Senin hiç ruhun ağrıdı mı adam? Senin hiç canın yandı mı ha? Kalbine hiç bıçak oturmuş gibi hissettin mi? Her nefeste o bıçağın daha da derinlere indiğini hissettin mi bayım?
Peki, hiç çığlıklarını yuttun mu sen? Ağlarken gelen o hıçkırıkları dindirmeye çalıştın mı? Sem hiç ağladın mı papatya kokulu sevgilim? Sen hiç benim için ağladın mı?
İçinde fırtınalar koparken, avazın çıktığı kadar sustun mu?
Ben, peki ben?
Seni severken, ruhumu sana verdim. Emanet değildi, tamamen senindi. Canımı sana verdim, emanet değildi. Tamamen senindi. Kalbimi sana verdim bayım. Emanet değil, ömürlüktü.
Ruhumu ağrıttın adam! Canımı yaktın, kalbimi kırdın. Kendi ellerinle sapladın bıçağı sol yanıma.
Yanımda kaldın. Yanımda kaldın çünkü ben,senin yanında nefes alırdım, bilirdin. Nefes aldım bayım, nefes aldım. Senin için nefes aldım. Her nefeste o bıçak daha derinlere indi adam! Daha derinlere,saplandı. Yardı geçti bedenimi. Yardı geçti ruhumu.
Çığlıklarımı yuttum bayım. Çığlıklarımı yuttum. Nefes aldım, nefes. Aldım kokunu içime hapsettim. İçime çektim kokunu. İçimde kalsın istedim. Nefes aldım adam. Nefes. Çığlıklarımı dindirmek için avazım çıktığı kadar sustum adam. Sustum.
Fırtınalar koptu içimde. Fırtınalar. Senin gözlerindeki okyanusta boğulurken , birazcık aşk yuttum adam. Birazcık aşk, birazcık huzur, birazcık da su. Boğuldum bayım. Gözlerinde boğuldum. Mavi'nde boğuldum.
O gözlerindeki derin okyanusta boğuldum adam. Saçlarım birazcık aşkla ıslandı. Gözlerime birazcık gözlerin kaçtı. Göz yaşlarım sulara karıştı.
Dudaklarından dökülen herbir kelimede sustum adam. Söylediğin her bir cümlede ıslandım sırılsıklam. Saçlarımı okşayan ellerin eritti içimden buzdan duvarı. Eridi içimdeki buzlar. Sevgiyi tattılar birer birer. Sonra aldatılmayı.
Parfüm kokardın sevgilim. Parfüm sen kokardı. Sen huzur kokardın. Kim demiş huzur, aşk, sevgi soyuttur diye! Sen vardın aşkım. Sen aşkla bakardın, huzur kokardın, sevgi verirdin.
Ufaklık derdin bayım. Ufaklık derdin. Ufaklık diye severdin. Saçlarımı okşarken kardeş gibi, merhametle, aşkla okşardın.
Korurdun beni bayım. Beni senden korurdun. Beni benden korurdun. Beni düşüncelerimden korurdun.
Aklımın içinden, gözlerine aktarırdın düşüncelerimi. Sende kaldı aklım adam! Kaçırdım keçileri sanırım. Tutamadım düşüncelerimi, kaçtı geldi sana. Tutamadım aklımı, kaçtı sana.
Tutamadım dilimi, "Özledim." dedi sana. Tutamadım bayım. Tutamadım kendimi, özledim. Tutamadım kendimi, senden nefret ettim. Özlerken, severken nefret ettim. Soğuk soğuk sevdim seni. Acı acı nefret ettim. Sonra tutamadım kendimi, acı acı sevdim bayım. Ne kadar acısa da sevdim.
Çığlıklarım kaçtı sana. Engel olamadım. Çıktılar ağızımdan teker teker. Tutmadım. Bıraktım yerini buldular.
Kahkaha attım bayım. Büyük kahkahalar attım. İçten kahkahalar attım. Canım yandı gülerken sevdiğim. Sensiz gülerken canım acıdı. Yanaklarım acıdı adam. Öp de geçsin haydi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UÇUK PEMBE
ChickLitBazı şeyler en derinden hissedilebilir. En büyük kırgınlıklar, kızgınlıklar... En büyük aşklar... En derinde bir kız daha ne kadar derine batabilir ? Bu hikaye duygularının en derinine ineceğiniz pembe saçlı genç kızın hikayesi. Bir kızın hayatını b...