2-Fuck Buddy'm

799 36 30
                                    

Gün içinde ben Felix'im.

Normal bir hayatı olan normal bir erkek.

Ama benim hakkımda kimsenin bilmediği bir şey var.

Çünkü benim bir fuck buddy'im var.

Biliyorum size itici gelebilir, ama bence böyle şeyleri çok tamamak gerek sonuçta herkesin kendi görüşü. Bir buçuk yıldır beri tanıdığım bir kız var. Adı Erica.

Dilerseniz, önce size nasıl tanıştığımızı anlatayım.

...

Ben aslında o kadar da gece kulübü insanı bir insan değilim, fakat çevremde gece kulüplerini seven çok yakın bir arkadaşım var. Hatta gece kulübüne bile ilk onun sayesinde gittim, sayeyi bırak zorla götürdüm. Belkide arkadaşımla olan saygımızı bozmak istemedim...her neyse.

O gece ilk defa gece kulübünde olacaktım, arkadaşım Minho. Bana nasıl bir yer olduğunu falan söylüyordu, durgun bir insanmışım, biraz eğlenceye ihtiyacım varmış, gençliğime yazıkmış falan. Pek fazla ilgimi çekmiyordu Minho'nun söyledikleri, ama aslında haklıydı gençliğimi soluk bir suratsız ifade ve durgunlukla ne kadar geçirebilirdim ki?

Felix.

"Haklısın yia, geleyim bu gece seninle. Nereye gidiyoruz?"

Minho.

"Hah oğlum şöyle yia, biraz eğlen, biraz gül. Gerçekten üzülüyorum sana hayatını yaşayamadan böyle öleceksin diye"

Felix.

"Nerede dedim Minho uzatma işte"

Minho.

"Benim sık gittiğim bir mekan, ***bar"

Felix.

"Uuvvv, haaa tamam saat kaçta gideceğiz? Ondan önce biraz işlerin var da"

Minho.

"Saat sekizde falan geçeriz, ben seni arar haber veririm kanka. Benim şimdi gitmem gerek"

Minho ile oturduğumuz kafede konuştuklarımız hayatımdaki ilklerden biriydi, Minho kafeden ayrılırken de hala ilklerimi yaşıyordum.

Felix.

"Sen bırak ben öderim hesabı, git sen"

Minho.

"Kanka olur mu öyle şey giderken öderim"

Felix.

"Ben giderken öderim, sen git"

Minho.

"İyi be tamam, hadi görüşürüz"

Kafeden arkadaşım ayrıldıktan sonra, ben kendi tabağımdaki yiyeceklerimi yiyip hesabı ödedikten sonra kafeden çıkmıştım. Evime gidip kendimi koktuğuma attım, tek yaşamak kadar huzur verici bir şey yoktu. Saat yediye alarm kurup o saate kadar uyumuştum, yedi de kalkıp üzerimi değiştim. Ardından telefonumu kontrol edip Minho'nun beni aradığını gördüm.

Ben uyurken aramıştı, ah! Işte şimdi tekrar arıyor.

Felix.

"Alo!"

Minho.

"Neredesin oğlum yia?"

Felix.

"Tamam hazırlandım çıkıyorum şimdi"

Minho.

"Tamam bende geliyorum, arabayla alıcam seni oradan"

-Felix Kapatır-
-Minho Kapatır-

Stray kids:"Fuck Buddy"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin