7-Zamanla Tanıyacaksın

148 14 6
                                    

Erika yanımdan uzaklaşmış ve gitmişti. Çok geçmedi bende arkasından çıktım ve başka bir taksi ile kendi evime gittim. Eve vardığımda düşünüp durdum, ne yapmam gerek diye? Numarasını veren bir kızı aramak ne kadar doğru bir karar? Acaba...kendini pazarlıyor mu?...yok canım öyle bir kıza benzemiyor.

Çokta sevimli vir şey...adı ne acaba?...aramaktan pekte bir zarar gelmez herhalde, çokta garip olsa bile iletişim kuruyoruz kızla.

Diye düşünerek almıştım telefonumu elime, tam aramaya girecektim ki MEF WORLD'den mesaj gelmişti "Hastane'nin kilidi açıldı! Üstelik artık oto galeri bir çalışacak elaman arıyor!". Kahretsin! Bu oyunun'da bağımlısı oldum. Normalde hiçte oyun oynayan biri değilimdir.

Pekala önce şu kızı halledelim. Numarayı yazıyorum...

Aranıyor●●●•••...

Erika.

"Alo!"

Felix.

'Alo! ben Felix, bana adını seni arayınca söyleyeceğini söylemiştin"

Erika.

"Aov! Felix, sensin demek...adımı bu kadar çok mu merak ediyorsun?"

Felix.

"Evet...merak ediyorum"

Erika.

"Adım Erika Felix, şimdilik adım yater. zaten zaman ile beni daha çok tanıyacaksın"

Felix.

"Efen-"

Ben daha ne olduğunu anlayamadan telefonu yüzüme kapatmıştı, çok garipsemiştim bu durumu. Telefona şaşkınca bakarak onu gece lambasının yanına koymuştum, kafamı yastığa doğru uzatıp tavanı izlemeye başlamıştım.

Ne de garip kızdı ama, bağımsız, sert görünümlü, iddialı, kendinden taviz vermeyen, ciddi kötü kız tarzı bir kız. Neden onunla ikinci kez karşılaştığımızı sorgularken, gözlerim yavaşça kapanmaya başlamıştı.

...

Minho'nun ağzından...

Seungmin ile kafeyi idare etmeye çalışıyorduk, normalde hiç yardım etmem Seungmin'e geçinemeyiz hatta ama, en son konuştuktan sonra kendimi masa temizlerken buldum. Akşama doğru gelen birkaç misafir ile ortam hız kazanmaya başlamıştı, güzel kızlar etrafımdayken odaklanamıyordum. Bu yüzden Seungmin depoya gittiği anda kasayı kilitleyip doğruda beni kesen dörtlü kızların yanına gittim.

Minho.

"Selam kızlar...hoş geldiniz...bir şey almaz mıydınız?"

X1.

"Şey biz aslında birilerini bekliyoruz, o yüzden onlar gelene kadar sohbet edelim dedik"

Minho.

"Anladım, demek kutlama var, arkadaş falan grupça toplanacağınıza göre"

X3.

"Evet var, önemli bir kutlama"

Minho.

"Ama sizi tebrik ederim  kutlama için çok güzel bir yer seçtiniz, isterseniz arkadaşlarınız gelince size özel parçalar çalarız he ne dersiniz?"

X2.

"Çok iyi olur, çok seviniriz"

X4.

"Hem yakışıklı, hem dr centilmensiniz"

Stray kids:"Fuck Buddy"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin