Bucky.-mondta Steve.
-Nem! Nem hagyom a családomat meghalni. Nekem csak ők vannak.-mondtam kiakadva.
-Ők?-kérdezte -Nat.
-Terhes,és pont akkor akart ezzel a hírrel meglepni mikor elrabolták.-mondtam,majd folytattam az újraélesztést.
Vagy 15 perce csináltam,mikor Steve kizökkentett.
-Fejezd be Bucky. Ők már elmentek.-mondta majd elrántott onnan,Tonyval lefogtak,Wanda pedig letakarta Lucy-t.
-Nyugodj le!-mondta Tony,miközben kiráncigáltak engem a helységből.
-Nem! Nem! Vissza akarok menni hozzá!-mondtam,közben kapkodtam a levegőért. Éreztem egy tűszúrást a nyakamnál,majd elaludtam hirtelen.
Remélem tetszett ez a rész! Holnap következik AZ UTOLSÓ RÉSZ </3 Remélem tetszett ez a rész is. Ne felejts el szavazni<3333
DU LIEST GERADE
You ar my hero<3
RomantikA történet nem követi a MARVEL eseményeit. -Csak azt akartam mondani neked..lehet hogy így utoljára,de tudnod kell.Hogy nagyon de nagyon szeretlek téged!Örökké szeretni foglak.-mondtam a lopott telefonba mielőtt kikapták azt a kezemből.