6-İki Gün Sonra

258 21 2
                                    

Medya: Uyuyan Kedilix
_________________________________________

En son Real World MEF'de dördüncü seviyeye gelip, "şehir çiçekliği" parkını açmıştım. İkinci seviye'de açtığım "kütüphane"de konuşmak zordu, çünkü müşterileri uyaran kütüphaneci ile neredeyse kavga edecektim. Aslında birazda puan kaybetmedim değil, ama üçüncü seviye'de açtığım. "Araba tamir istasyonu"da iyiydi işte.

Daha önce hiçbir oyunu bu kadar sevebileceğimi düşünmemiştim, henüz oyunda arkadaş edinemedim ama ara sıra oyunda aynı seviye'de ilerlediğim kişiler ile denk gelip takılıyordum. Belki Minho hyung'ı oyuna davet etmeliyim diye içimden geçirmiştim ama, oyunda hile olmaması için. Sanal dişi gerçek arkadaşları davet etmenin yasak olduğunu hatırladım.

Bazı kullanıcılar telefonunda kayıtlı numaraları kaydedince oyundan uyarı geliyormuş, hatta sonrasında ise oyuna giremiyormuşsun. Oyunun buraya kadar ki saçmalığını düşünmedim değil, ama oyunun kurucusu yinede doğru düşünmüş. Bu öyle gelip geçen herkesin oynayabileceği bir oyun değil, tamamen gerçek hayatın aktarılmış olduğu bir oyun. Bu yüzden sanal dişi arkadaşların davet edilmesinin yasak olması çok normal.

İki gün sonra Seul'e sırf Minho hyung için dönmüştüm, diyecektim ki. Minho hyung beni Busan'a davet etti, işin aslı bende zaten Busan'daydım. Tabi o bunu bilmiyordu. Açılacak kafenin konumunu bana atan Minho hyung'ı ikide bir arayıp, şurada bu var buradan dönecek miyiz? Şeyin karşısından mı gidiyoruz? Sahil kenarı hangi caddeye bağlı diye soru soruyordum. Ama en sonunda onu bulabilmiştim. Şükür.

Minho.

"Neredesin yaa? Sonunda gelebildin"

Felix.

"Hyung ya, insan neden böyle bir yere kafe açar ki anlamadım"

Minho.

"Bilmiyorum, onu Seungmin'e sor"

Felix.

"Seungmin? Hani şu geçen barda bizimle gelen ikiliden biri mi?"

Minho.

"Hmm, tutturdu ben sahil kenarına bar, sahil kafe açacağım diye açtı da"

Felix.

"Vay canına, bu günlerde herkes istediğini yapabiliyor demek ki?"

Minho.

"Ahhh gel otur şöyle, SeungMin! Bize iki  karşısık kokteyl, yalnız birisinde muz da olsun"

Elini kaldırıp Seungmin'den bir şeyler isteyen Minho hyung, tekrar bana döndüğünde ona gülümsemiştim. Hala muzu sevdiğimi biliyor demek ki, bu muzun aslında daha önce aramızda güzrl bir hikayesi var ama...sanırım dillendirmesem daha iyi...hem siz okuyucular, hemde bizim için.

Minho.

"Eeee anlat bakalım, on gün önce ggittiğimiz bardan nasıl eve dönebildin?"

Felix.

"Hyung ya...orası biraz karışık"

Minho.

"Nasıl karışık?"

Felix.

"Bir şeyler ters gitti"

Minho.

"Sarhoş mu oldun? Yanında kız var mıydı?"

Felix.

"Yani birisi bir kıza sarkıntılık yaparken onu kurtardım, sonra da evine götürdüm"

Stray kids:"Fuck Buddy"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin