4-Doğaçlama Yaparak

459 27 3
                                    

Biraz seksi Felix foroğrafları koyalım şu medyaya da Kitaptaki karakterinin hakkını versin 😘
_________________________________________

Gözlerime çarpan yoğun ışık uykumu aldıktan sonra uyanmaya başlamamı sağlıyordu, sol elimi gözlerime götürüp ovduktan sonra biraz kendime gelmiştim. Kendimi düzeltmeye çalışıyorken çıplak olduğumu fark etmiştim, ve utandığım odanın bana ait olmadığını.

Hemen sağıma döndüğümde, çıplak bir kız vardı. Bana sırtını dönerek uyuyordu, onu uyandırmadan hareket etmeye çalışıyordum ama yataktan kalkmaya çalışıyorken. Hareket etmeye başlamıştı, hemen elimi baksırıma attım ve onu yatağın içinde giydim. Ahhh ne yapıyorum ben kendimce? Kız dün akşam neler görmüştür kim bilir?

Erika.

"Uyandın mı?"

Felix.

"Dün gece neler oldu böyle?'

Erika.

"Üfff soruyor musun gerçekten, bak üzgün olduğunu falan söyleyeceksen hiç gerek yok. Ben öyle duygusal bir kız değilim kardeşim, bak odanın çıkış kapısı orada ondan sonra karşına çıkan merdivenden aşağı in. Aşağı inince çıkış kapısının hangisi olduğunu anlayacaksın"

Felix.

"Bu ne rahatlık yia, ben hayatımda daha önce yapmayacağım bir şey yaptım. Sen ne biçim davranıyorsun bana, özür dilemen lâzım"

Erika.

"Saçmalama be! Ben nerden bileyim senin daha önce yapmayacağın bir şey yapacağını, kaybetmeseydin kendini. Ve ayrıca bir erkeğin seks yapmayacağına asla inanmam ben! Hiç inandırıcı değil çünkü"

Felix.

"Manyak! Nereden çattım ki ben sana? Offf Minho hyung, kim bilir nasıl merak etmiştir"

Kafamı ellerimden çekip hemen telefona götürmüştüm, offf onlarca kez aramış. Ne diyeceğim ben şimdi? Hele birde beni Erika ile gördüyse tamam, kesin laflarıyla yüzümü kızartır. Öncelikle sakin olmalıyım, birde iyi tarafından bakalım. En azından kurallarımı yıkmışım, o yüzden rahat olayım. Minho hyung sorarsa da bulurum bir şeyler. Bu kızda niye Bu kadar rahat.

Felix.

"Sen niye bu kadar rahatasın peki?"

Erika.

"Eğlenmeyi seviyorum diyelim, eğer daha fazla oyalanmayacaksan artık beni evimde yalnız bırakır mısın?"

Felix.

"Senin evin mi burası?"

Erika.

"Dün gece beni kullanmak isteyen birinden kurtardın, sonra evime getirdin. Ama görünün o ki, ikimizde biraz sıyırmışız. Olabilir şeyler bunlar, ve dün gece o sapıktan beni kurtardığın için teşekkür ederim"

Felix.

"Ben seni kurtardım demek...önemli değil, bu her zaman yaptığım şey"

Erika.

"Neymiş o her zaman yaptığın, kadınların hayatını kurtarıp sonra onlarla birlikte olmak mı?"

Felix.

"Hayır, kadınları ezen birini gördüm mü çıldırıyorum. Zaafım var buna"

Erika.

"Beni eğer sonraki zamanlarda başına dert olamayayım diye böyle bir şey söylemene gerek yok. Ben zaten keyfime bakıyorum"

Felix.

"Bana inanmak zorunda değilsin, seni zorlayamam buna"

Erika.

"Çık hadi evimden"

Felix.

"Tamam yia, yedim sanki evini"

Üzerimi giyinip telefonumu alıp odadan çıkmıştım, merdiveni bulup aşağı indim ve doğaçlama yaparak çıkış kapısını buldum. Adımımı dışarıya attığım an neredeyim ben böyle demiştim, ağaçlar ve villalarla dolu bir yerdi. Sitede olduğumu anlamıştım.

Ailemi terk ettiğim için yanlarına gidemezdim, banka hesaplarımdaki paralarla Seul'deki evimde idare etmem gerekiyordu. Dur biraz bu kız nerede oturuyor? İnanılmaz gerçekten, Babamın bana hediye ettiği evin yanındaki evde oturuyor! Çok güzel Felix. İyi halt ettin, gittin komşunla seviştin.

Hemen hızlıca evimin kapısının yolunu tuttum, Erika'nın beni buraya girerken görmesini istemiyordum çünkü. Ardından Minho hyung'ı aradım.

Felix.

"Alo Hyung!"

Minho.

"Oğlum neredesin sen? Akşamdan beri seni arıyorum, kaç defa aradım hatırlamıyorum"

Felix.

"Haklısın hyung sana dönmem gerekiyordu, ama durum biraz fazla yoldan çıktı"

Minho.

"Hıııı gördüm, Şu kırmızılı kız ile biraz takılıyordunuz...sonra başka yerde devam ettiniz herhalde?"

Felix.

"Kanka ben ne olduğunu hiç hatırlamıyorum, dün gece viraz fazla sarhoş oldum herhalde"

Minho.

"Doluydun zaten, dağıttığın iyi oldu boş ver"

Felix.

"Öffff, neyse ben iyiyim şu anda, merak ettiğin için de teşekkür ederim. Sen çok iyi bir dostsun"

Minho.

"Rica ederim, ama lütfen aileni kafana çok takma. Sen lise mezunu, aklı başında kendine bakabilecek güçlü bir çocuksun. Ailenin eğer sana fazla karıştığını ve özgürlüğünü fazla kısıtlandığını düşünüyorsun onları terk etmende hiç sakınca yok"

Felix.

"Haklısın bende aynen böyle düşündüm, tonlarca paraları var. İsterlerse kendilerine bir sürü çocuk alırlar"

Minho.

"Uuuuvv bayağı kızgınsın ailene, neyse ben tutmayayım seni"

Felix.

"Tamam sonra görüşürüz"

28.03.2021
DEVAM EDECEK...

Bir şey sorucam, 3.bölümü görebiliyorsunuz değil mi? Çünkü wattpad bu kitabın üçüncü bölümünü işaretledi de🙂

Üstelik işaretleme sebebi çok komik, Felix'in çok komik bir surat ifadesinin olduğu bir fotoğrafın...herkes için uygun olmadığını düşünüyor wattpad. Ve bunun +18'lik bir bölümde olması büyük bir tesadüf.

Stray kids:"Fuck Buddy"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin