Kulaklıkta şarkı dinleyerek favori oyunumu oynuyordum ki kayıtlı olmayan bir numaradan mesaj gelmişti, mesajda şöyle yazıyordu.
"Neler çektiğinden haberim var, farklı değiliz. Eğer bugün ***** sokağındaki ***** parkına gelirsen, sana daha önce hiç bilemediğin bir gerçeği söyleyeceğim"
Buda kimdi şimdi? Gerçekten ailemi terk ettiğimden beri yeterince gizem girdi hayatıma birde şimdi bu mu yani?
Pekala, bu bir psikopat olabilir. Beni öldürüp öldürmeyeceğini nereden biliyorum, belkide babamın adamlarından biri beni kaçırıp babama götürecek. Babamdan beklerim böyle bir şeyi, ya da bir fidyeci. Beni kaçırıp babamdan ya da annemden para ister, ve hiçbiri vermediğinde de BAM!!! kafama sıkar.
Yok artık Felix! Iyi senaryo kurdun ha, yemin ederim bu senaryoların devamını getirseydim wattpad'de popüler bir yazar olurdum.
Belkide yalan değildir, gerçekten bir şey öğreneceğimdir. Öğrenmesem bile en azından orada bir şeyler olup olmadığını anlarım, ama ondan önce arkadaşımdan birine haber vereyim. Haberimi alamazlarsa harekte geçerler.
Minho aranıyor●●●•••...
Felix.
"Alo! Hyung"
Minho.
"Ne oluyor Felix ya, gecenin bu saatinde neden beni arıyorsun?"
Felix.
"Anlatıyorum şimdi iyi dinle, birisi bana gizli numaradan mesaj attı ve benimle ilgili bir şey söyleyeceğini söyledi, sana konumumu atıcam. Eğer benden haber gelmezse en son orada olduğumu bil"
Minho.
"Ne?! Felix bekle! Bu saatte dışarı mı çıkacaksın? Bende seninle geleyim"
Felix.
"Olmaz hyung, tek gideceğim"
Minho.
"Başını belaya sokmanı istemiyorum"
Felix.
"Bende o bilgiyi almak istiyorum, sonucu ne olursa olsun"
Minho.
"Felix bek-"
Felix kapattı-
Konumu Minho hyung'a attıktan sonra, gecenin yarısı demeden yola çıkmış ve bana gönderilen konuma yol almıştım. Neyseki taksici gideceğimiz yere hızlı bir şekilde varmıştı, hatta bu kadar hızlı olmasını ben bile beklemiyordum.
Taksiciye parasını verdikten sonra kapıyı kapatıp arabadan uzaklaşmıştım, parkın içine doğru bankaların olduğu yere ilerlemiş ve her tarafa göz gezdirmiştim. Kimse yoktu.
Felix.
"Kimsin sen?! Bana söyleyeceklerin vardı, ben geldim ve seni bekliyorum. Lütfen anlat bana"
Sessizdi park, hiç ses çıkmayacak gibiydi. Ama bir anda kime ayit olduğunu görmediğim bir ses yükseldi parktan.
?.
"Buraya gerçekten geldin, üstelik kim olduğunu bilmediğin birinin mesajına bakarak"
Bu ses bir kız sesine benziyordu, ince be zarifti. Sanki daha önce duymuş gibiydim.
Felix.
"Çünkü merak ediyorum, hayatımda daha fazla gizem istemiyorum"
?.
"Merak etme, yakında seni bütün bu kararsız gizemden uzaklaştıracak şeyler olacak"
Felix.
"Bu muydu söyleyeceğin, bari ne olduğunu söyle"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray kids:"Fuck Buddy"
Fiksi Penggemar"Merhaba Hayatın karmaşıklığından kaçıp, Wattpad'in turuncu dünyasına sığınan turuncu okurlar. Bu Stray Kids'li ilk Fuck Buddy konulu kitap" Felix her geçen gün daha çok aşık oluyordu Fuck Buddy'sine, kendini kaptırmamak ve bunu partnerine fark ett...