Siyah Pilot Kalem

11 1 0
                                    

Saniyelerce beklerim, kelime dağarcığımdan özenle, bir kelime seçmek için. Yazmak delilerin işidir derim hep. Yazmak delilerin işidir.

Akıllı bir insan yazamaz. Yazan insan her bir kelimeye duygu katar, yazdığı her cümlede soyutluk vardır.

Akıllı insan yazmaz, akıllı insan yazarken kelimelere mantık katar, cümlelerde gerçekçiliğe yer verir. Duyguya değil mantığa dayanarak yazar.

*-*-*-*-*

Bu aralar ağlamıyorum. Bu iyi bir şey değil mi? Normalde göz pınarlarım acıyana kadar ağlardım. Ama şu sıralar ağlamıyorum. Gülüyorum ama içten mi bilemiyorum. Sahte gülüş o kadar yer edinmiş ki bende, artık ayırt edemiyorum. Mutsuz olduğumda bile gülmeye çalışırsam tabii böyle olur.

Yorgunum.

Uyuyorum, uyuyorum geçmiyor. Öyle bir yorgunluk ki, kalbim bile yoruldu. Atmaktan yoruldu, kırılmaktan , incinmekten yoruldu.

Dur kalbim artık, sana da bana da bu yakışır. Duralım artık. Kabullenelim yenilgiyi. Pes edelim bir kere de. Ne olur sanki? Yenilsek bir kerede? Canımız çıksın aşksızlıktan. Huzura erelim Allah katında. Orada kavuşalım birbirimize.

Korkuyorum ulan. Birinin beni sevmesinden korkuyorum. Daha önce yapmadıkları şey çünkü. Onlar değil ben sevdim. Şimdi onlar severse? Ben de bana davrandığı gibi davransam ona? Kırsam, parçalasam, canını yakıp umutlarıyla, hayalleriyle oynasam. Sonra göt gibi bıraksam ortada.

Yok be. Korkağın tekiyim ben. Yalandan aşık rolü yapmaya çalışırken aşık olan insanım ben!

Bana bir kere aşkla baksın ömür boyu sevebilecek insanım ben. Sevginin azıyla yetinebilecek türden bir insanım.

Üstüne yazabileceğim başka konu bulamıyorum. Ben birine yazmadan, yazamıyorum. Ya Aşk 'a yazarım, ya sana...

Şimdi kime yazayım? Anneme yazamam. Anneye yazılmaz. O kadar geniş kelime haznesine sahip değilim. Kelimeler eksik , cümleler devrik kalır. Anlatımda bozukluk, yazımda yanlışlık olur.

Babama yazayım? Yok yok ona da yazamam. Ağlarım.

Başkalarının hayatlarının üzerine yazalım? Hemde siyah pilot kalemle. Hayallerinin üzerlerine adlarınızı yazalım. Büyük harflerle ismimizin baş harflerini kazıyalım gözlerine. Umutlarının üzerlerini çizelim. Sonra herşeyi siyaha boyayalım, beyaz harflerle kendi hikayemizi yazalım?

UÇUK PEMBEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin