5-Real World MEF

274 17 4
                                    

Medya: Yakışıklı Lee Felix
_________________________________________

Geçen gece istemeden birlikte olduğum kız aklıma geldikçe kafayı sıyırmamak için telefonumu elime almıştım. Biraz oyun oynamak belki o sinir bozucu kızı aklımdan çıkarmama yardım ederdi, aslında çokta sinir bozucu bir kız değildi. Sadece bir kızın vermeyeceği tepkiler vermişti.

Her neyse, oyununu oyna Felix.

Sosyal bir oyundu ve başka karakterlerle konuşabiliyordunuz. Sosyalleşip başka insanlarla tanışarak puan kazanabileceğiniz partiler oluyordu. Konuşma tarzınıza göre oyun sizin attığınız mesajdan sonra hangi duyguya sahip olduğunuza dair, bir  emoji gösteriyordu ve buna göre puan kazanıyordunuz.

Bu partiler özel partilerdi, seviye geçmeye en yardımcı olan şeyler bu partilerdi, oyunun kodları vardı. Uzay gemisinde geçen, Deniz altında geçen, Çicek tarlasında geçen, veya evinize davet ettiğiniz sosyal arkadaşınızla kendi özel alanınızda geçirdiğiniz kişisel mod. Oyunun bu özelliklerinden sonra, birde kendi yaşam alanınızı istediğiniz gibi tasarlamak gibi bir özelliği de vardı. 

Tabi oyunun verdiği görevleri de söylemeyi unutamyayım, bu görevler. Verdiği sayıya göre birisiyle sohbet etme, bazen isim de verebiliyor. Başka bir görev de istenilen bölgeyi tasarlama, onun dışında istenilen modda oynama da var. Başka bölgelere oynarken o bölgedeki şeyleri değiştirmemizi de isteniyor. 

Neyse ben oynarken az çok sizde anlayacaksınız oyunu, ama ondan önce mod seçmeliyim. Tabi birde karakterimi tasarlamam gerek. Aslında bakarsanız oyunu ilk defa oynayacağım, bu oyunu bana Minho önermişti fakat oynamaya firsat bulamamıştım.

Evet şimdi bir bakalım, uv! Vay canına oyuna istediğimiz bir meslekte de girebiliyoruz demek. Demek ki videoda oyunda çıkan yangını söndüren karakterde bir oyuncuydu. Bu oyun çok...gerçekçi.

Neden bu kadar hayatın içinden bir oyun yapma girişiminde bulunulmuş?

Oyunu yüklediğimde on milyonlarca indirmesi vardı, fakat bahsedeni çok fazlaydı.

Evet arkadaşlar, hangi oyunun popülaritesi kullanıcısından daha fazla olur diyorsanız o oyun bu oyun.

Yani REAL WORLD MEF.

Şimdi uzun zamandır telefonumda bulunan oyunu oynayabilirim.

Yükleniyor...%36...%47...%69...%74...%99

Heh işte!

Evet önce oyun tanıtımı videosunu gösterdi ve sonra bir odaya yönlendirildim. Karakter tasarımı için burada olduğumun farkındaydım, çok fazla uğraşmak istemedim. İlerde illede bir şekilde değişirim dedim ve ileri tuşuna bastım, arkadaşımı olmadığı için benim sohnet etmek için birini seçmem gerekiyordu. Fakat oyun anında beni "MEF" olan kişi ile etkileşime geçirde.

Neden anında o kişi ile etkileşime geçiyorduk? Bilmiyorum ama, kendisini evime davet ederek konuşmaya başladım.

Fë2000

-Merhaba ben Fë2000

MEF
-Merhaba Fë2000, oyuna hoş geldin. Bende MEF😊

Fë2000'e +10 puan

Vay canına artı on puan he? Neden bu kadar az puan verildi acaba? Vardır herhalde bir sebebi, devam edelim. Nereli olduğunu sormakla başlayalım evet.

Fë2000.

-Sen nerelisin?

MEF
-Ben bir Japonum, ama melezim

Stray kids:"Fuck Buddy"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin